X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ІЗ ДВОМА ЗМІННИМИ

Завантажити презентацію

СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ІЗ ДВОМА ЗМІННИМИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ІЗ ДВОМА ЗМІННИМИ

Слайд 2

Виконання письмових вправ І базовий рівень. Тестові завдання 1. Вкажіть розв’язки рівняння 1) (3; 2); 2) (3; 1); 3) (5; 2); 4) (–3; –2). 2. Яка з пар є розв’язком системи рівнянь 1) (3; 3); 2) (2; 2); 3) (2; 1); 4) (–1; –5).

Слайд 3

3. Розв’яжіть систему рівнянь способом підстановки та вкажіть правильну відповідь: 1) (1; 1); 2) (0; 2); 3) (2; 0); 4) (4; –2). 4. Розв’яжіть систему рівнянь способом додавання та вкажіть правильну відповідь: 1) (–2; 8); 2) (2; 4); 3) (4; 2); 4) (–4; 10).

Слайд 4

5. Сума двох чисел дорівнює 1, причому одне з них на 5 більше від другого. Нехай більше число дорівнює х, а менше у. Яка система рівнянь відповідає умові задачі?

Слайд 5

ІІ рівень 1. Розв’яжіть графічно систему рівнянь 2. Розв’яжіть систему рівнянь: 1) способом підстановки; 2) способом додавання;

Слайд 6

3) будь-яким зручним способом. 3. Розв’яжіть задачу, склавши систему рівнянь. Загальна маса малої та великої деталей 320 г, а дві великі та три малі деталі мають загальну масу 760 кг. Яка маса кожної деталі?

Слайд 7

ІІІ рівень 1. Знайдіть таке число a, щоб графік рівняння проходив через точку (–1; 2). 2. Знайдіть такі числа a і b, щоб графік рівняння проходив через точки (–1; 4) і (2; 2). 3. При якому значенні коефіцієнта a система має безліч розв’язків?

Слайд 8

Домашня контрольна робота № 1. Проаналізуйте та виправте помилки, допущені у класній роботі. № 2. Побудуйте графік рівняння: .

Слайд 9

№ 3. Знайдіть координати точок перетину графіків рівнянь не виконуючи побудов. № 4. Розв’яжіть систему рівнянь: 1) способом підстановки та способом додавання; 2) будь-яким зручним для вас способом.

Слайд 10

№ 5. З пункту A до пункту B вирушив велосипедист. Через 2 год після цього з пункту B назустріч велосипедисту вирушив пішохід і через 1 год після свого виходу зустрівся з велосипедистом. Знайдіть швидкість велосипедиста й швидкість пішохода, якщо швидкість велосипедиста на 8 км/год більша за швидкість пішохода, а відстань між пунктами A та B становить 40 км.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Алгебра