X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Хімія у побуті

Завантажити презентацію

Хімія у побуті

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Проект на тему: Хімія у побуті. Загальні правила поводження з побутовими хімікатами Роботу виконав: учень 11 класу Мартинюк Владислав

Слайд 2

косметика та парфуми синтетичні мийні засоби засоби особистої гігієни фармакологія

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

ПАР (не більше 2-5%)! ПАР - Поверхнево Активні Речовини найагресивніші з поверхнево-активних речовин потрапляючи в організм, руйнують живі клітини шляхом порушення найважливіших біохімічних процесів викликають порушення імунітету, алергію, ураження мозку, печінки, нирок, легенів здатні накопичуватися в органах (цьому сприяють фосфати) Виявлено ПАР більше 5% у більшості провідних пральних порошків.

Слайд 7

Інструкція з безпеки речовина/ препарат і назва компанії; перелік інгредієнтів; визначення типу небезпеки; заходи першої допомоги; заходи пожежогасіння; дії в разі нещасного випадку; правила використання і зберігання; контроль вибухонебезпечності; фізико-хімічні властивості; стабільність і реактивність; токсикологічна дія; екологічна інформація; поради щодо зберігання; інформація з транспортування; юридична інформація; інша інформація. - документ, що містить докладну інформацію про хімічну речовину

Слайд 8

Цікаві факти Шампунь по складу мало чим відрізняється від гелю для душу, тому вони легко замінимі Обполіскувачі для кольорової і білої білизни по хімічному складу ідентичні. Розрізняються тільки етикетками. Будь-який пральний порошок на 80% складається з баласту. І, до речі, ось ці сині і червоненькі крапочки в пральному порошку - теж баласт Найбільший обман в тому, що пральні машинки ламаються від накипу і тому потрібно купувати Calgon. Машинки від цього не ламаються, а пральний порошок Calgon нічим не відрізняється від інших – це ще один маркетинговий крок.