Урок позакласного читання. Сторінки бойової слави
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Читайте швидко пожежі вулканічної хрестилась невимовне двигтів обвуглена пам'ятаю ґвалт дівчисьок бойових протитанкових балакухою лейтенант поштарка справжнього
-Які твори ви читали? -Хто автор цих творів? -Яка спільна тема цих творів? -Про яку війну розповідають вони? -Коли відбувалася Велика Вітчизняна війна? -У кого з вас рідні воювали чи бачили чорні очі війни? -що вони розповідають про побачене?
Подивимося відео -Що ви побачили? -Які почуття ви пережили під час просмотра? -Скільки років продовжувалася війна на Україні? -Хто розпочав її? Навіщо?
Словникова робота Фашисти, нацисти – німецькі загарбники, які знищували інші народи та нації. Лейтенант, сержант – військові чини. Висота – пагорб, з якого ведеться постійний обстріл. Ґвалт – шум, крик. Прага – столиця Чехії. Статечно – розсудливо, серйозно.
Робота з твором “Поєдинок з танками” -Хто головний герой цього твору? -Ким був Григорій? -Коли відбувалися події. Знайдіть та зачитайте цей абзац. -Зачитайте уривок, де розпочався бій. -Який подвиг здійснив Григорій? -Зачитайте уривок, де він зупиняє танк.
Робота з твором “Лейтенант Тонечка” -Хто головні герої цього твору? -Яка подія трапилася? -Хто розповідав історію з життя? -Ким він працював до війни? -Який випадок з ним трапився спочатку? -Що відбулося пізніше, через 15 років? -Навіщо дядько розповів хлопцям цю історію?
Виразне читання вірша “Подарунок дівчинки Марі” Хто отримав пакунка? Де вона жила? Звідки він прибув? Хто був відправником пакунка? Чому Марі прислала Ганнусі подарунка?
Підсумок уроку -Який висновок ви зробили для себе після цього уроку? Домашнє завдання Підготувати коротку розповідь про військові подвиги рідних.
Тема. Урок позакласного читання. Сторінки бойової слави Мета: продовжувати знайомити учнів з славетними подвигами звичайних людей у захисті Батьківщини під час Великої Вітчизняної війни; удосконалювати навички виразного, свідомого та швидкого читання; формувати вміння самостійно робити висновки з побаченного, прочитаного, почутого; розвивати спостережливість, пам'ять, увагу; виховувати патріотизм, пошану до ветеранів, стремління до мирного життя, милосердя. Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, підбірка ілюстрацій електроного формату та відеороликів, програма орфоепічної хвилинки, хрестоматія для позакласного читання «Веселий струмочок» № клас №1. Тип уроку: урок комбінований.
Схожі презентації
Категорії