Олександр Олесь "Ведмідь в гостях у бабусі"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Відпрацьовуємо інтонацію Прочитай скоромовку мовчки Прочитай повільно, розтягуючи слова Прочитай з подивом Прочитай із захопленням Прочитай радісно Прочитай злісно Прочитай з байдужістю
«Спотиканка» пень бабуся індик пень бабуся зник пень Маруся індик пень бабуся індик день бабуся звик
«Утвори пари» З’єднай слова парами Поясни, за якою ознакою згрупував слова: песик річка ведмідь вулик каченя будка бджілка барліг
Відгадаймо загадку! Влітку медом ласував, Досхочу малини мав. А як впав глибокий сніг, Позіхнув і спати ліг. Бачив чи не бачив сни, А проспав аж до весни.
Завдання Дізнатись про Олександра Олеся Ознайомитись з п’єсою-казкою Вдосконалювати навички читання
Олександр Олесь Олександр Олесь (справжнє прізвище — Кандиба) народився 23 листопада 1878 року в м. Білопілля в Лебединськім повіті Слобожанщини, Сумської області в чумацько-селянській сім'ї. Дід по матері орендував маєток у селі Верхосулі, де провів молоді роки Олесь. Батько, Іван Федорович, працював на рибних промислах в Астрахані, де й утопився у Волзі, коли Сашкові було 11 років.
Мати Олександра з трьома дітьми повернулася до Білопілля. Виховувала дітей в любові. У чотири роки Сашко вже вмів читати. Незабаром перед ним почала відкриватися чарівна поезія Шевченкового «Кобзаря». Тут Олександр Олесь закінчив початкову школу й двокласне училище, а у віці 15 років (1893) вступив до хліборобської школи у містечку Деркачі неподалік Харкова. Там Олександр брав участь у випуску рукописних журналів «Комета» та «Первоцвіт», в яких з'являються його перші вірші.
Цікаво знати! Олександр Іванович Кандиба (таким є справжнє прізвище Олександра Олеся) почав писати для дітей, коли у нього з’явився син Олег, якого він називав Лелекою. П’єсу-казку «Бабусина пригода» він створив для сина, з яким дуже любив гратися.
Пригадай! Ремарка – примітки автора щодо зовнішності, поведінки героїв. Подаються окремими рядками або в дужках
Працюємо над змістом Хто головні герої п’єси-казки? Де розгортаються події? Які події описані? Кого ще бабуся запросила на обід? У кого роль найбільша? У кого – найменша?
Працюємо над малюнками Розгляньте запропоновані малюнки Які з них можуть бути ілюстраціями до казки? Які епізоди на них зображено? Що хотів би намалювати ти?
Прочитайте слова з інтонацією, якої вимагає розділовий знак над колонкою. ? ! . Так дуже Слава богу На обід іде Як вам спалось Гав Гав Не турбуйтеся, я сам Де Ведмедик Не страшний він Сідай як слід А коли дасте медку Кукуріку На мед свій прийде час
Гра «Пантоміма» Продумай, якого героя хочеш зобразити Постарайся лише рухами, жестами, мімікою показати свого героя так, щоб однокласники його вгадали
Інсценізація казки Розподіліть ролі Продумайте, які жести, пози, міміку, силу та інтонацію голосу використаєте для підсилення образу Розіграйте уривок твору
Підсумкова бесіда Який твір вивчали? Хто його автор? До якого жанру належить твір? Які вміння та навички відпрацьовували? Що запам’яталось на уроці найбільше?
Схожі презентації
Категорії