Економічні тенденції та їх вплив на В2В ринки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Економічні тенденції та їх вплив на В2В ринки Тетяна Ситник, керівник відділу В2В і стратегічних досліджень GfK Ukraine
Наслідки кризи для реального сектору економіки України % падіння у реальному вимірі у 2009 році до 2008 року Дані: Держкомстат *
Прогноз рік тому назад — які галузі найбільше постраждають від кризи? Галузі, які у першу чергу постраждали від кризи: Фінансова діяльність Обробка промисловість Будівництво Галузі, які у другу чергу постраждали від кризи: Торгівля Добувна промисловість Транспорт і зв’язок Операції з нерухомістю, послуги підприємцям Галузь, на яку криза мала найменший вплив Сільське господарство *
Яким чином криза позначилось на різних галузях? % падіння виробництва у реальному вимірі у 2009 році до 2008 року Падіння менше за падіння ВВП Падіння більше за падіння ВВП Дані: Держкомстат *
Падіння виробництва за галузями промисловості % падіння виробництва у реальному вимірі у 2009 році до 2008 року Падіння менше за падіння промисловості загалом Падіння більше за падіння промисловості загалом Дані: Держкомстат *
Очікування підприємств щодо обсягів реалізації у наступні 12 місяців Дані: НБУ, опитування підприємств *
Чинники, які стримують зростання Ціни на сировину на енергоносії Дані: НБУ, опитування підприємств Вихідні ціни знизяться Вхідні ціни зростуть Баланс відповідей “зростуть”—”зменшаться”, 1-й кв. 2010 року *
Чинники, які стримують зростання Висока ставка за кредитами Дані: НБУ, опитування підприємств Умови кредитування Потреба у кредитах Баланс відповідей “покращились”—”погіршились”, 1-й кв. 2010 року *
Які зміни відбулись у споживчій поведінці громадян за рік після кризи? Вплив раціональних чинників (ціна, доходи, ставка за кредитами) стає більш важливим, а вплив суб’єктивних чинників (споживчі настрої) зменшується Заощадження громадян зростають, оскільки: Очікування щодо майбутнього є кращими, ніж оцінки поточного стану Висока ставка за кредитами Покупки відкладаються на майбутнє, схильність до споживання є меншою, ніж у докризовий час Відновлюються ринки побутової техніки (ефект відкладеного попиту), стагнація на ринку товарів щоденного попиту та на ринку автомобілів *
Можливості та ризики для В2В ринків МОЖЛИВОСТІ РИЗИКИ Позитивна динаміка сільського господарства Менше, ніж очікувалось, падіння у транспорті Сподівання на добру динаміку зовнішніх ринків Стагнація споживання товарів щоденного попиту (=стагнація у харчовій промисловості, роздрібній торгівлі, транспорті) Погіршення зовнішньої кон’юнктури Зменшення рентабельності у промисловості, сільському господарстві, транспорті Висока ставка за кредитами за великою потреби у запозичених коштах у промисловості, сільському господарстві, транспорті *
Схожі презентації
Категорії