X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Економічні тенденції та їх вплив на В2В ринки

Завантажити презентацію

Економічні тенденції та їх вплив на В2В ринки

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Економічні тенденції та їх вплив на В2В ринки Тетяна Ситник, керівник відділу В2В і стратегічних досліджень GfK Ukraine

Слайд 2

План 1 Яким чином криза позначилась на галузях економіки?

Слайд 3

Яким чином криза позначилась на галузях економіки? 1

Слайд 4

Наслідки кризи для реального сектору економіки України % падіння у реальному вимірі у 2009 році до 2008 року Дані: Держкомстат *

Слайд 5

Прогноз рік тому назад — які галузі найбільше постраждають від кризи? Галузі, які у першу чергу постраждали від кризи: Фінансова діяльність Обробка промисловість Будівництво Галузі, які у другу чергу постраждали від кризи: Торгівля Добувна промисловість Транспорт і зв’язок Операції з нерухомістю, послуги підприємцям Галузь, на яку криза мала найменший вплив Сільське господарство *

Слайд 6

Яким чином криза позначилось на різних галузях? % падіння виробництва у реальному вимірі у 2009 році до 2008 року Падіння менше за падіння ВВП Падіння більше за падіння ВВП Дані: Держкомстат *

Слайд 7

Падіння виробництва за галузями промисловості % падіння виробництва у реальному вимірі у 2009 році до 2008 року Падіння менше за падіння промисловості загалом Падіння більше за падіння промисловості загалом Дані: Держкомстат *

Слайд 8

Які очікування підприємств галузей щодо майбутнього? 2

Слайд 9

Очікування підприємств щодо обсягів реалізації у наступні 12 місяців Дані: НБУ, опитування підприємств *

Слайд 10

Чинники, які стримують зростання Ціни на сировину на енергоносії Дані: НБУ, опитування підприємств Вихідні ціни знизяться Вхідні ціни зростуть Баланс відповідей “зростуть”—”зменшаться”, 1-й кв. 2010 року *

Слайд 11

Чинники, які стримують зростання Висока ставка за кредитами Дані: НБУ, опитування підприємств Умови кредитування Потреба у кредитах Баланс відповідей “покращились”—”погіршились”, 1-й кв. 2010 року *

Слайд 12

Очікування громадян та очікування підприємств *

Слайд 13

Що змінилось у споживчій поведінці громадян? 3

Слайд 14

Які зміни відбулись у споживчій поведінці громадян за рік після кризи? Вплив раціональних чинників (ціна, доходи, ставка за кредитами) стає більш важливим, а вплив суб’єктивних чинників (споживчі настрої) зменшується Заощадження громадян зростають, оскільки: Очікування щодо майбутнього є кращими, ніж оцінки поточного стану Висока ставка за кредитами Покупки відкладаються на майбутнє, схильність до споживання є меншою, ніж у докризовий час Відновлюються ринки побутової техніки (ефект відкладеного попиту), стагнація на ринку товарів щоденного попиту та на ринку автомобілів *

Слайд 15

Висновки 4

Слайд 16

Можливості та ризики для В2В ринків МОЖЛИВОСТІ РИЗИКИ Позитивна динаміка сільського господарства Менше, ніж очікувалось, падіння у транспорті Сподівання на добру динаміку зовнішніх ринків Стагнація споживання товарів щоденного попиту (=стагнація у харчовій промисловості, роздрібній торгівлі, транспорті) Погіршення зовнішньої кон’юнктури Зменшення рентабельності у промисловості, сільському господарстві, транспорті Висока ставка за кредитами за великою потреби у запозичених коштах у промисловості, сільському господарстві, транспорті *

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка