X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах

Завантажити презентацію

Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Усна лічба Гра “Хто швидше”

Слайд 2

Додай числа до поданих: 400+ 200+ 800- 700- 300,20,7 500,40,8 1,400,800 100,400,1

Слайд 3

Дай відповіді на запитання: 1. Які розряди має число 627? 2. Що означає в записі числа цифра 2, 6, 7 ? 3. Скільки в числі одиниць кожного розряду? 4.Скільки всього в числі десятків та одиниць?

Слайд 4

Тема: Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Задачі, що передбачають збільшення (зменшення) числа у кілька разів.

Слайд 5

Завдання Визначати число сотень, десятків в трицифрових числах. Розглянути випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Опрацювати розв’язування складених задач, які містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів.

Слайд 6

Знати Як аналізувати порозрядний склад трицифрових чисел. Як додавати і віднімати числа, пов’язані з нумерацією чисел. Як розв’язувати задачі, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

Слайд 7

Вміти Визначати число сотень, десятків в трицифрових числах. Розв’язувати задачі, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. Обчислювати приклади на додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел.

Слайд 8

Розглянь записи

Слайд 9

Запам’ятай Якщо в запитанні не звучить слово “всього”,називай кількість одиниць, десятків і сотень відповідно розряду. Наприклад: у числі 893 – 8 сот. 9 дес.3 од. Якщо в запитанні звучить слово “всього”, визначай загальну кіль-кість одиниць, десятків або сотень. Наприклад: у числі 893- всього 8 сот.89 дес.

Слайд 10

Знайди різницю 345 – 300 = 45 Пояснюй так: Зменшуване 345=3сот.,4дес.,5од., А від’ємник300 -3сот. 3сот.4дес.5од.-3сот.=4дес.5од.=45 Аналогічно розв’язуй наступні приклади. 583-80= 477-7= 583-3= 592-90= 583-500= 325-300=

Слайд 11

Задача 522 План розв’язку 1.Скільки кущів агрусу обкопали діти? = ( к.) 2.Скільки кущів смородини обкопали діти? (к.) 3.Скільки всього кущів обкопали діти? = (к.) Відповідь: 30 кущів агрусу і смородини обкопали діти.

Слайд 12

Самостійна робота 3 рівень 567-500= 762-2= 328-20= 184-84= Задача Садівники посадили 30 яблунь, а груш - у 5 разів менше,ніж яблунь, а слив - у 4 рази менше,ніж яблунь і груш разом. Скільки слив посадили садівники? 4 рівень 968-900= 375-5= 952-50= 204-200= Склади і розв’яжи задачу виразом. I -30кг II - ?, у 5 разів менше III -?, у 4рази менше

Слайд 13

Лист самоконтролю З рівень 67 760 308 100 Задача 1.306:5=6 (д.) – посадили груш; 2. 30+6=36 (д.) – посадили яблунь і груш разом; 3. 36:4=9 (д.) Відповідь: 9 слив посадили садівники. 4 рівень 68 370 902 4 Задача ( 30+30:5) :4 =9(кг) Відповідь : 9 кг яблук було в третьому ящику.

Слайд 14

Домашнє завдання № 524, 525. IV- рівень. Розв’язати задачу виразом.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Алгебра