Сторінка бренду на Facebook Рецепт успіху
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
істини Не можна створювати профілі. Для компаній та брендів існують сторінки. Адекватні користувачі не додатуть в друзі профіль
істини Проте ніхто не заважає вам зазначити в описі сторінки людину, яка її веде, або має право говорити від обличчя компанії в мережі Спамити людей – не вихід
на старті Треба зрозуміти, як бренд чи компанію сприймають онлайн Потрібно дізнатися, чи достатня кількість вашої аудиторії є на Facebook, якщо ні, то де її більше Якщо так, то яким чином “підключити” аудиторію до сторінки
на прикладі Під час розробки онлайн-стратегії для Peugeot, ми зрозуміли, що ядро нашої онлайн аудиторії – це відвідувачі тематичних форумів Залучити цю аудиторію = залучити експертів
рецепт успіху Детальний аналіз ситуації на початку Хороше розуміння власної аудиторії Залучення аудиторії з усіх можливих тематичних джерел (форуми, представництва на інших майданчиках, офіційний сайт, інтеграція в оффлайн, таргетована реклама) Якісний релевантний контент, що подається вчасно Право першого
У результаті Сторінка Peugeot на першому місці серед Facebook-представництв автомобільних брендів в Україні Лідерство в огляді українських представництв автомобільних компаній на Facebook журналу ТОП-10 Онлайн-представництва компанії Peugeot були відмічені в рейтингу kazok.net 7-е місце в загальному рейтингу українських брендів на Facebook від Social Wave
що стримує? Відсутність в компаніях співробітників, що відповідають за роботу у соціальних медіа Небажання представників компаній залучатись до процесу – зловживання аутсорсом Залучення тільки PR-департаменту до роботи в соціальних медіа
Відсутність можливості придбання Rich Banner для швидкого інформування великої кількості аудиторії Відсутність можливості придбання Rich Banner для швидкого інформування великої кількості аудиторії
стимуляція лайків Наступні декілька слайдів повністю присвячені тому, як підвищити активність на вашій сторінці За допомогою простих інструментів можна значно урізноманітнити онлайн життя ваших шанувальників
один з тисяч Відмічайте шанувальників своєю увагою. Нагороджуйте 1000, 2000 або 2012 учасника. Обирайте найактивнішого. Дайте людям відчути, що вони – частина гри, а не глядачі на трибуні.
використовуйте лояльних Маєте базу контактів користувачів послуги або власників товару? Імпортуйте їх на Facebook та запропонуйте долучитися до сторінки
Схожі презентації
Категорії