X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Створення ескізного малюнка виробу і малюнка для вишивання

Завантажити презентацію

Створення ескізного малюнка виробу і малюнка для вишивання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація до уроку: “ Створення ескізного малюнка виробу і малюнка для вишивання ” підготувала вчитель трудового навчання Прилуцької ЗОШ І-ІІІ ст.№ 7 Гіль Наталія Іванівна

Слайд 2

Знайомимося «Новорічна майстерня Санта Клауса»

Слайд 3

Ялинкові іграшки Пентибуль Зигугу Біскорню Кривулька

Слайд 4

Ельфи за роботою в майстерні

Слайд 5

План роботи в майстерні Санти Ознайомитися з поняттям ескізу виробу. Поняття про композицію малюнка вишивання. Розпочати перший етап виготовлення виробу.

Слайд 6

Ескіз – це графічний малюнок тимчасового користування, за яким виготовляється виріб. Виконаний без використання креслярських інструментів, на око, з дотриманням пропорцій. Вишивання – це процес прикрашання виробу за допомогою стібків. Композиція вишивки – це малюнок з творчим поєднанням різних елементів узору.

Слайд 7

Етапи проектування Підготовчий або організаційний, Художньо-конструкторський, Технологічний, Заключний.

Слайд 8

Міні-практикум «Розробка ескізу виробу» 1.Оберіть модель іграшки. 2.Опишіть її. 3.Виконайте ескіз виробу. 4.Оцініть результати своєї роботи.

Слайд 9

Міні-практикум «Розробка композиції для вишивки» 1. Виберіть виріб для вишивання / ялинкова прикраса пендибуль/ 2.Розробіть композицію вишивки, використовуючи 2-3 види лічильних швів. 3. Виберіть спосіб перенесення малюнка на тканину. 4.Підберіть колірну гаму ниток відповідно до призначення виробу та техніки вишивання. 5. Оцініть результати своєї роботи.

Слайд 10

Фізхвилинка у майстерні / Запрошуємо всіх ельфів майстерні також віпочити/ Зупиняємо урок – робимо зарядку. Руки - вгору, руки – вниз, Все у нас в порядку. Руки в боки – нахиляйся, Наче маятник, хитайся. За хвилину відпочили І за парти знову сіли.

Слайд 11

Вправи з шиття Шов «за голкою» виконують справа наліво так, щоб голка щоразу входила у тканину за ниткою, а виходила попереду. Шиють його двома спосо бами: Перший спосіб. Закріпивши нитку, відраховують назад по пітканню певну кількість ниток, яка дорівнює довжині стібка / на приклад, дві /, і вколюють голку. Відрахувавши вліво шість ниток ос нови виколюють голку. Знову відступають назад на дві нитки основи та виконують другий стібок. Так шиють до другого краю зразка, де нитку закріплюють. З лицьового боку утворюєть ся штрихова лінія — рядок стіб ків із проміжками між ними, ко жен з яких дорівнює довжині стібка. Другий спосіб. Виконують його, як і перший, лише голку ви колюють попереду не на потрій ну, а на подвійну кількість ниток (половина з них на перший ли цьовий стібок і половина на на ступний). Виконуючи наступний стібок, голку вколюють позаду нитки у початок попереднього стібка (де нитка виходить із тка нини). З лицьового боку шов схожий на машинну строчку, тому його ще називають ручною строчкою.

Слайд 12

Інструкційна картка Правила техніки безпеки під час виконання ручних швейних робіт. 1.Перед початком роботи підготувати робоче місце. 2. Не класти ножиці на тканину, стежити, щоб вони лежали зі стуленими лезами і кільцями до працівника. 3. Голки і шпильки тримати у спеціальних коробках і в гольничці. 4. Не користуватися тупими та іржавими інструментами. 5. Не брати голку до рота, не заколювати у власний одяг, не залишати у виробі. 6. Передавати голку разом з ниткою, зав'язаною у вузлик. 7. Якщо голка зламалась її уламки обов'язково викинути на смітник. 8. Ножиці зберігати у футлярі. 9. Нитку відрізувати, а не відкушувати. 10. Після роботи прибрати своє робоче місце.

Слайд 13

Висновок - Чому ви навчились? - Оцінити власний рівень ро зуміння та засвоєння навчально го матеріалу. - 3 якою метою робили цю вправу? - Які проблеми виникали у ході виконання завдання?

Слайд 14

Підсумок роботи 1. Порівняти реальні результати з очікуваними. 2. Проаналізувати, чому відбулося так чи інакше. 4. Зробити висновки.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Трудове навчання