PR у бізнесі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зміст дисципліни Формування позитивної репутації підприємства на ринку, створення та підтримування його позитивного іміджу – найголовніші чинники забезпечення сильної конкурентної позиції будь-якої організації на ринку. Для цього підприємства мають не тільки встановлювати конструктивні зв’язки з клієнтами, дилерами та постачальниками, а й тісно співпрацювати з громадськістю, тобто формувати коло зацікавлених потенційних споживачів, знаходити прихильників серед інших ринкових суб’єктів, поширюючи позитивну інформацію про себе та виправляючи через засоби масової інформації думку про ті події, що є невиграшними для підприємств або їхнього товару. Досягненню цієї мети сприяє активне застосування інструментарію “паблік рилейшнз” (PR) у бізнесовій діяльності.
Мета застосування Мета дисципліни полягає у формуванні у студентів наукового світогляду й глибоких знань по формуванню громадської думки та управління нею за допомогою використання сучасних систем масової комунікації та заходів масової інформації – преси, радіо, телебачення, зв’язку, а також налагодженню безпосередніх контактів з громадськістю, цільовою аудиторією, партнерами, споживачами, клієнтами.
Взаємозв’язок з іншими дисциплінами Теоретичним підгрунтям дисципліни «Паблік рилейшнз» є дисципліна «Маркетинг». Місце дисципліни «Паблік рилейшнз» також серед інших дисциплін, таких як: промисловий маркетинг, маркетингова політика комунікацій, управління продажем, та ін.
Відгуки Дисципліна є дуже актуальною в нинішніх реаліях ведення бізнесу. Деякі студенти вважають, що дана дисципліна повинна бути не вибірковою, а обов’язковою для вивчення, враховуючи її актуальність. Більшість студентів стверджує, що предмет є не складним з точки зору опанування, корисним у подальшому житті, дуже цікавим.
Схожі презентації
Категорії