Проведення процедури пробного тестування у 2012 році
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нормативні документи, що регламентують ЗНО 2012 та пробне тестування Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.10.2011, №1179 «Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році» Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.08.2011 №946, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 серпня 2011 за №1006/19744 «Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2012 році» Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.11.2011 №1254, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02.12.2011 за № 1395/20133 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти в 2012 році»
Положення про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти (затверджене наказом Міністерства освіти і науки України 29.05.2008 року № 479, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 11 червня 2008 року за № 522/15213 зі змінами) Наказ Українського центру оцінювання якості освіти від 17.10.2011 р. № 92 “Про проведення пробного зовнішнього оцінювання в 2012 році”(зі змінами затвердженими наказом УЦОЯО від 27.10.2011№ 94) Нормативні документи, що регламентують ЗНО 2012 та пробне тестування
Мета пробного тестування Метою пробного тестування є надання можливості абітурієнтам ознайомитися з процедурою проведення ЗНО 2012 та оцінити ступінь підготовленості до проходження ЗНО у 2012 році
Учасники пробного тестування Учасниками пробного тестування є особи, які виявили бажання взяти в ньому участь і зареєструвалися у визначені Українським центром оцінювання якості освіти терміни
Розклад проведення пробного тестування у 2011 році Дата Предмет тестування Кількість хв., на виконання тесту 24.03.2012 Українська мова та література, фізика 180 24.03.2012 Іноземна мова (англійська або французька, або німецька або іспанська) біологія 120 24.03.2012 Всесвітня історія 150 31.03.2012 Історія України,математика, хімія, географія, російська мова 150
Мова проведення процедури пробного тестування Друк тестових зошитів здійснюється українською мовою Адміністрування та процедура пробного тестування проводиться українською мовою У разі проведення тестування в аудиторії мовою національної меншини кожному учаснику пробного тестування в ній видаються тестовий зошит українською мовою та зошит з перекладом завдань відповідною мовою
Основні відмінності пробного тестування від ЗНО Допускається одночасне проведення пробного тестування: з кількох предметів - в одному пункті; з двох предметів - в одній аудиторії; У Аудиторному протоколі проведення пробного зовнішнього оцінювання напроти даних кожного учасника в окремій колонці вказується предмет тестування та мова тестування з предмету.
Основні відмінності пробного тестування від ЗНО Після завершення роботи з тестом учасник пробного тестування має право покинути пункт пробного тестування з отриманими тестовими матеріалами (тестовим зошитом, бланком відповідей, бланком з правильними відповідями), що не дозволено на процедурі зовнішнього незалежного оцінювання.
Умовні позначки назв предметів тестування Українська мова і література УМ Історія України ІУ Математика МТ Фізика ФЗ Хімія ХМ Біологія БЛ Географія ГФ Англійська мова АН Французька мова ФР Німецька мова НМ Іспанська мова СП Російська мова РМ Всесвітня історія ВІ
Особливості проведення пробного тестування з окремих предметів Предмети: Українська мова і література, іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська), російська мова мають завдання з розгорнутою відповіддю. Для виконання тесту з вказаних предметів кожному учаснику пробного тестування надаються два бланки відповідей: бланк відповідей А та бланк відповідей Б.
Особливості проведення пробного тестування з окремих предметів (24.03.2012) Назва предмету тестування Кількість завдань тесту Кількість хв. на виконання тесту Кількість бланків відповідей Кількість наліпок для кодування бланків (штрих-кодів) Українська мова та література 61 180 Бланк А та бланк Б 3 Фізика 36 180 Бланк А 1 Іноземні мови (англійська, французька, німецька, іспанська) 43 120 Бланк А та бланк Б 2 Біологія 60 120 Бланк А 1 Всесвітня історія 60 150 Бланк А 1
Особливості проведення пробного тестування з окремих предметів (31.03.2012) Назва предмету тестування Кількість завдань Кількість хвилин на виконання тесту Кількість бланків відповідей Кількість наліпок для кодування бланків (штрих-кодів) географія 56 150 Бланк А 1 математика 32 150 Бланк А 1 історія України 60 150 Бланк А 1 хімія 60 150 Бланк А 1 Російська мова 51 150 Бланк А та бланк Б 3
Мережа пунктів пробного тестування (далі - ППТ) Мережа пунктів пробного тестування формується Дніпропетровським регіональним центром оцінювання якості освіти на базі навчальних закладів з урахуванням пропозицій місцевих органів управління освітою, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації
Вимоги до облаштування ППТ Вимоги до облаштування пунктів пробного тестування є аналогічними до вимог облаштування пунктів тестування зовнішнього незалежного оцінювання Аудиторія для проведення пробного тестування повинна містити не менше ніж 15 столів та стільців для учасників тестування, стіл та 2 стільці для інструкторів, стільці для громадських спостерігачів та місце для особистих речей учасників тестування В аудиторії не повинно бути наочних матеріалів із предмета(-ів) тестування
Для проведення пробного тестування можуть створюватися об’єднані аудиторії на 30 або 45 робочих місць. Нумерація місць здійснюється окремо для кожної стандартної аудиторії на 15 осіб з дотриманням правил розсадки учасників пробного тестування
Персонал пункту пробного тестування відповідальний за пункт пробного тестування помічник відповідального за пункт пробного тестування (за наявності в ППТ не менше п’яти аудиторій) старші інструктори (одна особа на аудиторію) інструктори (одна особа на аудиторію) чергові (з розрахунку: до 50 учасників - 2 особи, від 51 до 100 учасників – 4 особи, понад 100 учасників 4 особи на 100 учасників і додатково по одній особі на кожні наступні 100 абітурієнтів )
Персонал пункту пробного тестування працює за Технологічними картами, розробленими Дніпропетровським регіональним центром оцінювання якості освіти на основі діючих нормативних документів
Час прибуття персоналу на пункт пробного тестування Відповідальний за ППТ та помічник відповідального - 8.40
Час прибуття персоналу на пункт пробного тестування Старші інструктори, інструктори, чергові - 9.00 - 9.10
Документи та матеріали, що необхідно мати з собою персоналу Бейдж, де зазначено прізвище, ім’я, по батькові Паспорт Годинник Кулькова або гелева ручка із пастою чорного кольору Ножиці
Схема організації роботи ППТ 8.40 - 9.10 – підготовка пункту пробного тестування до роботи (відповідальним за ППТ та помічник відповідального за ППТ) 9.10 - 9.45 – нарада персоналу ППТ 9.45 - 10.15 – підготовка вестибюлю ППТ та аудиторій до тестування 10.15 - 10.50 – допуск учасників пробного тестування в пункт пробного тестування 10.15 - 11.00 – допуск учасників пробного тестування до аудиторій 10.20 - 10.50 – вилучення контейнеру зі сховища, розкриття контейнеру і отримання тестових матеріалів 11.00 - 14.30 – проведення процедури тестування в аудиторіях 14.30– наведення порядку в пункті пробного тестування оформлення документів на оплату персоналу ППТ
Технологічна карта старшого інструктора та інструктора включає дії цих осіб в день тестування Дії позначені (*) виконує старший інструктор Дії позначені (**) виконує інструктор У разі відсутності зазначених вище позначок дії виконуються спільно старшим інструктором та інструктором
Прибуття в пункт пробного тестування 9.00 – 9.10 (з відповідними документами та необхідними матеріалами)
Нарада з персоналом 9.10 – 9.45 Пересвідчитися в цілісності Адміністративного пакета, який має бути відкритий відповідальним за пункт пробного тестування в присутності старших інструкторів, інструкторів та чергових Пройти процедуру жеребкування щодо розподілу за аудиторіями тестування Отримати (*) Аудиторний список, Аудиторний протокол, індивідуальні наліпки для нумерації робочих місць, Типову промову інструктора, копію першої сторінки тестового зошита, інші інформаційно-методичні матеріали Звірити годинник
Підготовка пункту пробного тестування 9.45 -10.15 Чергові розміщують Алфавітний список учасників пробного тестування у доступному для огляду місці біля входу до пункту пробного тестування. Інструктори здійснюють підготовку аудиторій тестування.
Підготовка аудиторії тестування 9.45 - 10.15 Оглянути аудиторію тестування, переконатися у відсутності факторів, які можуть негативно вплинути на об’єктивність проведення пробного тестування. Переконатися в наявності напису номера аудиторії на вході до неї. Розмістити (**)на вході до аудиторії тестування Аудиторний список учасників пробного зовнішнього оцінювання. Пронумерувати індивідуальними паперовими наліпками робочі місця учасників тестування відповідно до схем, визначених Українським центром оцінювання якості освіти.
Персонал, який здійснює допуск учасників пробного тестування До пункту пробного тестування – черговий До аудиторії тестування – інструктор
Для входу в пункт пробного тестування та аудиторію учасник має надати: паспорт або свідоцтво про народження (інший паспортний документ, що посвідчує особу) запрошення-перепустку до пункту пробного тестування (роздруковану з персональної сторінки учасників пробного тестування) квитанцію про сплату вартості послуг за проведення тестування
Організація допуску учасників у пункт пробного тестування 10.15-10.50 Чергові першого поверху направляють учасників пробного тестування до Алфавітного списку ідентифікуючи їх за пред’явленими документами Чергові, що працюють на інших поверхах допомагають учасникам правильно визначити свою аудиторію
Організація допуску учасників пробного тестування в аудиторію тестування 10.15-11.00 Організувати (**) вхід до аудиторії учасників пробного зовнішнього оцінювання відповідно до Аудиторного списку, ідентифікуючи (**) їх за пред’явленими документами. Попередити (**) учасників пробного тестування про необхідність залишити власні речі на відведеному для цього місці в аудиторії. Допомогти (**) учасникам правильно визначити своє робоче місце.
Запропонувати учасникам тестування залишити речі на визначеному місці Місце для особистих речей 1 2 3 4 6 5
Дії старшого інструктора 10. 20 - 10. 50 У приміщенні, де проходила нарада з персоналом, спільно з іншими старшими інструкторами пункту пробного тестування переконатися (*) в цілісності опломбованого контейнера із тестовими матеріалами, який має бути представлений відповідальним за пункт тестування Отримати (*) у відповідального за пункт пробного тестування пакет із комплектом тестових матеріалів. Перевірити (*) написи на пакеті щодо номеру аудиторії, назви предмета тестування, відповідності мові тестування, зазначеній в Аудиторному протоколі; Засвідчити(*) власним підписом факт отримання неушкодженого пакета у Відомості передання тестових матеріалів пробного зовнішнього оцінювання.
Початок процедури в аудиторіях – 11.00 Дії старшого інструктора та інструктора виконуються синхронно: Старший інструктор виконує практичні дії, інструктор зачитує Типову промову і допомагає старшому інструктору здійснювати контроль за процедурою проходження пробного тестування
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Перевірити (*) правильність розсадки учасників пробного тестування та зробити відповідні записи в аудиторному протоколі тобто пройти по аудиторії та перевірити відповідність даних документів учасника даним на наліпці Слідкує за порядком в аудиторії
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Перевірити (*) явку на тестування учасників, зачитавши їхні прізвища у списку Аудиторного протоколу. Слідкує за порядком
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Зробити (*) відмітки про відсутніх учасників в Аудиторному протоколі Зробити (**) відмітки про відсутніх учасників пробного зовнішнього оцінювання в Аудиторному списку, розміщеному на вході до аудиторії
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Запропонувати (*) третьому за списком в Аудиторному протоколі учаснику пересвідчитися в неушкодженості пакета з тестовими матеріалами та продемонструвати його всім присутнім в аудиторії. Зачитує промову
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Зафіксувати (*) факт неушкодженості пакету з тестовими матеріалами та номер пакета в Аудиторному протоколі Зачитує промову
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Відкрити по лінії розрізу та перевірити (*) комплектність пакета з тестовими матеріалами Допомагає старшому інструктору та зачитує промову
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Продемонструвати (*) присутнім вміст пакету. Зафіксувати (*) в аудиторному протоколі факт наявності в ньому повного комплекту тестових матеріалів (підпис, що засвідчує комплектність пакета ставить той же учасник) Допомагає старшому інструктору та зачитує промову
Увага! У випадку некомплектності тестових матеріалів та в інших нестандартних ситуаціях необхідно звернутися (*) до відповідального за пункт пробного тестування
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Роздати (*) учасникам пробного тестування бланки відповідей. Наклеїти (*) одну наліпку зі штрих-кодом із порядковим номером «00» на спеціально відведене місце в Аудиторному протоколі. Наклеїти (*) штрих-коди на відведені для цього місця бланків відповідей. Зачитує промову
Приклад Аудиторного протоколу Місце для кодування протоколу Назва предмету тестування, мова складання тесту
Увага! Штрих-коди, номери яких відповідають номерам місць відсутніх учасників НЕ використовуються для кодування бланків відповідей. Ці штрих-коди під час кодування бланків присутніх учасників потрібно залишити на стрічці
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Роздати учасникам тестові зошити, звертаючи увагу на те, щоб їхні номери співпадали з номерами робочих місць учасників і наліпок зі штрих-кодом на бланках відповідей. У випадку відсутності учасника відповідний тестовий зошит розміщується на робочому місці, що не використовується Зачитує промову
Увага! Номери штрих-кодів, що наклеюються на бланк(-и) відповідей, зошитів повинні відповідати номерам робочих місць учасників пробного тестування!
У випадку проведення тестування в аудиторії мовою національної меншини, кожному учаснику, який замовив переклад, видається: тестовий зошит українською мовою зошит з перекладом завдань відповідною мовою
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Дії старшого інструктора Дії інструктора Слідкувати за порядком проведення процедури Ознайомити (**) учасників з інструкцією, розміщеною на першій сторінці тестового зошита, зачитавши її текст уголос (учасники мають її слухати, не відкриваючи зошити )
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії, дії інструктора) Запропонувати (**) учасникам на зворотному боці бланка відповідей А написати фразу: «З правилами заповнення бланка(-ів) відповідей, правами та обов’язками абітурієнта під час проходження зовнішнього оцінювання, порядком подання апеляцій ознайомлений (ознайомлена). Номери мого робочого місця, отриманого мною тестового зошита та наліпки (-ок) зі штрих-кодом на бланку(-ах) відповідей співпадають»
У разі встановлення факту невідповідності номерів робочого місця та отриманих тестових матеріалів, учасник замість другого речення пише: «Номер мого робочого місця ___, номер зошита ___, номер наліпки зі штрих-кодом на бланку (-ах) відповідей __.» Завіряти учасникам написаний текст підписом не потрібно!
Запропонувати (**) учасникам позначити номер зошита на бланках відповідей у визначених для цього місцях.
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) дії інструктора Повідомити (**) учасників, що вони після закінчення роботи з тестом мають право отримати інформацію з правильними відповідями та свої тестові матеріали. Акцентувати (**) увагу учасників на тому, що вони самостійно розподіляють час на роботу з тестовими завданнями
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії, дії інструктора) Запропонувати (**) учасникам пробного тестування перевірити якість друку тестових зошитів.
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії, дії старшого інструктора) Перевірити (*) бланки відповідей учасників на наявність та правильність позначення в них відмітки, що відповідає номеру тестового зошита.
11. 00 – 11. 30 (процедура в аудиторії) Оголосити (**) початок роботи з тестом. Розпочати (*) відлік часу, відведеного на роботу з тестом Записати на дошці час початку й закінчення роботи з тестом, зробивши про це відмітку в Аудиторному протоколі проведення пробного тестування
Якщо робоче місце в аудиторії не використовується, то відповідні бланки відповідей, переклад (за наявності), бланки з правильними відповідями вкладаються до тестового зошита, що заклеюється наліпками зі штрих-кодами з тим же номером. Цей комплект залишається на столі відсутнього учасника до моменту закінчення тестування
В аудиторії тестування можуть бути присутніми громадські спостерігачі (не більше 2-х в аудиторії тестування) Місце відсутнього учасника Місця громадських спостерігачів
11. 30 – до закінчення роботи з тестом (процедура в аудиторії) Здійснювати контроль за процедурою проходження пробного тестування. У разі порушення процедури інформувати (*) про це відповідального за пункт пробного тестування (через чергових). Фіксувати (*) на зворотному боці Аудиторного протоколу інформацію про вихід учасників пробного тестування із аудиторії, порушення учасниками процедури проходження пробного тестування тощо.
11. 30 – до закінчення роботи з тестом (процедура в аудиторії) Якщо учасник пробного тестування завершив роботу раніше відведеного часу (але не в останні 15 хвилин), він з дозволу інструкторів ставить підпис в аудиторному протоколі, отримує інформацію з правильними відповідями до бланку А, забирає свій комплект тестових матеріалів (тестовий зошит, бланки відповідей А і Б та бланк з інформацією про правильні відповіді до бланку А) і залишає аудиторію. Інструктор повідомляє про це чергового.
Завершення процедури в аудиторії (за 15 хвилин до закінчення часу, відведеного на тестування) Попередити (*) учасників про час, що залишився до закінчення пробного тестування, та необхідність завершення роботи із заповнення бланка(-ів) відповідей.
Завершення процедури (після закінчення часу, відведеного на тестування) Повідомити (*) учасників пробного тестування про завершення роботи з тестом і необхідність закрити зошити, відкласти бланк(-и) відповідей і покласти ручки на стіл. Запросити (*) учасників, які закінчили роботу з тестом, по одному до столу інструкторів, Видати(*) учасникам тестування правильні відповіді до бланків А. Цей факт учасники тестування повинні засвідчити, поставивши свій підпис в Аудиторному протоколі, та повернутися на своє робоче місце.
Підписати Аудиторний протокол проведення пробного зовнішнього оцінювання. Надати вичерпні відповіді учасникам пробного тестування щодо проведення процедури тестування (за наявності питань). Оголосити (*) тестування завершеним. Завершення процедури (після закінчення часу, відведеного на тестування)
Після завершення процедури Передати (*) відповідальному за пункт пробного тестування тестові матеріали відсутніх учасників, Аудиторний протокол проведення пробного зовнішнього оцінювання, Технологічну карту, використану стрічку Передати (**) аудиторію помічнику відповідального за пункт пробного тестування. Поставити підпис у Табелі обліку робочого часу залучених працівників в пункті пробного тестування.
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Учасник пробного тестування прийшов без документа, що посвідчує особу (паспорт або свідоцтво про народження, інший паспортний документ або їх нотаріально засвідчені копії). Учасник тестування не допускається до пробного тестування, учаснику пропонують з’явитися протягом трьох робочих днів після проведення пробного тестування з необхідними документами за тестовими матеріалами. Цей факт фіксується в Карті спостереження
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Учасник пробного тестування прибув на пункт пробного тестування без запрошення-перепустки або квитанції на оплату. Помічник відповідального за пункт пробного тестування перевіряє документ, що посвідчує особу учасника, та з’ясовує аудиторію тестування. Якщо особа є у Алфавітному та Аудиторному списках – допускається до тестування. Випадок фіксується в Карті спостереження. Якщо прізвище особи відсутнє в Алфавітному та Аудиторному списках, помічник відповідальному за ППТ повідомляє відповідального за ППТ, який з’ясовує ситуацію з Дніпропетровським регіональним центром оцінювання якості освіти.
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Виявлено розбіжності (один або декілька символів) в особистих даних, зазначених у запрошенні та паспортному документі (свідоцтві про народження). Учасник допускається до проходження пробного тестування. В Аудиторному протоколі вноситься відповідний запис.
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Учасник пробного тестування запізнився на пробне тестування. Учасник тестування не допускається до пробного зовнішнього оцінювання, йому пропонують зачекати у визначеному місці. Після закінчення процедури пробного тестування учасник, що запізнився, отримує у відповідального за ППТ комплект тестових матеріалів (примірник тестового зошита і правильні відповіді до тестових завдань).
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Громадський спостерігач прибув із запізненням до пункту пробного тестування (після початку тестування). Громадський спостерігач не допускається до пункту. Про цей факт робиться запис в Карті спостереження
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення В пакеті з тестовими матеріалами не вистачає бланка відповідей або брак друку не дає можливості його використання. Старший інструктор видає учаснику тестування бланк відповідей будь-якого відсутнього учасника з цієї аудиторії. Якщо в аудиторії тестування присутні всі учасники, старший інструктор звертається до відповідального за пункт пробного тестування, який знаходить та надає йому бланк відповідей відсутнього учасника з іншої аудиторії, про що робиться відповідний запис у Аудиторному протоколі проведення пробного тестування аудиторії з якої вилучено бланк та аудиторії до якої передано бланк. Факт фіксується у Карті спостереження.
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення В аудиторному тестовому пакеті не вистачає тестового зошита № n або брак друку не дозволяє прочитати фрагмент тестового зошита № n 1. Якщо в аудиторії відсутній хоча б один учасник пробного тестування, вільний зошит видається іншому учаснику. Про вказаний факт старший інструктор повідомляє відповідального за пункт пробного тестування. який робить запис у Карті спостереження. 2. Якщо в аудиторії присутні всі учасники пробного зовнішнього оцінювання, видається тестовий зошит відсутнього учасника з іншої аудиторії (через відповідального за пункт пробного тестування). Запис про переміщення зошита робиться в Карті спостереження, Аудиторних протоколах аудиторії, з якої вилучається та аудиторії, до якої передається зошит.
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Під час кодування робіт виявилося, що штрих-код зіпсовано. Використовується запасний рядок із штрих-кодами під номером 16 або 17, про що робиться запис в Аудиторному протоколі. Під час кодування робіт штрих-код був наклеєний у перевернутому вигляді або нерівно Залишити як є, не переклеювати!
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Під час позначення номера зошита в бланку відповідей учасник пробного тестування допустив помилку. Необхідно сказати учаснику, щоб він виправив помилку: заштрихував неправильну відмітку і поставив правильну в потрібному місці. В Аудиторному протоколі учасник пробного тестування поставив підпис навпроти прізвища іншої особи. В Аудиторному протоколі виправлення не робляться. Ситуація описується на зворотному боці Аудиторного протоколу. Ситуація фіксується в Карті спостереження.
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Учасник пробного тестування потребує медичної допомоги 1. Первинна допомога надається медичним працівником. 2. У випадку необхідності викликається «швидка допомога». Ситуація, що виникла, описується в Карті спостереження та фіксується в Протоколі про завершення процедури тестування, повідомляється відповідний регіональний центр. В Аудиторному протоколі на зворотному боці стороні описується ситуація. У випадку, коли учасник може повернутися до аудиторії, він самостійно отримає тестові матеріали. Якщо особа неспроможна повернутися до аудиторії, інструктори власноруч передають тестові матеріали цього учасника відповідальному за ППТ та вносять відповідні записи до Аудиторного протоколу
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Учасник пробного зовнішнього оцінювання на певний час залишив аудиторію тестування через погане самопочуття і повернувся після надання медичної допомоги. Чи продовжується для нього час тестування? Час тестування для нього не продовжується
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення В Аудиторному протоколі учасник пробного тестування поставив підпис навпроти прізвища іншої особи. В Аудиторному протоколі виправлення не робляться. Ситуація описується на зворотному боці Аудиторного протоколу. Ситуація фіксується в Карті спостереження.
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення В аудиторії були відсутні всі абітурієнти Пакет з аудиторним комплектом тестових матеріалів не відкривається. Інструкторами, у присутності відповідального, заповнюється Аудиторний протокол, інструктори протягом відведеного робочого часу залишаються в розпорядженні відповідального за ППТ
Нестандартні ситуації та способи їх вирішення Учасник пробного тестування вийшов із пункту пробного тестування, не завершивши роботу над тестом, та намагається повернутися в пункт пробного тестування. Учасник не допускається до пункту пробного тестування до моменту завершення пробного зовнішнього оцінювання. Після завершення пробного тестування учаснику видається його комплект тестових матеріалів. У випадку виникнення конфлікту, ситуація описується в Карті спостереження.
Для проходження сертифікації необхідно: Зайти на сайт Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти за адресою:http://test.dneprtest.dp.ua/2012_test/ Ввести у відповідне поле ідентифікаційний код для можливості доступу до програми сертифікації Вибрати категорію питань (для відповідальних за ПТ або старших інструкторів, інструкторів) Відповісти на питання, що запропонує програма
Увага! Якщо особа має сертифікат, працювала на ЗНО у попередні роки, після проходження інструктажу проходить програму в категорії «інструктаж». Якщо особа, яка проходить програму, не відповість на певну кількість питань – сертифікація не буде зарахована, у такому випадку необхідно буде додатково підготуватися та пройти програму повторно.
У випадку необхідності звернення до Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти телефонуйте: 790-24-99, 790-24-97. rc.dnepr@testportal.com.ua
Схожі презентації
Категорії