Інформатика. 11 клас
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Аналізуємо навчальні програми курсу «Інформатика. 11» Послідовність вивчення тем, визначена в програмі Рівень стандарту Крім підручника, збірник завдань для тренування та диск з електронними завданнями
Обираємо власну навчальну траєкторію (Пояснювальна записка до програми «Інформатика. 10-11 клас.) Рівень стандарту Якщо змінити порядок вивчення виділених тем, отримаємо таку навчальну траєкторію
Обираємо власну навчальну траєкторію. Реалізація в підручниках Якщо починаємо вивчення курсу з теми «Моделювання. Основи алгоритмізації», актуалізуємо отримані в 10 класі знання та виконуємо навчально-тренувальні завдання, розміщені перед цим розділом. Вивчивши тему, продовжимо працювати з розділом «Системи опрацювання табличних даних», використовуючи набуті при вивченні теми «Текстовий процесор» знання та сформовані практичні навички. Зверніть увагу!
Проте можна почати вивчати курс «Інформатика. 11 клас» з теми «Системи опрацювання табличних даних». Тоді потрібно дати відповіді не лише на контрольні запитання, розміщені перед цією темою, а актуалізувати знання, набуті в 10 класі, та виконати практичні завдання, розміщені перед темою «Текстовий процесор». Надалі, працюючи з темою «Інформаційні технології персональної та колективної комунікації», учні активно використовують знання та практичні навички, сформовані при роботі з темою «Редактори Microsoft Office» Обираємо власну навчальну траєкторію. Реалізація в підручниках
При роботі з електронними таблицями використайте прийоми, аналогічні до вивчених у середовищі текстового процесора та редактора презентацій. Обираємо навчальну траєкторію
Виконуй з нами, працюй самостійно, роби краще за нас! Оскільки в різних класах на вивчення різних програмних продуктів витрачався різний час, то серед десятикласників є «спеціалісти», які швидко та відмінно виконають завдання практичної роботи в повному обсязі самостійно. Проте є такі учні, які в середовищі даного застосунку працюють уперше. Саме для них після більшості завдань розміщено ключ до його виконання, який допоможе учню чітко та послідовно його виконати за поданим у підручнику описом. Зверніть увагу! Усі поради та ключі до виконання завдань, зразки, за якими треба виконувати завдання, представлені в підручнику, тож для виконання всіх практичних, експериментально-дослідних та навчально-тренувальних завдань не потрібно купувати ще один посібник, в якому описано, що та як роботи. Наш підручник містить усе необхідне для роботи учня будь-якого рівня! Для частини учнів цього завдання та зразка, що ілюструє, що та як треба зробити, цілком достатньо. Проте якщо учень не впевнений у власних силах, він може працювати за поданою у ключі послідовністю дій.
Усі навчально-тренувальні завдання (та їх складові) поділені на рівні складності, що дозволяє кожному учню виконати доступне на даний момент завдання.
Схожі презентації
Категорії