самовідготовка у початкової школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Самопідготовка – одна з форм організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня. Підготувала: вихователь ГПД Воронко Л. В.
Мета самопідготовки: прищепити учням навички самоосвітньої роботи, яким у повсякденному житті надають величезного значення. Зокрема враховують вік школярів, їх самоосвітні можливості, ефективність закріплення знань, отриманих на уроках.
розширення меж навчальної роботи; поглиблення змісту навчальних предметів; одержання доступних умов для самостійного засвоєння знань, умінь і навичок. закріплення й повторення вивченого на уроках матеріалу; тренування в застосуванні знань, умінь і навичок для їх міцного засвоєння; розвиток інтересу до навчання; набуття школярами навичок самостійної роботи; формування виконавських навичок. Завдання самопідготовки в ГПД:
Інформаційна функція Розвивальна функція Конструктивна функція Комунікативна функція Творча функція Навчальні функції самопідготовки:
Гігієнічна функція Мотиваційна функція Формувальна функція Організаційна функція. Виховні функції самопідготовки:
Закріплення знань, умінь, отриманих на уроках. Розширення, поглиблення навчального матеріалу, опрацьованого в класі. Формування вмінь і навичок самостійної навчальної діяльності. Розвиток самостійності мислення, культури розумової праці учнів. Дидактичні функції самопідготовки:
створити гігієнічні умови для самопідготовки; розсадити учнів; навчити учнів готувати робоче місце; налаштувати учнів на розумову працю; активізувати розумову діяльність; поєднувати індивідуальну самостійну працю учнів із фронтальною, колективною; здійснювати індивідуальний та диференційований підхід до учнів з урахуванням рівня їх самостійності; дотримуватися встановлених структурних етапів самопідготовки; формувати в учнів навички раціонального використання часу, відведеного на виконання домашнього завдання; забезпечити можливість швидкого отримання допомоги при виникненні утруднень; доступність довідкової літератури; розповісти, як нею користуватися; Ефективна організація самопідготовки вимагає від вихователя:
навчити учнів самостійно виконувати фізкультхвилинки, щоб вони не відволікалися під час виконання завдань, а робили вправи в паузі між завданнями; дозволити обирати порядок виконання завдань; пояснити чому бажано починати з важчих, об’ємних завдань; обирати найбільш ефективну форму контролю до певних конкретних завдань; формувати в учнів навички самоконтролю під час самопідготовки; підбивати підсумок роботи учнів; заохочувати тих, хто працював старанно та якісно; використовувати наочність, дидактичні ігри; сприяти розвитку творчої ініціативи й кмітливості у вихованців; Не перетворювати самопідготовку на урок.
І етап – організаційний. ІІ етап – підготовчий. ІІІ етап – самостійна робота учнів. ІV етап – контроль за виконанням домашніх завдань. V етап – підбиття підсумків уроку самопідготовки. Етапи проведення самопідготовки:
2-й клас – 45 хв; 3-й клас – 1 год. 10хв; 4-й клас – 1 год. 30хв. Тривалість самопідготовки:
Схожі презентації
Категорії