“ Ти комаху не чіпай,з нею в ігри пограй ”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Рухливо – екологічна гра “ Ти комаху не чіпай, з нею в ігри пограй ” для дітей від 2 до 6 років Розробили та виготовили Керівник проекту Вікарій Ірина Семенівна, творча група днз: логопед Дружиненко О.Є., методист Калініна Т.А., психолог Костанян І.В., педагоги днз, помічник вихователя Шевчук Н.В. днз «Топольок» 2012 - 2013 н.р.
Мета гри: Знайомити малят з представниками світу комах рідного краю Вчити основним рухам, а також різним способам пересування, подібним до комах Формувати свідоме ставлення до живої природи Допомогти дітям зрозуміти, що кожна істота має право на життя Розвивати рухову активність, творчу уяву, удосконалювати координацію рухів Прищеплювати бажання оберігати комах та дбайливо ставитися до них.
Попередня робота: Перегляд фільмів, мультфільмів, презентацій, наочного матеріалу про комах, читання казок та оповідань, вивчення віршів про комах. Словник: бджілка, жучок – “сонечко”, метелик літають; равлик, мурахи, павучок повзають; коник – стрибунець стрибає, вивчення віршів.
Правила гри: Можуть грати від 3 і більше дітей. Гра складається з 8 етапів: - діти раннього віку проходять 1 – 2 етапи; - діти молодшого дошкільного віку – до 5; - діти старшого дошкільного віку – до 8. Ведучий знайомить дітей із завданням і пояснює, як пройти черговий етап гри. Головна ціль гри – виконати всі завдання правильно, не зачепивши жодної комахи. Примітка: усе обладнання виготовлено власноруч з сучасних екологічно чистих матеріалів, які легко піддаються чищенню, знезараженню, пранню.
Етапи гри: І. Вправа “ Пострибай, як коник - стрибунець” (для дітей різного віку): стрибки на 2-х ногах з просуванням вперед по доріжках . Обладнання: доріжки від 2 до 6 метрів, в залежності від віку дитини,на які нашите листя з тканини, іграшка коник – стрибунець. Пояснення: Осьде коник – стрибунець: ну й стрибає , молодець! із листочка – на травинку, а з травинки – на билинку. Пострибайте так, як він
Етапи гри: ІІ. Вправа “ Проповзи, незачепивши павучка” пролізання під дугою грудьми вперед. Обладнання: 2 дуги, верхня частина яких заплетена нитками у вигляді павутиння, іграшка павучок. Пояснення: Павучок-лісовичок, Втративши спочинок, Сплів розкішний гамачок З білих павутинок.
Етапи гри: ІІІ. Вправа “ Дострибни до метелика” стрибки на 2-х ногах зі змахуванням обома руками, як крильми . Обладнання: мотузка з тканини, на якій підвішені метелики. Пояснення: Ось метелик мчить крилатий – все б йому лишень літати…. пурхає – барвистий, гожий, на яскраву квітку схожий.
Етапи гри: ІV. Вправа “ Допоможи равлику дістатися татка” ходьба прямо малим кроком по мотузці. Обладнання: мотузка з тканини, іграшки “равлик” велика і маленька. Пояснення: Загубився равлик – син та відстав від татка
Етапи гри: V. Вправа “ Пограй із жучком у м’яч” кочення м’яча між стійками. Обладнання: 2 дерев ’яні стійки, м’яч, іграшки жучок – “сонечко” (2 шт). Пояснення: Сонечко, сонечко – дядька Сонця донечка! швиденько нам відповідай: тепло буде? З нами грай, а як холодно – тікай!
Етапи гри: VІ. Вправа “ Нагодуй бджілку” метання предмета у горизонтальну ціль. Обладнання: 2 корзини у вигляді бджоли, 2 корзини у вигляді квітки, мішечки у вигляді крапельок нектару. Пояснення:
Етапи гри: VІІ. Вправа “ Сороконіжка” ходьба у команді по слідах. Обладнання: доріжки від 2 до 6 метрів, в залежності від віку дитини,на які нашиті сліди 2 – х кольорів. Пояснення: Ось мала сороконіжка чимчикує гордо пішки, хто б отак ходити зміг, якщо мав би стільки ніг?
Етапи гри: VІІ. Вправа “ Не наступи на мураху” ходьба з переступанням. Обладнання: доріжки від 2 до 6 метрів, в залежності від віку дитини,на які нашиті мурахи. Пояснення: Де доріжкою ходили наші друзі – малюки, свій будинок спорудили працьовиті мурахи. А мурашок – знає кожен – кривдити ніяк не можна. Як пройти тут, що робити? Слід їх всіх переступити!
Література: “Базова програма “Я у Світі”: методичні рекомендації для вихователів ДНЗ”, Харків. “Основа”, 2010 р. І.В. Лущик “Фізичне виховання дошкільників” В.М. Ніколаєнко “Екологічне виховання в днз 2 – 6 років”, Харків. “Основа”, 2010 р. “Ознайомлення дошкільників із навколишнім світом”, Харків. “Основа”, 2011 р. В.Л. Сухар “Дошкільнята на прогулянці, 3 – 4 роки”, “Ранок”, 2010 р. В.Л. Сухар “Дошкільнята на прогулянці, 4 - 6 років”, “Ранок”, 2010 р. Інтернет – сайти http://www.numama.ru, http://allforchildren.ru, http://nashydeti.tylider.ru, http://www.muravej.ua, http://www.nosiki.cv.ua, http://alexia-didlit.blogspot.com.
Схожі презентації
Категорії