X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
У чому цінність Стародавнього Риму

Завантажити презентацію

У чому цінність Стародавнього Риму

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Урок-подорож Математика – універсальна мова Всесвіту

Слайд 3

Перевірка блока пам’яті

Слайд 4

Так ви впоролися, зв’язок налагоджено. Тепер ми бачимо питання головного конструктора. Відповідаємо на запитання:

Слайд 5

Сформулюйте правило ділення раціональних чисел

Слайд 6

Що таке коефіцієнт? Що таке змінна?

Слайд 7

Які доданки називають подібними? Як звести подібні доданки

Слайд 8

Як залежить знак добутку від кількості від’ємних множників?

Слайд 9

Що означає мінус перед дужками?

Слайд 10

Що можна сказати про множники, якщо добуток дорівнює нулю?

Слайд 11

Як додати два раціональних числа з різними знаками?

Слайд 12

Блок пам’яті в порядку!

Слайд 13

Розшифруйте речення, складая з букв, яким відповідає правильна відповідь слова. Перевірка роботи процесора.

Слайд 14

Завдання Відповідь Завдання Відповідь –6а + 4 + 8а – 9 = м) -14а – 5; б) 2а + 13; щ) 2а – 5; д) -14а+13. –5а - 3 + 9а – 7 = … а) -14а – 10; д) 4а – 10; в) 4а + 10; ч) -14а+10. –7(3 – 5b) = … п) -21-5b; а) -21+35b; в) -10-5b; г) -10+5b. –4(7 + 3а) = … о) -28-12а; б) -28+3а; ф) 11+3а; г) -11-3а. –(b+ 5) + (2b– 6) = … а)b-11; c)b-1; в) 3b-1; e) 3b+11. –(а - 4) + (3а – 2) = … а) 2а-6; р) 2а+2; ж) 3а-2; г) 3а+2. х + 5 = -7   а) х=11; c) х=12; л) х= -12; e) х=2 -3у = 24 а) у=9; о) у= - 8; в) у=8; e) у=21

Слайд 15

х: (-5) = 10 а) х= -5; и) х = -50; в) х=50; e) х= 2 х – 12 = 10 а) х=-2; c) х=2; в) х= -22; г) х=22 23+ 3х -4-15х   а) х-6; c) 2х -17; в)19-12х; e) х+7 -3(а – 2b). а) 6b+3а; c)b-12а; и) -3а+6b; e) -6b+3а -х +12- 6х-17   а) 5а-29; c) а-21; в) 3а-1; о) -7а -5 -4а – 10а-2(2 + х);   а) 14а-4+х; c) 4х+12а; в) -14а-4-2х; e) 14х-4+а 0,5(2 + с) +5а – 3с   а) 15ас; ї) 1+5а-2,5с; в) 2ас-10с; e) с+3а-5 Х2=4 а) х=2; м) х=-2; в) х=5; e) х=4.

Слайд 16

Щасливої дороги вам

Слайд 17

Отже, ви готові до далекої космічної подорожі! Увага!

Слайд 18

Екіпажу приступити до обчислення основних параметрів корабля. Наводимо необхідні дані.

Слайд 19

Задача Третя ступінь корабля містить посадочний модуль і 12,5т пального. Маса другої ступені на 7,2т більша за масу третьої. Маса першої ступені втричі більша маси посадочного модуля. Якби масу корабля збільшити на 4,2т, то вона перевищувала б масу посадочного модуля в 7 разів. Яка маса посадочного модуля?

Слайд 20

Розв’язання

Слайд 21

Розв’язання За умовою задачі: маса корабля + 4,2т =7*посадочний модуль   Складаємо рівняння (Х+12,5)+(Х+12,5+7,2)+3Х+4,2=7Х

Слайд 22

Магічне сузір’я

Слайд 23

За першою зіркою ми відправляємось до сузі’я Великої Ведмедиці. Яка саме це зірка ми дізнаємось, пригадавши правила розкриття дужок. (Підказка – шукай найменше отримане число).

Слайд 24

–(а – с- 7,4)+(-7,4 - с + а); –(9,4 – с) + (-с + 3,7); 5,3 + а – (а + 6,7); 7,2 + с – (2,6 + с); – (b – а + с) + (с – а +b); – (9, 2 – 3а) – (3а + 2,7); 4,8 + m – ( 7,4 + m)

Слайд 25

1) 0; 2) -5,7; 3) -1,4; 4) 4,6; 5)0; 6)-11,9; 7)-2,6. Відповідь : -11,9 Самоперевірка

Слайд 26

Отже, потрапити треба до шостої зірки, але біля неї скупчення красивих туманностей, щоб добратися потрібно знайти вірний шлях, розв’язавши анаграми і вибравши за вказівку зайве слово: СУБЕР, КАПУ, В'ЯЗОКОРЗ, НЯНВРІНЯ.

Слайд 27

«Якщо до обох частин рівняння додати одне й те саме число, то рівність не порушиться»

Слайд 28

х + 18 = 16; х+ 18 +(-18)=16 + (-18); х= -2 Далі ми прямуємо за другою зіркою до сузір’я Касіопеї. Подорож це не близька, послухайте легенду про те як Персей врятував Андромеду.

Слайд 29

Ми наближаємося до сузір’я Касіопеї

Слайд 30

«Будь-який доданок можна переносити з однієї частини рівняння в іншу, замінивши при перенесенні його знак на протилежний»

Слайд 31

приклад 2х +7= х-4; 2х – х= - 4 -7; х = - 11

Слайд 32

Розглянути ближче зірки сузір’я Оріон ми зможемо, якщо вміло будемо уникати астероїдів, що зустрічатимуться на нашому шляху. Для цього одягнемо на ілюмінатори захисні щити:

Слайд 33

Гра «Математичне лото»

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

«Обидві частини рівняння можна помножити, або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля»

Слайд 38

приклад

Слайд 39

властивості

Слайд 40

Корабель наближається до планети МІФ! Ми досягли планети «МІФ», але потрібно отримати дозвіл на посадку на планеті. Щоб отримати дозвіл на посадку потрібно виконати завдання.

Слайд 41

Слайд 42

Дозвіл на посадку отримано

Слайд 43

Дидактична гра «SMS-ка»

Слайд 44

Домашнє завдання. 1. Вивчити основні властивості рівнянь; 2. Обчислити масу посадочного модуля нашого космічного корабля (задача, яку почали розв’язувати на початку уроку); 3.Різнорівневі вправи з підручника; 4. Знайти додаткову інформацію про математика із Середньої Азії аль-Хорезмі.

Слайд 45

«Незакінчені речення» «сьогодні на уроці я навчився…»; або «сьогодні для мене важливим було…».

Слайд 46

Дуже багато рівнянь є в житті. Потрібно для кожного корінь знайти. Ви ж починаєте з парти шкільної, з пошуків «ікс» та задачі важкої. Раджу: хай труднощі вас не лякають, той переможе, хто їх подалає. Р. Б. Аксельрод

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Історія України