Інформатика як компонент початкової освіти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інформатика як компонент початкової освіти Олефіренко Надія Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент
Зміни у початковій школі зниження віку першого знайомства дитини з комп’ютером; поява і поширення мобільних пристроїв, підключених до Інтернету; наявність певних вмінь використання ІТ для особистих потреб; потреба дітей у зміненні підходів до подання нової інформації на уроці; наявність значної кількості додатків та пристроїв, які завжди можуть допомогти школяреві; готовність вчителів, до використання нових інформаційних технологій у навчанні.
Досвід навчання ІТ у зарубіжжі Знання з ІКТ є фундаментальними для життя та взаємодії у сучасному суспільстві. Навички використання ІКТ - одна із основ освіти, поряд із читанням і писемністю. ІКТ є частиною предметів, пов’язаних із вивченням довкілля та математики (Шотландія, Словенія, Сингапур) ІКТ вивчається в рамках окремої дисципліни , зміст навчання визначено у Стандараті або навчальному плані (Австралія, Австрія, Велика Британія, Канада, Угорщина, Хорватія та ін.);
Навчання ІТ у Великій Британії Предмет Information and communication technology вивчається з 5 років. Напрями навчання: пошук та аналіз інформації; реалізація власних ідей і прийняття рішень; обмін інформацією та взаємодія; аналіз, удосконалення та оцінювання власних результатів роботи.
Навчання ІТ у Австралії Вміння й навички роботи з ІКТ включені до переліку обов’язкових вимог, які пред’являються від дошкільного віку до завершення навчання в школі. Дошкільний вік - навчання безпечному для здоров’я використанню засобів ІКТ; Початкова школа – навчання використанню ІКТ для одержання нових знань і навичок, створенню і представленню інформації у зрозумілій формі.
Навчання ІТ у Канаді Інтегруюча роль ІКТ в освіті. Ключова роль для підготовки школярів до діяльності у інформаційному суспільстві. Напрямки навчання інформатики: одержання інформації з електронних джерел; опрацювання й порівняння інформації; використання ІКТ для відображення даних і результатів виконання проблемних завдань; створення та редагування текстів; створення електронних повідомлень; спільна робота через мережу; робота з базами даних.
Навчання інформатики в Росії Програма «Інформатика в іграх и задачах», (А.В. Горячев, Т.О. Волкова, К.І. Горіна)
Навчання інформатики в Росії Програма «Інформаційна культура», (Первін Юрій А. ) для учнів 1-4 класів.
Навчання інформатики в Росії Програма «Інформатика» (Семенов А.Л., Рудченко Т.А., Щеглова О.В. ) Мета: формування системи знань, уявлень, стереотипів поведінки, які дозволяють школяреві будувати свою поведінку в інформаційній галузі: шукати інформацію, сприймати, збирати, представляти і передавати.
Навчання інформатики в Україні програма «Сходинки до інформатики» (Н.В. Морзе, Ф.М.Ривкінд, Г.В. Ломаковська, С.Я. Колесников, Ривкінд Й.Я.)
Схожі презентації
Категорії