Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба». Дія друга
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тестування “Лисиця, що впала з неба” 1 частина 1. За що Вовка хотіли вбити? А з᾿їв вівцю; Б нечесно виконував обов᾿язки старости; В вчиняв злодіяння проти мешканців села; Г вкрав у дівчини кожушок; 2.Що пообіцяв Вовк за спасіння життя? А повернути вкрадену вівцю; Б чесно виконувати обов᾿язки старости та захищати селян; В віддати чумакам сіль; Г одружитися на Лисиці. 3. Чому Лисиця впала з неба А вона летіла до теплих країв з Журавлем; Б вона з іншого світу; В вона чарівниця; Г вона вчилася літати.
4. Якою прикидалася Лисиця, живучи у Вовка? А хворою; Б немічною та беззахисною; В сиротою; Г багачкою. 5. Як поводилася Лисиця? А займалася крадіжками; Б допомагала Вороні; В постувала – не їла м᾿яса; Г просилася повернутися додому. 6. Як дотримувався свого слова Вовк? А вживав тільки овочі, каші, сир; Б прикидається добрим, а сам краде; В оре людям землю та саджає овочі; Г їздить із чумаками за сіллю.
Що таке п᾿єса? Чим п᾿єса відрізняється від оповідання? В якій формі записано п᾿єсу? Для чого? Які п᾿єси ви вже знаєте?
Словникова робота Комин – димова труба на даху будинку. Клунок – вузол з тканини, в якому переносили потрібні речі. Дукач – жіноча прикраса у вигляді монети. Крутійка – хитрунка, злодійка. Цькувати – натравлювати собак на когось. Замислити чорну справу – поясніть фразеологізм. Знічуватися – присоромитися та розгубитися. Катюго – кат, палач. Кочерга – металева зігнута палка для вигрібання попілу з печі.
Прочитайте 2 частину п'єси самостійно напівголосно Навіщо Зайцеві саморобний лук? Чому Лисиця била Вовка? Хто крав у дівчини клунок? Кого за це звинуватили? Як селяни почали ставитися до Вовка? Чому? За чим Лисиця послала Вовка до чумаків? Чи досталося щось йому? Якого способу риболовлі навчила Лисиця Вовка? Навіщо? Хто перший зрозумів, що Лисиця – злодійка?
Читання п'єси в особах С. 68 від *** до с. 69 ***. С.69 від *** до кінця п'єси. -Визначте кількість діючих осіб.
Робота в зошиті «Читайко» с.59 №1 – дібрати заголовок до 2 частини. №2 – відшукати та з᾿єднати імена діючих осіб п᾿єси. №4 – знаходження та записування, кому з діючих осіб належать подані слова.
Тема. Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба». Дія друга. Пригадайте, поміркуйте Мета: розширити знання учнів про п’єсу, поглибити розуміння побудови п’єси; навчати розрізняти й харак теризувати дійових осіб п’єси; удосконалювати виразне читання реплік персонажів; навчати інсценізувати текст, висловлювати оцінні судження, порівнювати зображення дійових осіб на малюнках і в тексті твору. Обладнання: мультимедіа, презентація, музична фізкультхвилинка, зошит з друкованою основою «Читайко 4 клас» Тип уроку: комбінований
Схожі презентації
Категорії