X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Основні напрямки організації та стратегічного зростання підприємств у птаховиробничій сфері

Завантажити презентацію

Основні напрямки організації та стратегічного зростання підприємств у птаховиробничій сфері

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Роботу виконала: Непомнящих Євгенія, учениця 10 класу Першої міської гімназії м.Черкас

Слайд 2

Мета роботи: вивчення ринку продукції птахівництва на Черкащині, вивчення напрямків організації та стратегічного зростання підприємств птаховиробничої галузі. Об’єкт дослідження: сучасний процес організації та розвитку підприємств даної галузі. Предмет дослідження: умови ефективної організації процесу виробництва на ТОВ ‘‘Черкаська птахофабрика’’ Гіпотеза: виважений менеджмент та організація невеликих приміських підприємств по виробництву м’яса птиці здатні задовольнити зростаючі потреби населення.

Слайд 3

Цілі дослідження: з’ясувати стан розробленості проблеми у науковій літературі та виробничій практиці; 2. уточнити сучасну змістову сутність поняття „менеджмент” та „маркетинг”; 3. визначити, науково обґрунтувати та експериментально перевірити умови, що впливають на розвиток птаховиробничої галузі Черкащини, аналізуючи роботу підприємства ТОВ „Черкаська птахофабрика”.

Слайд 4

Робота складається з трьох частин Знайомимося із світовою та українською практиками ведення птахівництва Досліджуємо та аналізуємо роботу невеликих птаховиробничих підприємств у сфері виробництва продуктів харчування (на прикладі ТОВ „Черкаська птахофабрика”) Розглядаємо державну підтримку підприємств даної галузі та досліджуємо ризики і виклики СОТ І ІІ ІІІ

Слайд 5

Основні тенденції розвитку світового м’ясного птахівництва За останні 40 років виробництво м'яса птиці збільшилося з 11,7млн., до 71,7млн.т., або більше ніж у 6 разів. При цьому частка птиці в загальному виробництві м’яса зросла з 14 до 29%. Таблиця№1

Слайд 6

Динаміка світових цін на м’ясо (дол./т.)

Слайд 7

Споживання м’яса птиці в Україні на душу населення

Слайд 8

На ринку України складається ситуація подібна американській: 50% - займає м’ясо птиці, а 50% поділяють між собою яловичина і свинина. В Україні споживання усіх видів м’яса стабілізувалося, а споживання м’яса птиці стабільно зростає. У світовому рейтингу виробників м’яса птиці вона посідає 40-е місце. На м’ясо бройлерів в Україні припадає 86,4% загальних обсягів м’яса птиці, що виробляється сільськогосподарськими підприємствами Сьогодні в Україні зовсім не вирощується на інтенсивній основі м’ясо інших видів птиці (індиків, качок, гусей ), яке раніше конкурувало з м’ясом курчат та бройлерів. Аналіз статистичних даних показав, що: Розрахунки показують, що для задоволення потреб населення України у пташиному м’ясі на мінімальному рівні (16,4) його необхідно виробляти у 2,6 раза більше, ніж у 2006.

Слайд 9

вкладення значних інвестицій у технічне переоснащення виробничих потужностей; поліпшення племінних ресурсів; державна підтримка галузі в цілому. Чинники динамічного і стабільного розвитку українського ринку птахівництва Лідери ринку птиці в Україні вже почали створювати власні бренди, активно використовуючи рекламу, причому як локальну, так і національну

Слайд 10

Головне завдання вітчизняних виробників – вийти на рівень рентабельності, що дозволить запропонувати споживачу аналогічні ціни, що наближаються до імпортного товару, при більш високій якості продукту. Виробники орієнтуються на споживачів з рівнем доходу від 400 грн/міс. на кожного члена родини. Якщо говорити про насиченість регіональних ринків, то найбільш забезпеченим свіжою курятиною є м. Київ.

Слайд 11

Аналіз виробничо - господарської діяльності ТОВ "Черкаська птахофабрика" ТОВ "Черкаська птахофабрика" було засновано 06 жовтня 1999 року.

Слайд 12

ТОВ "Черкаська птахофабрика" здійснює такі види діяльності, як Продукція підприємства реалізується під торговою маркою „Панночка”. розведення птиці; переробка птиці; оптова та роздрібна торгівля м’ясом і м’ясопродуктами

Слайд 13

П’ятірка лідерів виробництва м’яса бройлерів, доля в загальному обсязі виробництва, % Основні конкуренти підприємства

Слайд 14

Регіональна структура продажу м’яса птиці ТОВ "Черкаська птахофабрика" за перше півріччя 2006 року представлена такими даними

Слайд 15

Основними постачальниками ТОВ „Черкаська птахофабрика” є: ТОВ „Константа – Агро” Фірма „Big Dutchman International Gmb” (Німеччина) Фірма „Van Hoof BladeІ B.V.” (Нідерланди) Компанія ТОВ „Дробярство Опольське” (Польща) Компанія „Lianarensky podnik Nitra a.s.”, (Словаччина) АТ „Київ – Атлантик Україна”

Слайд 16

Сегментація споживачів продуктів харчування за рівнем доходу 1-а група: родини з рівнем доходу понад 300$ US на одну людину; 2-га група: родини з рівнем доходу від 200$ US до 300$ US на одну людину; 3-тя група: родини з рівнем доходу від 100$ US до 200 $ US на одну людину; 4-а група: родини з рівнем доходу менше 100$ US на одну людину. Кінцева продукція ТОВ „Черкаська птахофабрика” орієнтована переважно на покупців 3-ї і 4-ї груп, відповідно до цього підприємство веде політику ціноутворення: зниження ціни через зменшення витрат при замкнутому циклі виробництва.

Слайд 17

Вплив товарів-замінників на ринок птиці Черкащини свинини яловичини риби і морепродуктів грибів

Слайд 18

Вплив домашнього виробництва птиці на ринок бройлерної продукції Черкащини Домашнє виробництво Черкащини не конкурує з промисловими підприємствами по наступним причинах: Ціна вище фабричної; По складу м’яса з домашнього птаха не можливо приготувати тієї розмаїтості готових продуктів, що з фабричногою.

Слайд 19

Стратегія розвитку та розширення виробництва ТОВ „Черкаська птахофабрика” Створення збалансованого замкненого технологічного процесу виробництва м’ясопродуктів з птиці та виходом на рівень найбільш успішних виробників м’яса бройлерів в Україні: 1-й етап „Вирощування” 2-й етап ”Будівництво та оснащення комбікормового заводу” 3-й етап ”Розширення структури збуту” 4-й етап „Транспортне забезпечення” 5-й етап „ Збільшення потужностей птахозабійного, переробного та холодильного виробництва” 6 – й етап „Будівництво та оснащення інкубатора та організація батьківського стада”

Слайд 20

Стратегічний розвиток власного виробництва бройлерних курчат передбачає наступні шляхи: вибір кросу бройлерів, що буде максимально відповідати потребам ринку; придбання, реконструкцію, переобладнання цехів інкубації; придбання і перепрофілювання площадок під виробництво молодняку і утримання батьківського стада; розширення площадок для вирощування молодняку і батьківського стада та вихід на повну потужність з врахуванням потреб всієї птахофабрики.

Слайд 21

Методи стабілізації галузі та виходу її із кризи: відновлення і розширення продукції птахівництва на промисловій основі, використавши новий потенціал птахофабрик, бройлерних комплексів і спеціалізованих підприємств з виробництва продукції птахівництва; застосування сучасних технологій в організації роботи комбікормових заводів; залучення у галузь коштів вітчизняних та зарубіжних інвесторів, посилення інтеграційних процесів із залученням переробних і комбікормових підприємств, промислово-фінансових груп для виробництва конкурентоспроможної продукції.

Слайд 22

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка