X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Весняний пейзаж "Рідні краєвиди""

Завантажити презентацію

Весняний пейзаж "Рідні краєвиди""

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Л.Шевченко “Весна”

Слайд 2

ДЕВІЗ УРОКУ: Ми – художники, митці! Ми – таланти і творці!

Слайд 3

Тест 1. Вид образотворчого мистецтва, основним засобом зображення в якому є колір: а) живопис; б) скульптура; в) графіка. 2. До теплих кольорів належать: а) червоний, оранжевий, жовтий; б) зелений, синій, фіолетовий; в) білий, сірий, чорний. 3. До холодних кольорів належать: а) рожевий, коричневий; б) червоний, оранжевий, жовтий; в) голубий, синій. 4. Жанр образотворчого мистецтва, присвячений зображенню природи, краєвидів міст і сіл: а) портрет; б) пейзаж; в) натюрморт. 5. Основним виражальним засобом графіки є… а) тон; б) крапка, лінія; в) акварель. 6. Художник-мариніст малює… а) портрети; б) морський пейзаж; в)тварин.

Слайд 4

“Шифрограма” Ключ:прочитати вислів через одну літеру В п е р с ь н ж а у і т д в е, ц к б р ч а х с і у й н т е ф с я е.

Слайд 5

Весна іде, красу несе

Слайд 6

Слайд 7

Вправа “Шостий зайвий” Проліски, бруньки, струмки, заєць, першоцвіт,ряст

Слайд 8

Асоціативний кущ ВЕСНА

Слайд 9

Слайд 10

О. Саврасов “Рання весна”

Слайд 11

О.Саврасов “Весна.Граки прилетіли”

Слайд 12

О.Саврасов “Веселка”

Слайд 13

І.Левітан “Весна – велика вода”

Слайд 14

ВЕСНА

Слайд 15

ВЕСНА Березень Квітень Травень

Слайд 16

ВЕСНА – Чарівниця, Неначе цариця, Наказ свій послала, Щоб краса вставала.

Слайд 17

Березень

Слайд 18

Березень Перший місяць я весни, Я – пролісковий цвіт. Я пережив зимові сни, І знов родивсь на світ. Прикмети  *Березень березовим віником зиму вимітає, а весну в гості запрошує. *Березень часом снігом сіє, часом сонцем гріє. *У березні кожух і без ґудзиків теплий. *Березень у зими кожуха купив, а на третій день продав. *Ще березень далеко, а він уже виглядає лелек. *У березні день з ніччю зустрічається.

Слайд 19

Квітень

Слайд 20

Квітень Сонечко принесло весняне тепло. Під його промінням все ожило. Із трави і квітів тчуться килими. Сонечко в садочку бавиться з дітьми. ПРИКМЕТИ Квітневий день рік годує. Хто в квітні не сіє, той у вересні не віє. Квітневої роботи на май не відкладай. Квітень з водою, а травень – з травою. У квітні ластівка день починає, а соловей кінчає. Де ластівка не літає, а в квітні додому прилітає.

Слайд 21

Травень

Слайд 22

Травень Вийшов травень з лісу, Лугові вклонився. Од вітрів і сонця Луг зазеленився. М. Сингаївський ПРИКМЕТИ Як у травні дощ надворі, то восени хліб у коморі. Як у травні дощ не впаде, то і золотий плуг не виоре. Як випадуть у травні три добрі дощі, то вродить хліба на три роки. Дощ у травні – врожай справний. Травневий дощ хліба на ноги піднімає. Травень ліс прибирає – літо в гості накликає.

Слайд 23

Метод «Мозковий штурм» - Чи можна сказати, що весна – різнокольорова пора року?

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Динамічна пауза Встало вранці ясне сонце, Ми до нього потягнулися, за промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали – сіли, встали-сіли: От уже й розвеселили. Нумо всі, нумо всі!

Слайд 32

Словникова робота Пуантилізм –течія у живописі кінця ХІХ – початкуХХ століття, що характеризується манерою накладання чистих фарб окремими точковими мазками Пуантилізм –мальовнича манера у вигляді мазків - точок  

Слайд 33

Робота нетрадиційною технікою малювання «Пуантилізм»

Слайд 34

Послідовність виконання малюнка технікою малювання “Пуантилізм” Виберіть мотив і «напишіть» його в умі, визначивши, що буде головним на вашому малюнку. Визначте точку зору, лінію горизонту. Вирішіть, яка частина аркуша буде відведена небу, землі, деревам, воді тощо. Уникайте ситуацій, коли лінія горизонту поділяє лист пополам, і зображень, у яких дерево, стовп, будинок та інші об'єкти ділять малюнок по вертикалі на дві рівні частини. Виконавши малюнок, починайте роботу фарбами. Спочатку пропишіть воду, землю, небо, дерева, і тільки тоді працюйте над конкретизацією форми предметів (накладаючи мазки – точки). Особливу увагу приділіть предметам, розташованим на пер шому плані. Вони пишуться більш чітко за кольором, контрастами; предмети другого плану мають вигляд плоскої плями з холодним блакитним, фіолетовим або сірим відтінком.

Слайд 35

Слайд 36

Яка земля! Чарівна, пречудова! Вона нам мати. Ми – її дитя! Летить на землю весняна обнова, Бурлить, вирує на землі життя!

Слайд 37

Слайд 38

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Слайд 42

Слайд 43

Слайд 44

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Образотворче мистецство