У чому цінність Стародавнього Риму
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Так ви впоролися, зв’язок налагоджено. Тепер ми бачимо питання головного конструктора. Відповідаємо на запитання:
Розшифруйте речення, складая з букв, яким відповідає правильна відповідь слова. Перевірка роботи процесора.
Завдання Відповідь Завдання Відповідь –6а + 4 + 8а – 9 = м) -14а – 5; б) 2а + 13; щ) 2а – 5; д) -14а+13. –5а - 3 + 9а – 7 = … а) -14а – 10; д) 4а – 10; в) 4а + 10; ч) -14а+10. –7(3 – 5b) = … п) -21-5b; а) -21+35b; в) -10-5b; г) -10+5b. –4(7 + 3а) = … о) -28-12а; б) -28+3а; ф) 11+3а; г) -11-3а. –(b+ 5) + (2b– 6) = … а)b-11; c)b-1; в) 3b-1; e) 3b+11. –(а - 4) + (3а – 2) = … а) 2а-6; р) 2а+2; ж) 3а-2; г) 3а+2. х + 5 = -7 а) х=11; c) х=12; л) х= -12; e) х=2 -3у = 24 а) у=9; о) у= - 8; в) у=8; e) у=21
х: (-5) = 10 а) х= -5; и) х = -50; в) х=50; e) х= 2 х – 12 = 10 а) х=-2; c) х=2; в) х= -22; г) х=22 23+ 3х -4-15х а) х-6; c) 2х -17; в)19-12х; e) х+7 -3(а – 2b). а) 6b+3а; c)b-12а; и) -3а+6b; e) -6b+3а -х +12- 6х-17 а) 5а-29; c) а-21; в) 3а-1; о) -7а -5 -4а – 10а-2(2 + х); а) 14а-4+х; c) 4х+12а; в) -14а-4-2х; e) 14х-4+а 0,5(2 + с) +5а – 3с а) 15ас; ї) 1+5а-2,5с; в) 2ас-10с; e) с+3а-5 Х2=4 а) х=2; м) х=-2; в) х=5; e) х=4.
Задача Третя ступінь корабля містить посадочний модуль і 12,5т пального. Маса другої ступені на 7,2т більша за масу третьої. Маса першої ступені втричі більша маси посадочного модуля. Якби масу корабля збільшити на 4,2т, то вона перевищувала б масу посадочного модуля в 7 разів. Яка маса посадочного модуля?
Розв’язання За умовою задачі: маса корабля + 4,2т =7*посадочний модуль Складаємо рівняння (Х+12,5)+(Х+12,5+7,2)+3Х+4,2=7Х
За першою зіркою ми відправляємось до сузі’я Великої Ведмедиці. Яка саме це зірка ми дізнаємось, пригадавши правила розкриття дужок. (Підказка – шукай найменше отримане число).
–(а – с- 7,4)+(-7,4 - с + а); –(9,4 – с) + (-с + 3,7); 5,3 + а – (а + 6,7); 7,2 + с – (2,6 + с); – (b – а + с) + (с – а +b); – (9, 2 – 3а) – (3а + 2,7); 4,8 + m – ( 7,4 + m)
Отже, потрапити треба до шостої зірки, але біля неї скупчення красивих туманностей, щоб добратися потрібно знайти вірний шлях, розв’язавши анаграми і вибравши за вказівку зайве слово: СУБЕР, КАПУ, В'ЯЗОКОРЗ, НЯНВРІНЯ.
х + 18 = 16; х+ 18 +(-18)=16 + (-18); х= -2 Далі ми прямуємо за другою зіркою до сузір’я Касіопеї. Подорож це не близька, послухайте легенду про те як Персей врятував Андромеду.
«Будь-який доданок можна переносити з однієї частини рівняння в іншу, замінивши при перенесенні його знак на протилежний»
Розглянути ближче зірки сузір’я Оріон ми зможемо, якщо вміло будемо уникати астероїдів, що зустрічатимуться на нашому шляху. Для цього одягнемо на ілюмінатори захисні щити:
«Обидві частини рівняння можна помножити, або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля»
Корабель наближається до планети МІФ! Ми досягли планети «МІФ», але потрібно отримати дозвіл на посадку на планеті. Щоб отримати дозвіл на посадку потрібно виконати завдання.
Домашнє завдання. 1. Вивчити основні властивості рівнянь; 2. Обчислити масу посадочного модуля нашого космічного корабля (задача, яку почали розв’язувати на початку уроку); 3.Різнорівневі вправи з підручника; 4. Знайти додаткову інформацію про математика із Середньої Азії аль-Хорезмі.
«Незакінчені речення» «сьогодні на уроці я навчився…»; або «сьогодні для мене важливим було…».
Дуже багато рівнянь є в житті. Потрібно для кожного корінь знайти. Ви ж починаєте з парти шкільної, з пошуків «ікс» та задачі важкої. Раджу: хай труднощі вас не лякають, той переможе, хто їх подалає. Р. Б. Аксельрод
Схожі презентації
Категорії