Вадим Скомаровський “Чому у морі вода солона”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання прочитайте виразно слова закляття с. 95 Читай швидко земель душа пустуни радощі піняться скриньку стрункі Менший бідняк подався торкнув квапився -Яким був Птахолов?А Ходитут? -Чи правильно вчинив Ходитут, що промовив закляття золота та вогню? -Який висновок можна зробити? -Чому вчить вас ця казка?
Словникова робота Скелі – гори, гірські породи. Плаксун - той, хто часто плаче. Вдача – характер. Дрібка солі– грудка, невелика кількість. Літа спливали – йшли роки. Спіткало – сталося. Імла, пітьма – темнота. Баркас, фелюга – невелике парусне судно. Віщує – повідомляє. Змарнів – змінився на гірше. Торішній – з минулого року. Жебрак, злидні – дуже бідний. Барак – сарай. Ятрити – мучити. Квапитися – доберіть синонім. Не вельми – не дуже. Схаменутися – зрозуміти, отямитися. Промимрити – доберіть синонім. Крокви – дошки.
Читаємо текст напівголосно. Вправа “Луна” читаємо разом із диктором. -До якого жанру віднесемо цей твір? Чому? -Хто головні герої твору? -Назвіть риси їх характеру, вдачі? -Яка подія змінила їхнє життя? -Як вчинив старший брат?Чому? -Чи ображався менший брат на старшого? Знайдіть це речення та прочитайте. -Яку річ знайшов він? Чи молов він сіль заради багатства? -Навіщо старший брат прийшов до меншого? -Чи хотів він помиритися з ним? -Що сталося зі старшим братом? Чому? -Де опинилися жорна?
Знайти та прочитай всю строфу -..”позич на день…” -..”хитнулись крокви”.., -..”минув чи рік”…, -…”останнього гроша”. Доберіть правильну інтонацію до строф: 8, 9, 11, 16, 22, 30.
Зробіть підсумок уроку самостійно6 -тепер я знаю, що… -тепер я вмію…., -тепер я буду … Домашнє завдання С. 97-101 читати, переказувати, тренуватися у швидкості читання
Схожі презентації
Категорії