основи вільного підприемства
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПІДПРИЄМНИЦТВО - ЦЕ ІНІЦІАТИВНА, В РАМКАХ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПО СТВОРЕННЮ, ВЕДЕННЮ І РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО МАЄ СВОЄЮ МЕТОЮ ВИРОБНИЦТВО І ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ, ОТРИМАННЯ ПРИБУТКУ.
ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ ВІЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: це самостійна діяльність, діяльність "за свій рахунок". Головне, на чому тримається підприємницька діяльність, це власність підприємця. це ініціатива, творча діяльність. Основою здійснення підприємницької діяльності є власна ініціатива, творчо-пошуковий, інноваційний підхід. це систематична діяльність. Підприємницька діяльність повинна бути постійною, пов'язаною з відтворювальним процесом та обов'язково офіційно зареєстрованою. це діяльність, яка здійснюється на власний ризик, під власну економічну (майнову) відповідальність. - метою підприємницької діяльності є одержання прибутку чи власного доходу.
ВІЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО - ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ НАЯВНІСТЮ У ГРОМАДЯН ПРАВА ВОЛОДІННЯ КАПІТАЛОМ І ВЛАСНІСТЮ, А ТАКОЖ ПРАВА ЗАЙМАТИСЯ ПІДПРИЄМНИЦТВОМ ПРИ МІНІМАЛЬНОМУ ВТРУЧАННІ ДЕРЖАВИ. СИСТЕМА ВІЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА СТИМУЛЮЄ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМЦІВ І ПРАГНЕННЯ ПРИВАТНИХ ВЛАСНИКІВ І ФІРМ ДО ПРИБУТКІВ.
ОСНОВИ ВІЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ПРОЯВЛЯЮТЬСЯ І В ПРИВАТНІЙ ВЛАСНОСТІ. Приватна власність — одна з форм власності, що означає абсолютне, захищене законом право громадянина чи юридичної особи на конкретне майно (землю, нерухомість, засоби виробництва, гроші і цінні папери, товари, інтелектуальний продукт), яка полягає в тому, що ці об'єкти власності належать приватним особам, сім'ям, групі осіб. Історично приватної власності окремих осіб передувала общинна власність (племені, роду, родини).
ВІЛЬНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ВІЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ. Вільне ціноутворення - відіграє важливу роль в ринковій економіці. Воно зменшує попит споживачів на дефіцитні ресурси, а також націлює виробників на випуск товарів необхідної споживачеві номенклатури, кількості, якості і вартості. Результатом вільного ціноутворення є урівноваження попиту і пропозиції, досягнення стабільності.
КОНКУРЕНЦІЯ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ… Конкуренція - це центр ваги всієї системи ринкового господарства, тип взаємовідносин між виробниками з приводу встановлення цін і обсягів пропозиції товарів на ринку. Аналогічно визначається конкуренція між споживачами як взаємовідносини з приводу формування цін і обсягу попиту на ринку. Стимулом, що спонукає людину до конкурентної боротьби, є прагнення перевершити інших .
ФУНКЦІЇ КОНКУРЕНЦІЇ: Функція регулювання; Функція мотивації; Функція розподілу; Функція контролю.
СТИМУЛОМ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РИНКОВОГО ВИБОРУ Є ПРИВАТНА, ЕКОНОМІЧНА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ. ПІДПРИЄМЦІ ЗАЦІКАВЛЕНІ В МАКСИМІЗАЦІЇ ПРИБУТКУ, ВЛАСНИКИ ЗАСОБІВ ВИРОБНИЦТВА — В ОТРИМАННІ ВИСОКОГО ДОХОДУ ЗА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ, А СПОЖИВАЧІ, КУПУЮЧИ НЕОБХІДНІ ЇМ ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, НАМАГАЮТЬСЯ ДОСЯГТИ ОПТИМАЛЬНОЇ ВИГОДИ ТА МАКСИМІЗУВАТИ ОТРИМАНУ КОРИСНІСТЬ.СВОБОДА ПІДПРИЄМНИЦТВА, СВОБОДА СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ ТА ОСОБИСТА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ ГРОМАДЯН ФОРМУЮТЬ ВІДНОСИНИ ЗМАГАЛЬНОСТІ, КОНКУРЕНЦІЇ МІЖ СУБ'ЄКТАМИ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА. ВІДНОСИНИ КОНКУРЕНЦІЇ Є ЗАГАЛЬНОЮ ТА ОБОВ'ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ЯК СПОСОБУ УЗГОДЖЕННЯ ТА СИНХРОНІЗАЦІЇ РІШЕНЬ, ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ І ВЛАСНИКІВ ЗАСОБІВ ВИРОБНИЦТВА. КОНКУРЕНТНІ РИНКОВІ ВІДНОСИНИ ФОКУСУЮТЬСЯ У СИСТЕМІ РИНКОВИХ ЦІН, ЯКА ВІДОБРАЖАЄ УМОВИ (ВИТРАТИ) ВИРОБНИЦТВА, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ ТА ВПЛИВ ІНШИХ ФАКТОРІВ, ДО ЯКИХ ЗМУШЕНІ ПРИСТОСОВУВАТИСЯ ВЛАСНИКИ ВИРОБНИЧИХ РЕСУРСІВ, ПІДПРИЄМЦІ, СПОЖИВАЧІ, ІНШІ СУБ'ЄКТИ РИНКУ. ВІДНОСИНИ КОНКУРЕНЦІЇ В ЕКОНОМІЧНІЙ ТЕОРІЇ ПОДІЛЯЮТЬ НА ДВА ОСНОВНИХ ВИДИ: ДОСКОНАЛУ ТА НЕДОСКОНАЛУ КОНКУРЕНЦІЮ.
Схожі презентації
Категорії