Презентація інвестиційних можливостей Закарпаття
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація інвестиційних можливостей Закарпаття Закарпатська обласна державна адміністрація Головне управління з питань європейської інтеграції, зовнішньоекономічних зв'язків та туризму
Найгарнішим місцем на Землі для кожної людини є, безперечно, її батьківщина. Проте існує ще один мальовничий куточок, відві-давши який не залишить Вас байдужим і стане дуже близьким. Гори і полонини, ріки і озера, ліси, надзвичайно різноманітна флора і фауна, гостинність та доброзичливість місцевого населення – це Закарпаття. Це край, який квітне самобутньою культурою, вабить унікальною історико-архітектурною спадщиною. Це край, який вважають світовим взірцем міжнаціональної злагоди та релігійної толерантності.
Регіон має спільні кордони з чотирма європейськими держа-вами, які є дійсними членами Євросоюзу: Угорщиною, Руму-нією, Словаччиною та Польщею. На кордонах, що мають загальну протяжність 460 кілометрів, фун-кціонує 18 пунктів переходу, се-ред яких є міжнародні залізничні, автомобільні, та повіт-ряний пункт перетину держав-ного кордону. Це одна з головних транспорт-них артерій України, через яку із Європи в Україну прямує 70 відсотків туристів. Наш край є тією ланкою, яка сполучає державу з Європою, і є своєрідним символом сенсу прагнення України стати гідною частиною європейської спільноти.
Площа Закарпатської області становить 12,8 тис.км2, близько 80 % з неї – гірська. Чисельність наявного населення становить 1245,5 тис. осіб. - ТЕРИТОРІЯ - Населення столиці Закарпаття, міста Ужгород - 116,3 тисяч чоловiк. 215 населених пунктів мають статус гірських, в яких проживає 240,4 тис. мешканців, або біля 20,0% всього населення області. Приблизний статевий поділ жителів краю – 665,0 тисяч жiнок, 621,0 тисяч чоловiкiв. Густота населення - 98,3 чол. на 1 кв. км Фактична густота - 240 чол. на 1 кв. км. - Мiське населення – 522,3 тис. чол. (42%) Сiльське населення – 754,0 тис. чол. (58%) - У краї 712,0 тисяч працездатних людей.
За даними вибіркового обстеження населення з питань економічної активності, чисельність зайнятого населення області склала 552,2 тис.осіб, рівень зайнятості населення у віці 15-70 років становить 60,1 %. - ДЕМОГРАФІЯ - В області проживають представники понад 100 національностей і народностей. Переважну більшість - біля 80,5 % становлять українці, угорці займають 12,1%, росіяни - 2,5%, румуни - 2,6%, цигани - 1,1%, словаки - 0,5%, німці - 0,3% та інші. Українці Угорці Румуни
Загальна протяжність державного кордону в межах Закарпатської області становить 467,2 км., з яких на українсько-польську ділянку державного кордону припадає 32,6 км, на українсько-словацьку – 97,6 км, на українсько-угорську – 133,1 км. та на українсько-румунську – 203,9 км. - ГЕОПОЛІТИЧНЕ РОЗТАШУВАННЯ - На сьогоднішній день налічується 15 фактично діючих пунктів пропуску. Також 1 непрацюючий та 6 перспективних. Українсько-польська ділянка - діючі: немає перспективні: Лубня – Волосате. Українсько-словацька ділянка діючі: Ужгород – (авт.); Малий Березний (авт.); Павлово ( ж/д ) та Чоп ж/д, Великі Селменці - Малі Селменці (піш., вел.). - перспективні - Соломоново - Чієрна над Тисов, Уліч – Забродь. Українсько-угорська ділянка діючі: Лужанка (авт.); Косино-Барабаш (авт.); Тиса (авт.); Дзвінкове (авт.); Вілок (авт.); Чоп (з/д); Саловка (з/д) - перспективні: Соломоново –Деречке, Велика Паладь-Кішпаладь. Українсько-румунська ділянка діючі: Дяково – Халмеу (вантажний) Хижа (піш.); Тересва (пас. з/д); Ділове (пас. з/д) - непрацюючі: Яблунівка. - перспективні: Солотвино-Сігету Мармацієй.
- МІЖНАРОДНІ ТРАНСПОРТНІ КОРИДОРИ - Особливого значення сьогодні набуває створення та функціонування національної мережі міжнародних транспортних коридорів. Через територію області проліг міжнародний транспортний коридор № 5 (Критський) за маршрутом Лісабон-Трієст-Любляна-Будапешт-Київ-Волгоград, який сполучає західно- і східноєвропейські автодорожні, залізничні та річкові національні мережі з метою інтерконтинентального забезпечення транзитних вантажних перевезень у напрямку Європа-Азія. Вказаний транспортний коридор, зокрема його допоміжні транспортні мережі на території нашої області, перетинається з відгалуженнями міждержавного транспортного коридору Балтійське море-Чорне море (Гданськ-Одеса)
За І півріччя 2009 року підприємства області співпрацювали з партнерами 63 країн світу. Суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності області експортували вітчизняну продукцію у 47 країну світу, імпорт товарів здійснювався зі 59 країн світу. Основні країни-партнери, які співпрацюють із Закарпаттям у сфері зовнішньої торгівлі - ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ -
Зовнішня торгівля з межуючими країнами: Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія (січень – червень 2009 року) - ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ - 217,9 млн. дол США 70,0 млн. дол США
В Україні проводиться прозора і відкрита інвестиційна політика. Сучасний етап розвитку інфраструктури та економіки області характеризуються піднесенням промислового виробництва і потребують втілення прогресивних технологій, залучення інвестицій, які спиралися б на високопрофесійний кадровий потенціал. Ми з великою повагою ставимось до іноземних партнерів, які обирають наш регіон для своїх капіталовкладень, і робимо все можливе для того, щоб вони почувалися у нашій країні так само, як у себе вдома. Переваги роботи на Закарпатті вже оцінили багато всесвітньо відомих транснаціональних компаній такі, як «Фішер», «Філіпс», «Флекстронікс», «Фольксваген», «Ауді», «Шкода», «Ядзакі», «Хенкель», «Гроклін», «Джебіл». Вчасно зорієнтувавшись вони обрали Закарпаття для ведення свого бізнесу. І жодного разу не засумнівались у правильності свого рішення Ми пишаємося тим, що іноземні інвестори обрали регіон України в самому центрі Європи і вважаємо це яскравим доказом нашого вміння співпрацювати з ними. - ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -
За період 1994-2008 рр. в економіку області залучено 355,8 млн. дол. США прямих іноземних інвестицій, що становить 286,9 дол. США у розрахунку на одну особу. На даний час з іноземними інвестиціями функціонує 812 підприємств. Інвестиції в економіку області вклали інвестори з 49 країн світу, при цьому на 6 з них припадає більше 67,0 відсотків загального обсягу прямих іноземних інвестицій. - ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ - Географія надходження іноземних інвестицій
- ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ - Основні сектори економіки Закарпатської області в які залучені іноземні інвестиції
Створення підприємств, що повністю належать іноземним інвесторам. Іноземні та вітчизняні інвестори діють за встановленими правилами, що передбачені законодавством України. Державою гарантовано, що у випадку зміни законодавства іноземний інвестор має право користуватися гарантіями захисту Закону України “Про режим іноземного інвестування” протягом 10 років. Іноземні інвестиції в Україні не підлягають націоналізації. Іноземні інвестори мають право на відшкодування збитків. Іноземним інвесторам після сплати податків гарантується безперешкодний і негайний переказ за кордон їх прибутків в іноземній валюті. У разі припинення інвестиційної діяльності іноземний інвестор має право на повернення своїх інвестицій. Україна має домовленість з 50 країнами світу щодо підтримки та захисту інвестицій. - Права та обовязки іноземних інвесторів -
Реконструкція військового аеродрому та створення аеропорту європейського рівня "Мукачево” на території м. Мукачева, Закарпатської області. - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - ЦІЛЬ ОПИС ТА ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ Ціль: Побудувати та ввести в дію новий міжнародно-цивільно-вантажний – пасажирський аеропорт, який зможе приймати всі категорії літаків на території Закарпатської області. Опис: Територія аеропорту розміщена на окраїні міста в перед лісовій зоні. Будівлі і споруди (майно) в комунальній власності міста Історія проекту: Колишній військовий аеропорт у м. Мукачево це один з об’єктів військово промислового комплексу Радянського Союзу, який будувався за найвищими стандартами якості свого часу. Вже досить довгий час об’єкт не працює та не використовується. Об’єкт розташований на території спеціальної економічної зони «Закарпаття», загальна площа земельної ділянки: 250,19 га. Аеропорт «Мукачево» відноситься до класу «В», Розпорядженням КМУ від 10.09.99р. № 378-р. аеропорт виведено з державної власності у спільну власність територіальних громад сіл, селищ Закарпатської області. _____________________________________________________________________
Реконструкція військового аеродрому та створення аеропорту європейського рівня "Мукачево” на території м. Мукачева, Закарпатської області. - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - КОРОТКИЙ ПОРТРЕТ На думку розробників привабливість проекту полягає в: 1. Місці розташування підприємства (географічний центр Європи), близькості до кордонів країн членів ЄС; 2. Великій технічній базі підприємства; 3. Зосередженість великої кількості робочої сили на території найбільшого району України; 4. Готовність керівництва до будь-якої співпраці; 5. Підтримка державних органів влади. _____________________________________________________________________ - колишній військовий аеропорт «Мукачево» розташований на території спеціальної економічної зони «Закарпаття», - загальна площа земельної ділянки: 250,19 га., - аеропорт «Мукачево» відноситься до класу «В», - загальна площа забудови 8267 м2 - корисна площа в будівлях виробничого призначення 8716 м2 - злітно-посадочна смуга довжиною 2,5 км., - магістральна рубіжна доріжка, - 3 поперечні рубіжні доріжки, - 10 захисних споруд для літаків, - кілька технічних будинків, - споруди авіаційно-кисневозаправних станцій, - склади пально-мастильних матеріалів, - водонасосні станції, - центральна котельня. На аеродромі розташовані: ШЗПС довжиною 2500 х 40м.; МРД – 3082м.; РД-1-250м.; РД-2-180м.; РД-3-200м.; МС-400 х 85м. Існуюча інфраструктура знаходиться в задовільному стані та можуть бути використані при створенні інвестиційного проекту.
Реконструкція військового аеродрому та створення аеропорту європейського рівня "Мукачево” на території м. Мукачева, Закарпатської області. - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - Згідно «Обстеження аеропорту «Мукачево» та надання пропозицій по створенню аеропорту цивільної авіації», Українським державним проектно-технічним науково-дослідним інститутом цивільної авіації проект передбачає. 1. Реконструкцію покриття: - розширення до 42 м. та продовження на 250м. аеродромної полоси, облаштування штучних узбіч шириною до 5м., виконати нормативні радіуси примикання покриттів, ремонт покриттів з підсиленням асфальто - битону товщиною до 0,2м.; - будівництво нового перону для вантажо-пасажирських перевезень; - площа покриття, яке можна реконструювати складає 199500 м. кв.; - необхідна площа ново – побудованого покриття становить 70400м.кв.; 2. Установку засобів радіонавігації та посадки літаків: - ближню та дальню привідні радіостанції з маркерними радіомаяками з одного напрямку посадки; - радіо-маячну систему посадки (РМС) у складі курсового та глісадного радіомаяків. 3. Метеорологічного обладнання. 4. Світлосигнального обладнання: - вогнями високої інтенсивності (на початковій стадії роботи в аеропорті можна встановити вогні малої інтенсивності, але через 10 років необхідна їх повна заміна, в зв’язку з відносно короткими ресурсними можливостями). 5.Побудову пасажирського терміналу з одночасною пропускною спроможністю одночасного обслуговування двох літаків (один приліт і один виліт) для міжнародних та внутрішніх рейсів. За розрахунок було взято Боїнг 747 на 140 посадкових місць, при 60-70% завантаженості що передбачає 200пасажирів за годину: - облаштування VIPсекторів на 25 пас/год. 6. З огляду на розташування об’єкту в спеціальній вільній економічній зоні заплановано побудувати вантажний термінал спроможністю 60 тон за добу площею 1090 м.кв. 7. Будівництво аварійно-рятувальної станції на два пожежні автомобілі. 8. Допоміжні об’єкти та споруди: - склад паливно мастильних матеріалів; - будинок технічних бригад; - офісні приміщення з аеродромно - диспетчерською вежею; - готель з цехом бортового харчування; - спец-автобазу з базою аеродромної служби; - матеріально-технічний склад; - будівлі та споруди інженерного забезпечення.
Реконструкція військового аеродрому та створення аеропорту європейського рівня "Мукачево” на території м. Мукачева, Закарпатської області. - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ -
Реставрація пам»ятки ХУ століття Чинадіївського замку «Сент-Міклош» та створення на його базі міжнародного культурно-мистецького і туристичного центру - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - ЦІЛЬ ОПИС ТА ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ Ціль: Реставрація замку та створення міжнародного культурно-мистецького та туристичного центру в Закарпатті Опис: Замок «Сент-Міклош» ХV ст. в смт. Чинадієво заснований родиною угорських магнатів Перені в 1450 році. Історія проекту: З 2001 року знаходиться в оренді директора громадського об»єднання «Калган» , метою якого є проведення наукових досліджень, складення кошторису для проведення реставраційних робіт, реставрація замку та створення діючого міжнародного культурно-мистецького та туристичного центру Закарпаття. Майнові права: земля належить до земель Чинадіївської селищної ради, державна власність, 0,5 га Потреба в інвестиції: 200,0 млн. грн. Термін реалізації: 2 роки. Термін окупності: 5 років. _____________________________________________________________________
Будівництво туристично-розважального комплексу «Аквапарк» на території земельної ділянки Чинадіївської сільської ради. - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - ЦІЛЬ ОПИС ТА ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ Ціль: Побудувати та ввести в дію новий літній розважально - туристичний комплекс, що доповнить об'єкти туристично – рекраційного призначення, та дасть можливість забезпечити туристів розвагами та відпочинком на багаточисельних гірках та водних басейнах, наданням туристичних та готельно-ресторанних послуг. Опис: Проект аквапарку привабливий тим, що об'єктів подібного типу не має в області. Тому конкуренції як, такої не має. Привабливим є місце розташування - на березі річки Латориця, 12 км. від районного центру м.Мукачево, 50 км. від обласного центру м. Ужгород, 5 км. від автостради Чоп-Київ. Поряд з запропонованим для будівництва проектом проходить лінії електропередач, та газова магістраль, розміщено декілька глубоководних свердловин. Потреба в інвестиції: 35-40 млн. дол. Термін реалізації: 2 роки. Термін окупності: 5 років. _____________________________________________________________________
Індустріальний парк «Соломоново» - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - ЦІЛЬ ОПИС ТА ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ Ціль: створення індустріального (промислового) парку в с. Соломоново. Опис: Індустріальний парк «Соломоново» на території біля 100 г . Поряд з ним на території 30 га розташований завод ЗАТ «Єврокар». Відстань від кордону зі Словакією складає 1 км, з Угорщиною – 2 км. Відстань до м. Ужгород – 24 км. В радіусі 20 км від місця створення індустріального парку в районі м. Чоп та с. Соломоново знаходиться міжнародний аеропорт. Через територію парку проходитиме міжнародний транспортний коридор №5 (Крітський) з автобаном Лісабон-Трієст-Будапешт-Чоп-Київ та його перетин поблизу с. Гут (Гараздівка) Берегівського району з автобаном Д-1 (Прага-Ужгород-Київ). Потреба в інвестиції: 124,0 млн. эвро. Термін реалізації: 5 років. Форма власності: приватно-корпоративна Можлива участь інвестора: викуп, оренда _____________________________________________________________________
Індустріальний парк з елементами логістики «Берег-Карпати» - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - ЦІЛЬ ОПИС ТА ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ Ціль: створення індустріального парку з елементами логістики «Берег-Карпати» Опис: На першому етапі загальна площа проекту складатиме 16,4 га. В перспективі планується збільшити загальну площу проекту до 200 га. Проект передбачає три етапи впровадження: 1 .Створення транспортно - логістичного центру; 2.Організація та функціонування міжнародного логістичного центру орієнтованого на залучення і керування потоками транзитних вантажів. 3.Створення міжнародного індустріально - промислового, аграрного парку на території якого буде розміщено прямий внутрішній кордон, промислові, комерційні, вільні від митних податків території; Потреба в інвестиції: 8 - 10 млн. эвро. Вартість першого етапу: 770 тис. эвро. Термін реалізації: 5 років. Форма власності: приватно-корпоративна Можлива участь інвестора: викуп, оренда _____________________________________________________________________
Будівництво готельно-туристичного комплексу на Старому Верецькому перевалі Воловецького району. - ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ - ЦІЛЬ ОПИС ТА ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ Ціль: Побудувати та ввести в дію новий готельно-туристичний комплекс на Старому Верецькому перевалі Опис: Наявні ділянки під забудову від 5 га і більше .Є під’їзні дороги, телефонне та електрозабезпечення. Поблизу проходить автомагістраль Київ-Чоп. Віддаленість від райцентру Воловець – 19 км., також поруч знаходяться гірськолижні центри Подобовець, Пилипець, Жденієво, Славське, Тисовець. Будівництво готельно-туристичного комплексу передбачає: будівництво готелю на 50-60 місць, ресторан, кафе на 80 місць, стоянка для автотранспорту, кіоски з сувенірною продукцією,медпункт. Привабливість проекту: Основними відвідувачами потенційно являтимуться угорські турист, через те, що Верецький перевал – історичне місце переходу угорців через Карпати на шляху до Європи (це сталося у 895 році). З висоти 841 м. над рівнем моря відкривається прекрасна панорама гірських хребтів. Потреба в інвестиції: 1,2 - 2 млн. євро. Варіанти співробітництва: Спільне підприємство, оренда площі, та ін. Термін реалізації: 3 роки. _____________________________________________________________________
Закарпатська обласна державна адміністрація Головне управління з питань європейської інтеграції, зовнішньоекономічних зв'язків та туризму м.Ужгород, пл.Народна, 4 Тел.: 80312 617713
Схожі презентації
Категорії