КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Виконала:студентка 4 курсу 5 групи спеціальності 6504 Бобровська О.М. Науковий керівник: Лаврененко В.В. КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА: КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ
“Культура — не просто одна из составляющих игры, это и есть игра. В конце концов, компания — это не более чем коллективная способность ее работников создавать ценности” Лу Герстнер, колишній голова правління IBM
Корпоративна культура може розглядатися як комплекс елементів підприємства, які вирізняють його серед інших, спрямовані на формування сприятливого мікроклімату, іміджу та ґрунтуються на системі цінностеи працівників з метою досягнення ними максимальних показників ефективності роботи. Мета існування корпоративної культури на підприємстві - мотивація робітників до ефективноі праці, що сприяє досягненню цілеи підприємства.
Структурні елементи корпоративної культури підприємства Корпоративна культура Корпоративна місія (корпоративні цінності, цілі та стратегії) Корпоративна філософія Корпоративна етика (кодекс) Корпоративний стиль, імідж та репутація Корпоративні заходи ( традиції) Управління людськими ресурсами ( кадрова й соціальна політика, мотивація персоналу) Корпоративний дух Корпоративне управління Стиль керівництва та лідерства
Рівні корпоративної культури Корпоративна культура в уявленні стороннього спостерігача Загальні для членів підприємства основні цінності та негласні домовленості Видимий рівень Артефакти культури ( манера спілкування, манера вдягатися, девізи, правила поведінки, фізичні символи, ритуали й церемоніі тощо); Невидимі рівні ІІ. Загальні цінності та переконання, що знаходять відображення у словах і справах ІІІ. Основні припущення і переконання, які керують поведінкою і рішеннями людеи на підсвідомому рівні.
Класифікаційні типи корпоративної культури ТРАДИЦІЙНІ (адаптивна, орієнтовану на результати, кланова, бюрократична, типологія Дж. Зоненфельда) НЕТРАДИЦІЙНІ (маніпулятивна та гармонізуюча)
Етапи впровадження корпоративної культури на підприємстві: 1. Аналіз внутрішніх організаційних процесів підприємства 2. Аналіз психологічного клімату на підприємстві 3. Формування моделі корпоратвної культури 4. Впровадження моделі корпоратвної культури 5. Підтримка моделі корпоратвної культури Принципи корпоративноі культури – це базові вихідні положення, які забезпечують її формування та розвиток. Базові Спеціальні Механізм формування корпоративної культури підприємства передбачає виділення етапів її впровадження та принципів функціонування.
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА НА ПІДПРИЄМСТВІ Загальна зацікавленість працівника в роботі, його кар’єрне зростання Виконавча дисципліна, активність працівника, робота в команді Творчість, інноваційність та креативність працівника Індивідний аспект Суб’єктний аспект Особовий аспект МОТИВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ ЕФЕКТИВНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
“Мы осознаем, что наши сотрудники имеют самые разнообразные потребности, и это обязывает нас суметь оказать им поддержку индивидуальной направленности. Наш приоритет сегодня — предоставление такой программы, которая может быть адаптирована к конкретным потребностям каждого из них, любит ли он путешествовать по ледникам Аляски, хочет ли выйти на пенсию в возрасте сорока лет или же планирует усыновить троих детей” Google
Схожі презентації
Категорії