Моніторингове дослідження якості знань учнів з англійської мови
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підсумки моніторингового дослідження якості знань з англійської мови учнів 6-х, 7-х класів Чугуївської гімназії №5 Вчитель: Овсяннікова І.Ю., спеціаліст
Якщо не міряти результати, то не можна відрізнити успіхи від поразки Девід Осборн (економіст, письменник)
одержання об’єктивної інформації про рівень навчальних досягнень школярів, а також визначення шляхів цілеспрямованого їх корегування. Мета дослідження
Виявлення навчальних досягнень учнів, зокрема досягнення базового рівня мовленнєвої компетенції; З’ясування причин відмінностей навчальних досягнень у різних категорій учнів; Виявлення факторів, які суттєво впливають на стан навчальної підготовки; Корегування навчального процесу та його навчально-методичного забезпечення на основі аналізу результатів вимірювань і досліджень; Підготовка учнів до широкого застосування різних засобів діагностування, зокрема тестів, у навчання іноземної мови; Упровадження сучасних технологій проведення підсумкового контролю в гімназії; Підготовка учнів до стандартизованих іспитів, які починають впроваджувати у вітчизняній школі. Завдання дослідження
Проведення вимірювань знань учнів наприкінці семестру (тести з аудіювання, читання, письма та говоріння) – грудень 2011р. Аналіз і порівняння рівня навчальних досягнень за результатами 2010-2011 н.р. і І семестру 2011-2012 н.р.; Збір, аналіз й узагальнення інформації про фактори, які впливають на успішність навчання; Для досягнення вказаних цілей було перебачено:
Порівняння рівня навчальних досягнень за результатами 2010-2011 н.р. і І семестру 2011-2012 н.р.
освітній і культурний рівень родини; наявність дорослих, які можуть надати допомогу в навчання; наміри, інтереси учнів, їхнє ставлення до навчання взагалі і до предмета зокрема. Анкетування учнів передбачало виявлення факторів, які можуть впливати на якість базової підготовки з іноземної мови:
вживання The Past Continuous Tense, структур to listen to, on the 5th of; неправильне вживання присудка в ІІІ особі однини в теперішньому неозначеному часі; побудова коротких відповідей; уживання дієслів у теперішньому часі; використання прийменників у таких виразах, як : «on board of the ship», « to go in for sports»; пропуск букв у середині або в кінці слова; Типові помилки під час виконання тестових завдань з англійської мови У 6 класі:
вживання The Past Continuous Tense, The Past Perfect vs The Present Perfect Tenses; неправильний порядок слів у реченні; орфографічні помилки в написанні слів; вживання допоміжного слова в питальних та заперечних реченнях в теперішньому неозначеному часі. Типові помилки під час виконання тестових завдань з англійської мови У 7 класі:
звернути серйозну увагу на формування вмінь учнів письмово оформлювати власні висловлювання; збільшити кількість занять, присвячених формуванню умінь будувати письмові зв’язні висловлювання; тематикою занять передбачити залучення учнів до викладу своїх спостережень, вражень, думок, обґрунтування та аргументацію висновків, поглядів. Виявлені в ході тестування недоліки в підготовці учнів є підставою для проведення корегувальної роботи серед учнів з формуванням навичок усіх видів мовленнєвої діяльності, яка має врахувати такі аспекти:
недостатнє володіння численними фонетичними правилами читання; недостатнє засвоєння транскрипції та неповне застосування її знаків; неправильний поділ речень на синтагми та їх інтонаційне оформлення, відокремлення фразового й синтагм енного наголосів, пауз; невміння застосовувати умови спадної та зростаючої інтонації; невміння застосовувати в тексті незнайомі слова, артиклі, прийменники, суфікси, сполучники, допоміжні та модальні дієслова, правильно розташовувати слова; невміння оперативно відокремлювати ключові слова, визначати за контекстом значення незнайомих слів; невміння синтезувати зміст речень, запам’ятовувати їхній загальний (скорочений зміст). Проведені дослідження вмінь учнів самостійно прочитати незнайомий текст виявили такі типові помилки:
Схожі презентації
Категорії