Міжпредметні зв'язки при вивченні фізики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Матеріали презентує Слободчукова Ганна Миколаївна вчитель математики і фізики спеціаліст першої кваліфікаційної категорії Михайлівський НВК ім. О.Т.Слободчикова
Наука лише штучно розчленована на дисципліни, насправді ж це – єдина система знань бачення світу М.Ф.Реймерс
Міжпредметні зв'язки є дидактичною умовою і засобом глибокого і всебічного засвоєння основ наук у школі П.Л.Капіца
головні елементи змісту освіти Міжпредметні зв‘язки виділяють можливості комплексно застосувати знання одній темі розвиток системостворюючих ідей
Необхідність зв'язку визначається Дидактичними принципами навчання Виховними завданнями школи Зв'язком навчання з життям Підготовкою учнів до практичної діяльності
Головні питання програми Математична складова Рівномірний та рівнозмінний рух. Арифметична прогресія, лінійна і квадратична функція Шлях при рівноприскореному русі, вільне падіння Квадратні рівняння, графік квадратичної функції Закон додавання швидкостей Рух за течією і проти течії, нерівності, алгебраїчні рівняння Плавлення і кристалізація твердих тіл. Температура плавлення Лінійна функція, її графік, властивості. Приклади графіків залежностей між величинами Теплота згоряння палива. ККД нагрівника Відсотки Тепловий баланс Рівняння та їх розв’язування. Приклади графіків залежностей між величинами. Лінійна функція, її графік та властивості
Роль і місце прикладних задач у проблемі міжпредметних зв'язків Розвиток вміння осмислювати зміст понять Розвиток освітньої, виховної та розвиваючої функцій
Застосування здобутих знань на практиці Цівка води товщиною в сірник дає за добу втрату 480л. Скільки води буде втрачено, якщо 100 чоловік не до кінця закриватимуть крани? Скільком жителям вистачить цієї води на добу, якщо мінімум використання води для однієї людини 6л?
Аналіз результатів Узагальнення, порівняння, висновки Вода – загальні запаси водних ресурсів землі становлять близько 1800 мільйонів кубічних кілометрів, причому прісної води 3%, а в рідкому стані тільки 1%. За рік усі шахти світу «випивають» близько 3 мільярдів кубічних метрів свіжої води, а всі нафтопромислові – майже 35 мільярдів кубічних метрів. Величезна кількість води потрібна сільському господарству. Щоб виростити 1га кукурудзи, потрібно 2000 - 3000 води, 1га пшениці - 1500 , рису - 4000 , бавовни - 10000 .
Підвищення економічної грамотності Якщо в кожній квартирі виключати не потрібне в даний момент світло та електроприлади, то можна зберегти за місяць щонайменше 3 кіловат-годин електроенергії. Скільки кіловат-годин електроенергії можна зберегти, якщо такого режиму економії додержуватимуть жителі 400 тисяч квартир (у межах області) протягом місяця; року?
Розширення кругозору При вивченні теми “Стандартний запис числа” (8 клас): Записати в стандартному вигляді числа, що зустрічаються в тексті “щорічно в світі добувають близько ста мільярдів тонн різних природних ресурсів; людство поглинає шістсот сорок чотири трильйони сімсот тридцять шість мільярдів літрів кисню, викидаючи в атмосферу п’ятсот п’ятдесят дев’ять трильйонів шістсот сорок мільярдів вуглекислоти”
Використання міжпредметних зв' язків при вивченні фізики 8 класу Розділ: Механічний рух Тема уроку Математика Природознавство Механічний рух. Відносність руху. Траєкторія. Пройдений тілом шлях. Швидкість руху та одиниці вимірювання. Види рухів Поняття механічного руху, траєкторії, шляху, швидкості Прямолінійний рівномірний рух. Графіки руху тіла Обчислення швидкості, шляху. Графіки функцій Обчислення швидкості Обертальний рух тіла. Період обертання. Місяць – природний супутник Землі Місяць – природний супутник Землі Звук, джерела і приймачі звуку Звукові явища. Чому виникає звук? Демонстрація звукового явища Поширення звуку в різних середовищах. Швидкість поширення звуку Швидкість поширення звуку в різних середовищах
Схожі презентації
Категорії