X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інформаційні технології - використання мультфільмів та розвивальних фільмів

Завантажити презентацію

Інформаційні технології - використання мультфільмів та розвивальних фільмів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

«Інформаційні технології – використання мультфільмів і розвивальних фільмів» Підготувала психолог ДНЗ №8 Халамай Ірина Миколаївна

Слайд 2

Важлива ланка сьогодення – розвиток, виховання та навчання дошкільника.

Слайд 3

Цілісний педагогічний вплив зорієнтований на структуру особистості в цілому. 

Слайд 4

Інформаційний потік швидко змінює якість та зміст життя суспільства, в людське життя влилися електронні засоби зв’язку, цифрові технології, комп’ютерна техніка.

Слайд 5

Вивчили досвід

Слайд 6

Мульттерапія це методика співпраці вихователя і дитини через перегляд мультиплікаційних картин і в подальшому їх аналіз з метою досягнення високих позитивних результатів у навчальному, розвивальному та виховному аспектах. 

Слайд 7

Мультфільм дивний феномен нашого існування який має чудодійний вплив на дитину.

Слайд 8

У педагогічній практиці мульттерапія виконує такі функції:  - розважальну;  - комунікативну;  - самореалізації в житті після перегляду;  - ігротерапевтичну;  - діагностичну;  - функцію корекції;  - міжнаціональної комунікації;  - функцію соціалізації. 

Слайд 9

Мульттерапія вимагає від вихователя глибокої і змістовної підготовки та вміння нестандартно підходити до конструювання і проведення заняття.

Слайд 10

Умови впровадження мульттерапії: - відповідність змісту технології завданням чинних програм розвитку, навчання, виховання дітей дошкільного віку;  - відсутність перевантаження дітей, додержання режиму дня у процесі використання технології;  - урахування вікових та індивідуальних особливостей дітей;  - дотримання педагогічної таксономії (побудова чіткої системи завдань, в якій виділяються їх категорії та послідовні рівні);  - створення максимально ясного і конкретного опису завдань розвитку, навчання та виховання дітей, який допоможе педагогу з’ясувати недостатньо зрозумілі формулювання;   

Слайд 11

- концентрація зусиль на головному, коли педагог не тільки виділяє й конкретизує завдання, але і впорядковує їх;  - наявність ясності та демократизму у спільній діяльності педагога і дітей;  - стимулювання дослідницьких здібностей, ініціативи, творчості;  - постановка цілей перед дитиною або групою в цілому;  - врахування інтересів дітей;  - організація спільної пізнавальної активності;  - актуальність та оригінальність запропонованої теми мультфільму.

Слайд 12

Важливою вимогою є дотримання безпеки та відповідних правил під час проведення занять з використанням мульттерапії:  - дотримання дистанції «діти» - «комп’ютер», «діти» - «мультимедійна дошка»;  - правильна поставою під час сидіння;  - відповідне освітлення у кімнаті, де проводиться демонстрація;  - забезпечити видимість мультфільму всім дітям;  - обов’язкові динамічні, рухові, фізичні паузи, гімнастика для очей;  - обмеження в часі;  - використання безпечних мультиків для чутливої психіки дитини. 

Слайд 13

У практиці слід використовувати мультфільми здебільшого радянського виробника, та можна бути упевненим у їх якості та безпечності, надійності та результативності у освітньо-виховному процесі, що не можна сказати про більшість мультфільмів зарубіжних країн.

Слайд 14

Неоднозначний вплив закордонних мультфільмів можна виявити навіть при аналізі принципів виховання К.Д.Ушинського, зокрема , народності («Кожен народ має свій ідеал людини і вимагає свого виховання, в відтворення цього ідеалу в окремих особистостях»), гуманізму.

Слайд 15

Жорсткий відбір мультиплікаційних картин, особливо для колективного перегляду і з виховною метою, має стати основним непорушним правилом для педагога.

Слайд 16

. Мультзаняттями можна урізноманітнити і тематичні тижні у дитячих садках.  «Тиждень правових знань» :  - «Як левенятко та черепаха співали пісню» (право дитини на відпочинок);  - «Лунтік 1с.» (право дитини на ім’я);  - «Умка» (дитина має право на любов, турботу та сім’ю);  - «Вінні-пух» (дитина має право на харчування);  - «Троє із Простоквашино» (дитина має право на сім’ю);  - «Кіт Леопольд» (ніхто не має права ображати та принижувати дитину);   

Слайд 17

«Тиждень здоров’я» - «Королева Зубна Щітка» (правила гігієни);  - «Нехочуха» (харчування дитини);  - «Чуня» (правила гігієни);  - «Федорине горе» (про бруднулю);  - «Лунтік.Застуда»;  - «Лунтік.Щеплення».  «Тиждень безпеки» - «Кицькин дім»; «Уроки тітоньки Сови», циклом серій «Абетка безпеки», що включає серії: «Правила дорожнього руху», «Безпека влітку», «Безпека взимку», «Правила поведінки в місті», «Надзвичайні ситуації»

Слайд 18

Мульттерапія стане в пригоді і в індивідуальній роботі з малятами (тема буде залежити від бачення педагога в корекційній роботі певної дитини і потреб маленької особистості ). Це можуть бути такі мультфільми, як: «Казка про лінь» (порушена тема працелюбності); «Двоє жадібних ведмежат» (тема жадібності та доброти); «Замок брехунів» (тема обману); «Ахи-страхи» (тема страху темряви та сміливості); - «Жаба-мандрівниця» (порушена тема хвалькуватості та скромності)

Слайд 19

Вагоме значення для результативного впровадження мульттерапії з дітьми дошкільного віку є співпраця з батьками. Це можуть бути пам’ятки для батьків з безпеки, поради щодо вибору конкретних збірників мультиплікаційних картин, анкетування, ширмочки-пересувки, консультації.

Слайд 20

Інноваційні технології покликані змінити навчальний процес, його зміст, організацію, характер діяльності педагога і мають бути спрямовані не тільки на озброєння дітей знаннями, а ще й здійснювати розвивально-виховну функцію.

Слайд 21

Виховуючи самостійність та обізнаність, мультиплікаційні картини розвивають свідоме ставлення дітей до вибору мультфільмів, розвивальних фільмів і, в свою чергу, відсічі «негативних», що є значимим в умовах сьогодення.

Слайд 22

Діти – це наше майбутнє і ми маємо робити все можливе аби їх виховати гідними особистостями, поважаючими своє минуле і прагнучи творити прекрасне майбутнє. 

Слайд 23

Дякую за увагу !

Слайд 24

Автором статті, що є основою презентації являється Білик Олена Володимирівна http://www.nachalka.com.ua Стаття «Впровадження мультерапії у роботі з дошкільниками» Також вивчався досвід : 1. І. І. Малай «Мультики: поєднуємо приємне з корисним» Дошкільне виховання №1, 2014р 2. К. Крутій «Використання мультфільмів як засобу розвитку зв'язного мовлення дошкільників» Вихователь-методист дошкільного закладу № 9, № 10, 2013р

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика