X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Поняття про байки

Завантажити презентацію

Поняття про байки

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Якось звірі в одному ліску зібралися, щоб вирішити таке питання: чому в лісі царюють Вовк з Лисицею, а не Заєць ? Лисиця і Вовк були не проти віддати Зайцю всі права. Та Заєць той, з переляку, не знав куди подітися, що сказати, куди сховатися. Зрозуміли звірі: при таких заячих стараннях нічого не вийде. І ось вам повчання всім. Борися сміло за те діло, якого не ти боїшся, а тебе воно боїться. Скласти власну байку

Слайд 2

В осінню пору холодненьку В петлю попало зайченя маленьке. Сердешне гірко рветься, б'ється, А лиска весело сміється: “Ну що, попавсь, так тобі й треба, А я розумніша від тебе. Хоч щоб не говорили.” І раптом, ба, лисячий писк: В петлі сидить мудріша всіх. І ти ніколи не хвалися, Що ти розумніший за всіх, Бо може статися й з тобою Така історія, як в них. Скласти власну байку

Слайд 3

Байка Коли в болоті висохла вода Так жаба мовила одна: - Ой, що ж ми будемо робити? Деж нам, Жабо, жити? Від другої почула відповідь таку: - Як хочеш жити колоритно Ходімо до колодця жити! Біля колодязі ті Жаби Знову і знову сперечались: “А ну бо, Жабко, стрибни перша в нього!” “Е ні, тут справа не легка. Бо коли висохне вода, з колодязя на гору нам вже не дістатись”. Ця думка Жаби другої така. Тримала перша річ свою: “Тому на світі легко жити, чиї проблеми можуть інші вирішити”. Завдання: Скласти власну байку

Слайд 4

Залікова картка Тематичне оцінювання № 5-6. “Ф.Петрарка,В.Шекспір,Мігель Сервантес де Сааведра. Коли хочуть підкреслити досконалість якогось поетичного твору, кажуть:”Це чудово, як сонет Петрарки”. Розкажіть про сонет Петрарки, що найбільше вразив вас. З ким або чим у вас асоціюються слова:балкон, келія, сон, отрута? Що таке “вічний образ”? Як ви уявляєте собі поняття “конфлікт”? Намалюйте. Напишіть звертання Ромео до Джульєтти своїми словами або доберіть приклади із світової поезії. Напишіть твір – мініатюру “Чи готовий я вирушити в похід разом з Дон Кіхотом?” Запишіть афоризми за п’єсою “Гамлет”.

Слайд 5

Залікова карта 8 клас. Тема № 2 (Вступ. Людина та її світ у давніх літературах. Давньоримська література). Напишіть уявного листа нащадкам від імені Вергілія. Розпочніть його цитатою з епітафії: “Я оспівував пасовиська, села і героїв”. Створіть сторінку : “Афоризми від…” Напишіть твір – роздум “Моральні принципи давніх римлян, що знайшли своє відображення в образі Енея”. Створіть презентацію “Сучасність образів Античності”.

Слайд 6

Залікова карта 8 клас. Тема 1. Вступ. Людина та її світ у давніх літературах. Давньогрецька література). Створіть презентацію доби (культура , мова , література, архітектура, тощо.) Намалювати ілюстрації до прочитаних творів. Створити візитку “Види давньогрецької лірики”. Вивчити напам’ять одну з поезій. “Прометей – світла людина”. Твір – мініатюра про сучасника або історичну особу, чиє життя можна порівняти з життям Прометея.

Слайд 7

Залікова карта 8 клас. Тема 3 (Поезія Сходу). Оформіть поетичну сторінку про природу, використовуючи вірші Лі Бо. Оформіть поетичну сторінку “Гіркі сльози Ду Фу.” “Адресовані людям вірші – найщиріший у світі лист.”(Ліна Костенко). Напишіть листа сучасникам , від імені Омара Хайяма, використовуючи його поетичні рядки. Твір – мініатюра ”За чим плаче Ду Фу?”. Створіть сторінку “Афоризми від…”

Слайд 8

Залікова картка Тематичне оцінювання №3 “Мольєр, Гете” Доведіть, що Мольєр дотримується вимог класицизму в комедії “Міщанин Шляхтич” Розподіліть жанри на високі і низькі: сатира, епопея, ода, трагедія, поема, байка, комедія. Розподіліть за графами:(бароко, класицизм, просвітителі) Дж. Мільтон, П. Корнель, Вольтер, Ж. Расін, Дж. Донн, Н.Буало, Й.В. Гете, Кальдерон де Ла Барка, Мольєр. “Сатира – є вид дзеркала”.(Дж.Свіфт) Яким ви побачили у дзеркалі сатири пана Журдена (зовнішній і внуртішній світ). Що б ви порадили йому змінити у собі? Поясніть слова Гете: “Теорія завжди, мій друже, сіра, а дерево життя – золоте”. Кому з героїв належить цей вислів? Доведіть, що “Фауст” Гете – це трагедія.

Слайд 9

Залікова картка Тематичне оцінюваня №3 “В.Вітмен, Ф.Тютчев, А.Фет, Шарль Бодлер” Складіть словничок літературознавчих понять “романтизм”, “імпресіонізм”, “верлібр”. “Волт Вітмен був не тільки речником Америки. Він був її дзеркалом”. (В.Коротич) Створіть поетичну сторінку “Волт Вітмен – “дзеркало Америки”(випишіть цитати з поезій В.Вітмена, що найповніше характеризують тематику його творів, коротко прокоментуйте їх). Створіть сторінку-враження “Всі барви й кольори, всі аромати й тони в поезії чистого мистецтва”(процитуйте улюблені вірші, напишіть про свої власні враження). Висловте свою думку: що таке Краса і де її шукати?(Використайте поетичні ряди Ш.Бодлера). Напишіть твір-мініатюру “Поезія, що запала в душу”.

Слайд 10

Залікова картка Тематичне Оцінювання №3 “А.Ахматова, В.Маяковський, Б. Пастернак”. Створіть літературний портрет ліричної героїні з “Реквієму” А. Ахматової для уявної галереї літературних портретів героїв ХХ ст. Намалюйте малюнки-асоціації до прочитаних творів, визначивши в них авторське начало. Створіть сторінку комп'ютерної публікації або запропонуйте матеріал до неї на тему: ”Любов – це серце усього” (В. Маяковський), у якій розкажіть про свої враження від поезії “Срібної доби”. Напишіть власний твір(вірш) – відгук на твори “срібної доби”.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Читання