X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРОГРАМНИЙ МОДУЛЬ БАГАТОВИМІРНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ДЛЯ CRM-СИСТЕМИ

Завантажити презентацію

ПРОГРАМНИЙ МОДУЛЬ БАГАТОВИМІРНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ДЛЯ CRM-СИСТЕМИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПРОГРАМНИЙ МОДУЛЬ БАГАТОВИМІРНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ДЛЯ CRM-СИСТЕМИ Гнаповська Л.М., Яровий А.А. Вінницький національний технічний університет Кафедра комп'ютерних наук

Слайд 2

Актуальність теми CRM-системи сьогодні впроваджуються на підприємствах будь-якого масштабу з метою підвищення ефективності роботи на підприємстві та збільшення кількості клієнтів. Зараз на ринку існує декілька CRM-систем, які активно використовуються на підприємствах.

Слайд 3

Актуальність теми Серед них Siebel CRM, Sales Expert – призначені для використання на підприємствах переважно великого бізнесу. Такі CRM-системи як Goldmine BCM та WinPeak СRМ Mid використовуються на підприємствах середнього та малого бізнесу.

Слайд 4

Основні завдання дослідження дослідження особливостей CRM-систем як окремого класу програмного забезпечення; розгляд доцільності розробки CRM-системи для обраної предметної області “ Фотостудія ”; вибір методів та засобів для реалізації модуля багатовимірного аналізу даних як складової CRM-системи ; розробка модуля багатовимірного аналізу даних; використання результатів багатовимірного аналізу для підтримки прийняття рішень в обраній предметній області.

Слайд 5

Визначення CRM-системи CRM-система – програмно-апаратний комплекс, в логіку функціонування якого закладена автоматизація процесів CRM-стратегії.

Слайд 6

Базові функції CRM-системи Управління контактами і клієнтською базою; Управління продажами; Управління часом (таймменеджмент); Підтримка та обслуговування клієнтів; Управління маркетингом; Звітність для вищого керівництва; Інтеграція з іншими системами; Синхронізація даних;

Слайд 7

Послідовність роботи системи багатовимірного аналізу Послідовність здійснення багатовимірного аналізу наступна: отримання даних у вигляді двовимірної таблиці або результату виконання SQL запиту; кешування даних і перетворення їх у багатовимірний куб; відображення побудованого багатовимірного куба за допомогою крос-таблиці або діаграми. У загальному випадку, до одного багатовимірного куба може бути підключена довільну кількість віртуальних таблиць.

Слайд 8

Структура розроблюваної CRM-системи

Слайд 9

Принцип побудови сховища даних (Data Warehouse) Сховище даних має бути побудоване таким чином, щоб інформація зберігалася протягом визначеного періоду. Інтелектуальний аналіз базується на тому, що система, використовуючи дані, накопичені протягом даного періоду, створює певні висновки щодо тенденцій, які склалися протягом досліджуваного періоду.

Слайд 10

Розробка реляційного сховища даних

Слайд 11

Реалізація сховища даних Сховище даних обраної предметної області “Фотостудія” реалізовано за допомогою реляційної бази даних у вигляді схеми «сніжинка». Оскільки виміри є складними, то обрана схема надає можливість описати структуру сховища. В сховищі даних визначено єдину таблицю фактів та таблиці виконують роль вимірів відповідно до предметної області.

Слайд 12

Розробка багатовимірної моделі

Слайд 13

Крос-таблиця предметної області “Фотостудія”

Слайд 14

Результати розробки Розроблена система була використана як основа для реалізації системи підтримки прийняття рішень щодо закупки товару відповідно до попиту в предметній області «Фотостудія» на основі результатів багатовимірного аналізу даних. Що дозволило більш ефективно використовувати дані про клієнтів та продажі, підвищити ефективність роботи персоналу та залучити нових клієнтів.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика