X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завантажити презентацію

ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Виконав студент групи ГРС12д ВТЕІ КНТЕУ Ягнич Тарас Олександрович Презентація на тему: ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Слайд 2

Впровадження нових технологій у ділову стратегію готельного бізнесу, зменшують витрати і забезпечують споживачам підвищений комфорт, розширюють можливості залучення нових клієнтів і дозволяють розширити зайняті готельним бізнесом сегменти ринку. Наприклад, застосування нових систем бронювання дає незаперечні конкурентні переваги.

Слайд 3

Сучасні інновації коштують недешево, проте власники готелів все одно витрачаються на них, тому що тільки так можна забезпечити власне виживання на ринку. І однією з найпопулярніших нині розробок є електронне управління готелем. Для готелю під замовлення створюється спеціалізована система, до якої підключаються всі співробітники. За допомогою веб-ресурсу вони можуть: - отримувати всю необхідну інформацію про готель у будь-який момент;  - в режимі on-line бачити всі зміни, що у ньому відбуваються; - бронювати номери для гостей;  - отримати доступ до максимально широкого комплексу каналів продажів. 

Слайд 4

Прагнучи запропонувати клієнтам ексклюзивний сервіс, багато готелів замовляють розробку особливих систем роботи, які суттєво розширюють функції готелю. Серед них, наприклад, можна виділити наступні: - система автоматизації роботи працівників відділу продажів.  Дозволяє управляти цією сферою, планувати зустрічі з партнерами та клієнтами, вести календар і розклад роботи менеджерів, а також полегшує виконання різних завдань.

Слайд 5

 - система роботи з клієнтами.  Ценові технології в готельному бізнесі, які сприяють проведенню повного аналізу розміщення гостей у готелі й видають повну аналітику по кожному з них.

Слайд 6

 - система управління програмами лояльності для клієнтів.  Дозволяє готелю розробляти особливі види заохочення для постійних клієнтів, клубні та дисконтні картки, преміальні сертифікати та ін. 

Слайд 7

Готельна індустрія дозволяє використовувати все різноманіття комп’ютерних технологій, починаючи від спеціалізованих програмних продуктів управління готельним підприємством до застосування глобальних комп’ютерних мереж. На сьогоднішній день у готельній індустрії використовується досить багато новітніх інформаційних технологій: глобальні комп’ютерні системи резервування, інтегровані комунікаційні мережі, системи мультимедіа, інформаційні системи менеджменту та ін. Найбільший вплив сучасні інформаційні технології мають на просування готельного продукту.

Слайд 8

 Одним із основних напрямків інноваційних технологій у готельному бізнесі, на є впровадження мультимедійних технологій, зокрема довідників, буклетів, каталогів. Сьогодні готелі розміщують електронні довідники і каталоги в мережі Інтернет. Електронні каталоги готелю дозволяють віртуально подорожувати номерами різних категорій, залами ресторанів, конгрес-центрів, вестибюля, подивитися повну інформацію про готельне підприємство, ознайомитися зі спектром послуг, що надаються, системою пільг і знижок. Використання мультимедійних технологій дає можливість оперативно надавати потенційному гостю інформацію про готель і тим самим дозволяє швидко і безпомилково вибрати той готельний продукт, якого потребує гість. 

Слайд 9

Ресурсні інновації уособлюють впровадження електронної системи управління готельним підприємством та системи планування його ресурсів. В Україні ресурсні інновації представлені фірмами «InterHotel», «LodgingTouchLibica», «IntellectService» (BecT Про) «UCS-UKR», «Галактика», «СІТЕК», які пропонують комплексні програмні засоби автоматизації IT готелів, тобто свій програмний продукт і сервісне обслуговування в комплексі. Такі програми допомагають вести готельним господарствам облік та аналіз відвідувачів, здійснювати розрахунки гостей за певні послуги, створювати базу даних постійних відвідувачів. У світі такі системи та програми вже давно використовують майже у кожному закладі розміщення, тому вони є більш успішними та конкурентоспроможними

Слайд 10

На світовому ринку протягом 20 років успішно функціонує компанія «Micros-Fidelio», яка спеціалізується на створенні систем управління для готелів і ресторанів. Дана система встановлена на підприємствах більше 100 найбільших готельних мереж світового значення, таких як Sheraton, Hilton, Marriott, Kempinski, Hyatt та ін.). Система FidelioFrontOffice (FFO) допомагає автоматизувати основні етапи роботи готелю: від комп'ютерного бронювання номерів, реєстрації,розміщення і виписки гостей, до управління номерним фондом, ведення бухгалтерії й фінансів.

Слайд 11

До переваг FFO можна віднести легкість в експлуатації, обумовлену досить простою логікою побудови системи і зручністю інтерфейсу, високий рівень безпеки, забезпечений суворим розмежуванням доступу користувачів, гнучкість налаштування. Система FFO може успішно використовуватися як в готелях, що належать до готельних мереж, так і в незалежних готелях і пансіонатах з абсолютно різною технологією роботи. Маркетингові інновації пов'язані з появою технологій дистрибуції в електронних системах бронювання, що дозволяють в режимі on-line керувати процесом бронювання.

Слайд 12

Крупними комп'ютерними системами резервування (бронювання) на міжнародному ринку туризму є системи Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan. Разом ці системи нараховують приблизно 500 тисяч терміналів, які встановлені в туристичних агентствах усього світі.  Організаційні інновації пов'язані з розвитком готельного підприємства в системі та структурі управління. До них належать новітні методики навчання персоналу, купівля готельної франшизи, створення власної готельної мережі тощо.

Слайд 13

Сьогодні отримали широкий розвиток нанотехнології в готельно – рестораних комплексах, а саме: поселення та оплата в готелі через відбитки пальців та сканування очної зіниці. Використовують дану технологія для полегшення роботи працівникам та людям. Ця технологія дозоляє людям без допомоги ключів відкривати та закривати двері в свої номери та проводити оплату за ресторан та номер за допомогою відбитків пальців. Відбитки пальців є в біометричному паспорті. При виселені з готелю вам підбивають суму яку ви маєте заплатити за час проживання в готелі та харчування в ресторанні. Ця технологія дуже зручна, то му що не потрібно при собі носити ключі та грошовий еквівалент;

Слайд 14

нанобетон. Нанобетон - бетон, розроблений із застосуванням нанотехнологій. Спеціальні добавки - так звані наноініціатори – істотно поліпшують його фізичні властивості. Механічна міцність нанобетону на 150% вища за міцність звичайного, морозостійкість вища на 50%, а ймовірність появи тріщин утричі нижча. Вага конструкції, виготовленої з такого бетону, знижується приблизно у шестеро. Використовують нанобетон: для будівництва фундаменту будівлі, стін та різних деталей в готельно-ресторанних комплексах. Він звісно ж дорожчий але надійніший по характеристиках і по часу будівництва будівлі;

Слайд 15

нанотехнологія розумний дім. За допомогою цієї технології можна керувати кімнатою на відстані ви даєте указівки через телефон а кімната виповняє указівки. Наприклад ви забули виключити світло коли виходили з номеру чи ви коли повертаєтесь в номер і даєте команду щоб температура кімнати піднялась чи опустилась до певної температури. Автоматичне провітрення кімнат, та прибирання.

Слайд 16

Отже, впровадження сучасних технологій в роботу підприємств готельної індустрії дозволяє підвищити якість продукту і прискорити процес збору і обробки інформації, забезпечити взаємодію в режимі реального часу з учасниками ринку, розширити асортимент послуг, а також автоматизувати процеси ведення документації, звітності, бухгалтерського обліку. 

Слайд 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика