ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Виконав студент групи ГРС12д ВТЕІ КНТЕУ Ягнич Тарас Олександрович Презентація на тему: ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Впровадження нових технологій у ділову стратегію готельного бізнесу, зменшують витрати і забезпечують споживачам підвищений комфорт, розширюють можливості залучення нових клієнтів і дозволяють розширити зайняті готельним бізнесом сегменти ринку. Наприклад, застосування нових систем бронювання дає незаперечні конкурентні переваги.
Сучасні інновації коштують недешево, проте власники готелів все одно витрачаються на них, тому що тільки так можна забезпечити власне виживання на ринку. І однією з найпопулярніших нині розробок є електронне управління готелем. Для готелю під замовлення створюється спеціалізована система, до якої підключаються всі співробітники. За допомогою веб-ресурсу вони можуть: - отримувати всю необхідну інформацію про готель у будь-який момент; - в режимі on-line бачити всі зміни, що у ньому відбуваються; - бронювати номери для гостей; - отримати доступ до максимально широкого комплексу каналів продажів.
Прагнучи запропонувати клієнтам ексклюзивний сервіс, багато готелів замовляють розробку особливих систем роботи, які суттєво розширюють функції готелю. Серед них, наприклад, можна виділити наступні: - система автоматизації роботи працівників відділу продажів. Дозволяє управляти цією сферою, планувати зустрічі з партнерами та клієнтами, вести календар і розклад роботи менеджерів, а також полегшує виконання різних завдань.
- система роботи з клієнтами. Ценові технології в готельному бізнесі, які сприяють проведенню повного аналізу розміщення гостей у готелі й видають повну аналітику по кожному з них.
- система управління програмами лояльності для клієнтів. Дозволяє готелю розробляти особливі види заохочення для постійних клієнтів, клубні та дисконтні картки, преміальні сертифікати та ін.
Готельна індустрія дозволяє використовувати все різноманіття комп’ютерних технологій, починаючи від спеціалізованих програмних продуктів управління готельним підприємством до застосування глобальних комп’ютерних мереж. На сьогоднішній день у готельній індустрії використовується досить багато новітніх інформаційних технологій: глобальні комп’ютерні системи резервування, інтегровані комунікаційні мережі, системи мультимедіа, інформаційні системи менеджменту та ін. Найбільший вплив сучасні інформаційні технології мають на просування готельного продукту.
Одним із основних напрямків інноваційних технологій у готельному бізнесі, на є впровадження мультимедійних технологій, зокрема довідників, буклетів, каталогів. Сьогодні готелі розміщують електронні довідники і каталоги в мережі Інтернет. Електронні каталоги готелю дозволяють віртуально подорожувати номерами різних категорій, залами ресторанів, конгрес-центрів, вестибюля, подивитися повну інформацію про готельне підприємство, ознайомитися зі спектром послуг, що надаються, системою пільг і знижок. Використання мультимедійних технологій дає можливість оперативно надавати потенційному гостю інформацію про готель і тим самим дозволяє швидко і безпомилково вибрати той готельний продукт, якого потребує гість.
Ресурсні інновації уособлюють впровадження електронної системи управління готельним підприємством та системи планування його ресурсів. В Україні ресурсні інновації представлені фірмами «InterHotel», «LodgingTouchLibica», «IntellectService» (BecT Про) «UCS-UKR», «Галактика», «СІТЕК», які пропонують комплексні програмні засоби автоматизації IT готелів, тобто свій програмний продукт і сервісне обслуговування в комплексі. Такі програми допомагають вести готельним господарствам облік та аналіз відвідувачів, здійснювати розрахунки гостей за певні послуги, створювати базу даних постійних відвідувачів. У світі такі системи та програми вже давно використовують майже у кожному закладі розміщення, тому вони є більш успішними та конкурентоспроможними
На світовому ринку протягом 20 років успішно функціонує компанія «Micros-Fidelio», яка спеціалізується на створенні систем управління для готелів і ресторанів. Дана система встановлена на підприємствах більше 100 найбільших готельних мереж світового значення, таких як Sheraton, Hilton, Marriott, Kempinski, Hyatt та ін.). Система FidelioFrontOffice (FFO) допомагає автоматизувати основні етапи роботи готелю: від комп'ютерного бронювання номерів, реєстрації,розміщення і виписки гостей, до управління номерним фондом, ведення бухгалтерії й фінансів.
До переваг FFO можна віднести легкість в експлуатації, обумовлену досить простою логікою побудови системи і зручністю інтерфейсу, високий рівень безпеки, забезпечений суворим розмежуванням доступу користувачів, гнучкість налаштування. Система FFO може успішно використовуватися як в готелях, що належать до готельних мереж, так і в незалежних готелях і пансіонатах з абсолютно різною технологією роботи. Маркетингові інновації пов'язані з появою технологій дистрибуції в електронних системах бронювання, що дозволяють в режимі on-line керувати процесом бронювання.
Крупними комп'ютерними системами резервування (бронювання) на міжнародному ринку туризму є системи Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan. Разом ці системи нараховують приблизно 500 тисяч терміналів, які встановлені в туристичних агентствах усього світі. Організаційні інновації пов'язані з розвитком готельного підприємства в системі та структурі управління. До них належать новітні методики навчання персоналу, купівля готельної франшизи, створення власної готельної мережі тощо.
Сьогодні отримали широкий розвиток нанотехнології в готельно – рестораних комплексах, а саме: поселення та оплата в готелі через відбитки пальців та сканування очної зіниці. Використовують дану технологія для полегшення роботи працівникам та людям. Ця технологія дозоляє людям без допомоги ключів відкривати та закривати двері в свої номери та проводити оплату за ресторан та номер за допомогою відбитків пальців. Відбитки пальців є в біометричному паспорті. При виселені з готелю вам підбивають суму яку ви маєте заплатити за час проживання в готелі та харчування в ресторанні. Ця технологія дуже зручна, то му що не потрібно при собі носити ключі та грошовий еквівалент;
нанобетон. Нанобетон - бетон, розроблений із застосуванням нанотехнологій. Спеціальні добавки - так звані наноініціатори – істотно поліпшують його фізичні властивості. Механічна міцність нанобетону на 150% вища за міцність звичайного, морозостійкість вища на 50%, а ймовірність появи тріщин утричі нижча. Вага конструкції, виготовленої з такого бетону, знижується приблизно у шестеро. Використовують нанобетон: для будівництва фундаменту будівлі, стін та різних деталей в готельно-ресторанних комплексах. Він звісно ж дорожчий але надійніший по характеристиках і по часу будівництва будівлі;
нанотехнологія розумний дім. За допомогою цієї технології можна керувати кімнатою на відстані ви даєте указівки через телефон а кімната виповняє указівки. Наприклад ви забули виключити світло коли виходили з номеру чи ви коли повертаєтесь в номер і даєте команду щоб температура кімнати піднялась чи опустилась до певної температури. Автоматичне провітрення кімнат, та прибирання.
Отже, впровадження сучасних технологій в роботу підприємств готельної індустрії дозволяє підвищити якість продукту і прискорити процес збору і обробки інформації, забезпечити взаємодію в режимі реального часу з учасниками ринку, розширити асортимент послуг, а також автоматизувати процеси ведення документації, звітності, бухгалтерського обліку.
Схожі презентації
Категорії