X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Многокутники. Площі многокутників.

Завантажити презентацію

Многокутники. Площі многокутників.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Многокутники. Площі многокутників. Геометрія, 8 клас Тисменецька Аліна Василівна, вчитель математики Любимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – ДНЗ №1

Слайд 2

Тендер - tender < англ. tend «обслуговувати» Конкретні торги на поставку сировини, продукції, надання послуг, здійснення будівництва, розміщення замовлень тощо.

Слайд 3

Завдання №1

Слайд 4

Многокутники. Площі многокутників. Мета: узагальнити та систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми; розвиток креативного мислення, уяви; встановлювати зв'язки між вивченим матеріалом, здатність знаходити вихід із нестандартних ситуацій; виховувати розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою математичних знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті

Слайд 5

Завдання уроку Тип уроку: Структура уроку Пригадати раніше вивчений матеріал з теми, узагальнити і систематизувати його Показати роль математики у дослідженні закономірностей реального світу, у вирішенні практичних завдань; За допомогою задачі розвивати просторову уяву учнів, вміння читати креслення і аналізувати прочитане Розвивати критичність до реальності отриманих результатів при розв'язанні завдань узагальнення і систематизація знань

Слайд 6

Технологія « Акваріум»

Слайд 7

Виконання усних вправ 1. Скільки потрібно взяти плит квадратної форми з діагоналлю 0,5 м, щоб покрити ними двір площею 200 м2? 2. Готельний хол має форму трапеції з основами 20 м і 10 м і висо тою 8 м. Знайдіть площу ковроліна, необхідного, щоб застелити цей хол. 3. Необхідно розбити у дворі три однакові клумби, кожна з яких має форму рівностороннього трикутника. Висота кожного три кутника дорівнює 3 м. Яку площу займуть ці клумби? 4. Басейн має форму ромба. Довжина його діагоналей дорівнює 20 м і 16 м. Яку площу займе цей басейн?  

Слайд 8

Практичне завдання Стіна кафе має форму прямокутника зі сторонами 3 м і 6м. На стіні зображено морський пейзаж, що має мозаїчні вкраплення у вигляді кораблика, утвореного із з п'яти рівних прямокутних трикутників, у які вписано квадрати. Катети трикутника дорівнюють 1 м і 2 м. Квадрати складаються із прозоро го скла, інша частина — з кольорового. Скільки квадратних метрів прозорого та кольорового скла потрібно для того, щоб викласти кораблик? Якою є площа частини стіни, що залишилася без мозаїки? Яку мак симальну кількість корабликів можна зобразити на стіні кафе?  

Слайд 9

Історична довідка

Слайд 10

Бліц - кросворд По горизонталі: 2. Множина точок площини, рівновіддалених від однієї точки. 3. Трикутники, відповідні сторони яких пропорційні та відповідні кути рівні. 5. Чотирикутник, у якого тільки дві сторони паралельні. По вертикалі: Паралелограм, у якого всі сторони рівні. 3. Ключове слово останньої теми. 4. Сторона прямокутного трикутника.

Слайд 11

Картка самоконтролю

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Домашнє завдання Розв’язати задачі практичного змісту. Треба обгородити квадратну ділянку землі зі стороною 25 м або прямокутну ділянку, що її довжина на кілька метрів більша, а ширина на стільки ж метрів менша від сторони квадрата. Порівняйте площі і периметри квадрата та прямокутника. 2. Щоб обгородити дитячий майданчик прямокутної форми, виготовили 120 щитів довжиною 3 м кожний. Якої довжини мають бути сторони прямокутника, щоб площа майданчика була найбільшою?

Слайд 15

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Геометрія