X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Надання освітніх послуг

Завантажити презентацію

Надання освітніх послуг

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Національний науково-дослідний інститут українознавства МОН України надає освітні послуги з підвищення кваліфікації вчителів та викладачів з українознавства та філології відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2003 року за №1180 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися бюджетними науковими установами» та до Ліцензії МОН України про надання освітніх послуг навчальними закладами, пов’язаних з одержанням освіти на рівні кваліфікаційних вимог до підвищення кваліфікації фахівців з українознавства, серія АВ №443700, рішення Державної акредитаційної комісії від 07.05.2009 р., протокол №77 (наказ МОН України від 12.06.2009 р. №2411-Л). Для цього створено два дистанційні курси: 1.«Українознавство» (2006-2007 рр.) для підготовки та підвищення кваліфікації фахівців з українознавства і поширення знань з українознавства методами дистанційного навчання як серед спеціалістів, так і пересічних громадян України і світу. 2.«Українознавчі засади філології» (2010 р.) для підвищення кваліфікації працівників галузі освіти з предметів українознавчого циклу. Навчання реалізується за технологіями дистанційного навчання через мережу інтернет . mailto:filija@nrius.org.ua

Слайд 2

Ліцензія МОН України на надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації вчителів та викладачів з українознавства та філології

Слайд 3

Національний науково-дослідний інститут українознавства представляє дистанційний курс “Українознавство” для підвищення кваліфікації працівників галузі освіти з предметів українознавчого циклу

Слайд 4

ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС “УКРАЇНОЗНАВСТВО”

Слайд 5

Дистанційний курс “Українознавство” розроблений ННДІУ в 2006-2007 роках на основі підручника проф. П.П.Кононенка «Українознавство». Мета курсу: ознайомлення студентів із системою наукових інтегративних знань про Україну, свiтове українство як цілісність та геополітичну реальність; підготовка фахівців з українознавства та поширення знань з українознавства методами дистанційного навчання як серед спеціалістів, так і серед пересічних громадян України і світу; підвищення кваліфікації вчителів з предметів українознавчого циклу України та зарубіжжя.

Слайд 6

Дистанційний курс має 12 модулів і розрахований на 12 тижнів навчання. Навчання проводиться двічі на рік. Кожен модуль передбачає: індивідуальну роботу (опрацювання теоретичного матеріалу, проходження поточного тестування, підготовку до практичної роботи (підбір матеріалу), опрацювання анкет (вхідної, двох поточних і заключної); роботу, яка виконується індивідуально і обговорюється групою (виконання практичних завдань, їх обговорення у форумі та в пошті курсу); групову роботу (в 6 та 11 модулях); підсумкове наукове міні-дослідження (науковий реферат) з українознавчої тематики (після закінчення навчання); навчання через спілкування у внутрішньокурсовій пошті та у форумі курсу між слухачами та між слухачами і тьютором; обговорення проблемних питань за визначеною тематикою у чатах курсу, в т. ч. і з науковцями ННДІУ (відповідно до навчального плану).

Слайд 7

Всі дії слухачів (практичні роботи, заповнення анкет, тематичні обговорення у пошті курсу та в навчальних чатах, проходження поточного тестування, виконання практичних завдань, додаткова робота) оцінюються балами - від 1 до 20. Курсова робота з українознавчої тематики (науковий реферат) оцінюється в межах 50 балів, при отриманні менше 20 балів вона не зараховується. Сертифікати про закінчення ДК отримують слухачі, що набрали не менше 80% від сумарної кількості балів та успішно захистили підсумкову курсову роботу.

Слайд 8

АВТОРИ КУРСУ

Слайд 9

Слайд 10

РЕЄСТРАЦІЯ І ВХІД В СИСТЕМУ

Слайд 11

ГЕОГРАФІЯ СЛУХАЧІВ ДК

Слайд 12

ПЛАН ЗАНЯТЬ ДК

Слайд 13

МОДУЛЬ 4. УКРАЇНА - ПРИРОДА.

Слайд 14

Продовження модулю 4:

Слайд 15

ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ ТА СПІЛКУВАННЯ В ПОШТІ КУРСУ

Слайд 16

ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ ТА СПІЛКУВАННЯ У ФОРУМІ КУРСУ

Слайд 17

СПІЛКУВАННЯ у навчальних чатах курсу

Слайд 18

ОПРАЦЮВАННЯ АНКЕТ

Слайд 19

КОНТРОЛЬ ЗА НАВЧАННЯМ СЛУХАЧІВ ДК Контроль активності Контроль за процесом навчання

Слайд 20

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

Слайд 21

Поточне оцінювання, 1 тиждень Результати за весь курс Поточне оцінювання за 4 модулі ОЦІНЮВАННЯ

Слайд 22

З вересня 2007 р. до травня 2011 р. активну участь у навчальному процесі взяло 80 слухачів (без урахування апробації), 8 окремих груп, сертифікати про успішне закінчення навчання отримало 42 слухачі (з них 9 осіб – також і свідоцтво про підвищення кваліфікації). Але більшість з них навчалось не для отримання сертифікату, а знань з українознавства.

Слайд 23

«Негативних емоцій - ніяких. Корисно, цікаво, важкувато (іноді через брак часу), але потрібно, бо ми повинні це знати хоча б для самоповаги» (Л.Славінська, вчитель-методист, м.Павлоград Дніпропетровської обл., цитата з анкети слухачів ДК).

Слайд 24

«Цей курс є для мене можливістю зупинити асиміляцію і повернутися до своїх коренів, до рідного народу, бути українцем не тільки за паспортом. Крім того, надіюсь, що він допоможе мені й у повсякденній роботі як президента Українського національно-культурного центру «Надія» у Південно-Казахстанській обл.» (О.Дробот, директор цього центру, м.Шимкент, Казахстан).

Слайд 25

«Останнім часом в мене виникало почуття невизначеності, здавалось, що я ось-ось «розчинюся» в чужих традиціях, в чужій мові та культурі. Цей курс допоміг мені самовизначитись та не втратити себе, свою національну ідентичність. Я отримала багато знань з історії, культури, дізналася про видатних українських діячів минулого та сьогодення, поспілкувалася з цікавими людьми, взяла участь у цікавих дискусіях» (О.Герасименко, викладач університету, Італія).

Слайд 26

«Для порівняння ознайомилася з подібними дисциплінами в інших країнах (росіє-, білорусо- та азербайджанознавство). Звичайно, вони теж охоплюють чимало цікавих і актуальних питань. Але такої чіткої структури, як в українознавстві (перш за все, маю на увазі концентри українознавства), не зустріла ні в жодній з цих праць. Концепція українознавства не має аналогів... Це наче карта, зроблена за допомогою супутникової зйомки, коли бачиш одразу все, а наближуючись, збільшуючи масштаб, роздивляєшся кожну ділянку більш детально. І ти можеш заглиблюватися й заглиблюватися в українознавство без меж!» (О.Максименко, соціолог, м.Київ).

Слайд 27

«Для чого мені потрібні ці курси? Адже мій прямий обов’язок – розширити знання дітей про їх Батьківщину, про український народ, його звичаї, традиції, духовність. Щоб наші дітки не втрачали своє коріння, щоб завжди пам’ятали і знали, якого вони роду-племені, щоб пишалися цим, куди б не закинула їх доля» (Н.Жежнявська, директор української суботньої школи, м.Торревєха, Іспанія).

Слайд 28

«Я дуже задоволена курсами. Мої колеги вмирають від заздрощів, бо наші курси не зрівняти з курсами підвищення кваліфікації, які проводять у нас в РОІППО» (Л.Шевчук, учителька, м.Рівне).

Слайд 29

«Для мене стало великим відкриттям українознавство як самостійне явище на просторах сучасної наукової думки. Крім того, неоціненним є сам досвід роботи у ДК, оскільки це нова і, як виявилося, ефективна та перспективна форма освіти. Хотілося б подякувати всім, хто є причетним до розробки, створення та впровадження в життя цього курсу за надану можливість навчатися в ньому!» (З.Нікітіна, студентка, м.Київ).

Слайд 30

РОЗДІЛ САЙТУ ННДІУ “ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС “УКРАЇНОЗНАВСТВО”

Завантажити презентацію