X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо вчителя хімії Спеціалізована школа «Тріумф» М. Київ

Завантажити презентацію

Портфоліо вчителя хімії Спеціалізована школа «Тріумф» М. Київ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Портфоліо вчителя хімії Спеціалізована школа «Тріумф» М. Київ

Слайд 2

Репінська Наталя Василівна Народилася 16 березня 1963 року. У 1985 році закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К. Крупської за спеціальністю вчитель хімії та біології. Педагогічний стаж на посаді вчителя хімії – 26 років.

Слайд 3

27 березня – 22 квітня 1995 року Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів із спеціальності хімія за розділами програми: психологія, українознавство, хімія і методика викладання. 04 - 30 січня 1999 року Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів із спеціальності хімія за розділами програми: педагогіка, психологія, українознавство, хімія і методика викладання; виконала курсову роботу на тему «Окисно-відновні реакції в темі «Сірка та її сполуки». 02 - 20 жовтня 2006 року Факультет підвищення кваліфікації Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка ; виконала випускну роботу на тему «Метод проектів на уроках хімії»; 24 жовтня по 26 грудня 2011 року Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка ; виконала випускну роботу на тему «Використання багатомірної дидактичної технології на уроках хімії в основній школі» 1995 рік: присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель»; 1999 рік: підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель»; 2007 рік: підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель»; ПІДВИЩЕННЯ АТЕСТАЦІЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Слайд 4

Нагороди:

Слайд 5

Мета професійної діяльності Метою своєї професійної практики вважаю створення умов для продуктивної діяльності учнів з набуття та використання знань, отриманих під час вивчення хімії, їх аналіз, систематизацію, узагальнення та використання у повсякденному житті.

Слайд 6

Функціональна грамотність Надпредметні завдання

Слайд 7

Вважаю, що найбільш ефективними сьогодні є технології, які реалізують ідею індивідуалізації навчання та дають простір для творчого самовираження учнів. Приорітети побудови навчального процесу НАВЧАННЯ Діяльнісне Продуктивне Особистісно- орієнтоване Компетенттнісне

Слайд 8

Відповідно віку школярів та основного способу їхньої діяльності добираю комплекс педагогічних технологій, основу якого складають багатомірна дидактична технологія та технологія різнорівневого навчання з обов’язковим результатом. ТЕХНОЛОГІЇ Технологія проблемного діалогу Інформаційно- комунікативні технології Проектні технології Індивідуально- орієнтоване навчання Ігрові технології Багатомірна дидактична технологія Технологія різнорівневого навчання з обов’язковим результатом

Слайд 9

Результати професійної діяльності Порівняння якості знань та успішності учнів за три останні роки

Слайд 10

Порівняльна діаграма якості знань учнів з хімії www.triumph.in.ua Спеціалізована школа “Тріумф”

Слайд 11

Порівняльна діаграма навченості учнів з хімії порівняно з іншими предметами природничо-математичного циклу www.triumph.in.ua Спеціалізована школа “Тріумф”

Слайд 12

Участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з хімії Щороку зростає кількість учнів, зацікавлених у вивченні хімії, тому зростає і кількість тих, хто бере участь в олімпіадах та кількість призерів.

Слайд 13

Фото Фото Фото Фото Федоренко Марія, призер ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2010рік Власова Ярослава, призер ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2008 та 2010рік Власова Соломія, призер ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2011рік Матяш Артем, призер ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2010рік

Слайд 14

Позакласна робота з предмета: Організація та проведення учнівських конференцій: «Глобальні проблеми людства. ХХІ століття» «Пошук та використання альтернативних джерел енергії»

Слайд 15

Позакласна робота з предмета: Проведення хімічних конкурсів, вікторин

Слайд 16

Позакласна робота з предмета: Предметні тижні: День молока День води

Слайд 17

Позакласна робота з предмета: Проектна робота

Слайд 18

Позакласна робота з предмета: Створення гуманітарного фону Словник хімічних термінів Фільм «Кисень у нашому житті» Роман-енциклопедія «Неймовірна подорож у Хімію» Казка «Пригоди Оксигенятка та його двійника»

Слайд 19

Поширення досвіду: Виступила модератором семінарів: «Реалізація вимог до сучасного уроку в практиці його проектування та організації» «Роль проектної технології у формуванні компетентнісного потенціалу учнів» «Формування мотиваційної сфери учня як фактор індивідуального успіху» «Правила і цінності гри»  «Синергетичні підходи в сучасній освіті» «Організація самостійної роботи учнів»

Слайд 20

Тема і завдання самоосвітньої діяльності Тема: «Застосування інноваційних технологій розвитку предметної компетентності учнів» Завдання: пошук моделі спільної діяльності учнів і учителів з розвитку складових предметної компетентності Три шляхи ведуть до знань: шлях роздумів – найблагородніший, шлях наслідування – найлегший, і шлях дослідження - найважчий. Конфуцій Джерела: Методична фахова періодична преса ; Використання новинок, запозичених з Інтернету; Ознайомлення з передовими інноваційними технологіями; Участь у семінарах, конференціях тощо.

Слайд 21

Участь в міських, всеукраїнських семінарах, форумах 2008 р. Міський науково-практичний семінар «Використання мультимедійних технологій у викладанні навчальних дисциплін» 2009 р. Науково-практична конференція «Синергія сучасної школи» (Інститут лідерства, освітнього законодавства і політики, Академія педагогічних наук України, ГУОН КМДА) 2010 р. Виїздне засідання наукової ради Академії педагогічних наук України 2011 р. Всеукраїнська науково-практична конференція. Освіта й сучасні глобалізацій ні процеси: український вимір 2011 р. Міжнародний практичний семінар (Україна-Білорусь). Інноваційні технології – інноваційним школам

Слайд 22

Буринська Ніна Миколаївна, доктор педагогічних наук , професор, головний науковий співробітник НАПН України та Величко Людмила Петрівна, доктор педагогічних наук, прфесор, старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України, завідувачка лабораторії хімічної і біологічної освіти - гості школи . Цікавляться матеріально-технічною базою викладання хімії у приватній школі.біологічної освіти.

Слайд 23

Релакс Читаю літературу в жанрі фентезі Г.Л. Олді, Р. Желязни, М. Дяченко та С. Дяченко та ін. Вирощую квіти на дачній ділянці Піклуюся про домашню улюбленицю

Слайд 24

Релакс Подорожую Україною разом із сім'єю

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо