X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Конкуренція як чинник ринкового ціноутворення"

Завантажити презентацію

"Конкуренція як чинник ринкового ціноутворення"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Конкуренція як чинник ринкового ціноутворення Підготували Слухачі наукового учнівського товариства «Оріон» м. Нововолинська

Слайд 2

Конкуренція – суперництво між учасниками ринку за кращі умови виробництва, купівлі та продажу товарів і послуг.

Слайд 3

Види конкуренції: Внутрішньогалузева конкуренція Міжгалузева конкуренція Досконала конкуренція

Слайд 4

Форми і моделі ринкової конкуренції Форма конкуренції Ознаки Ступінь контролюза цінами Досконала Велика кількість компаній, що виробляють певний продукт. Однорідність продукції. Знанняринку споживачами та виробниками. Контрольза цінами не здійснюється. Недосконала: а)чиста монополія; Певний продукт виробляє тільки одна компанія. Дуже високий ступінь контролю за цінами. б)олігополія; Певний продукт виробляють кулька компаній. Частковий контроль за цінами. в)монополістична конкуренція; Багато виробників виробляють продукцію з істотними відмінностями,новими конструктивними та якісними характеристиками. Дуже слабкий контроль за цінами.

Слайд 5

Цінова конкуренція Цінова конкуренція означає, що головним методом боротьби з конкурентами є ціна.

Слайд 6

Методи цінової/нецінової конкуренції

Слайд 7

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне