Підсумки та перспективи ЗНО з української мови та літератури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
24 випадки апелювання до процедури ЗНО, з них задоволено 3 (12,5%) 7010 апеляційних заяв щодо результатів ЗНО, задоволено 1921 (27,4%), у тому числі: 48 (0,7%) – результат знижено 330 (4,7%) – результат підвищено 1493 (21,3%) – прийнято до оцінювання за варіантом, що від повідає місцю виконання 50 (0,7%) – результат відновлено
Предмет тестування Кількість змінених результатів % Географія 1 0,3 Хімія 3 0,8 Історія України 5 1,4 Німецька мова 5 1,4 Фізика 7 1,9 Математика 46 12,8 Англійська мова 117 32,5 Українська мова та література 176 48,9
Регіональний центр, що здійснював обробку результатів тестування Кількість змінених результатів % Вінницький 25 6,9 Івано-Франківський 26 7,2 Одеський 26 7,2 Дніпропетровський 30 8,3 Львівський 32 8,9 Київський 41 11,4 Харківський 45 12,5 Сімферопольський 48 13,3 Донецький 87 24,2
Сесія Область Кількість бланків Сесія 3 Полтавська 5025 Вінницька 4997 Херсонська 3576 Миколаївська 3360 Сумська 3718 Івано-Франківська 4128 м.Київ 9543 Львівська 8160 Житомирська 4620 Кіровоградська 3063 Запорізька 5632 55822
№ ЗНЗ 1 Горлівська гімназія "Інтелект" 2 Горлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 55 3 Донецький ліцей "Колеж" 4 Донецький НВК № 114 5 Єнакіївський НВК № 6 6 КЗ "Маріупольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 48" 7 КЗ "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням окремих предметів Маріупольської міської ради" 8 Маріупольський міський НВК "технічний ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" 9 Харцизька українська гімназія з класами ЗОШ І ступеня
ЗНЗ Кількість учнів Лисичанський багатопрофільний ліцей 2 Рубіжанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10 1
Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.08.2010 № 833 “Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2011 році” Предмети тестування: українська мова та література, історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, російська мова, одна з іноземних мов (за вибором): англійська, німецька, французька, іспанська. Обов'язковий тест: українська мова та література. Результати ЗНО зараховуються як вступні випробування до вищих навчальних закладів
Матеріали для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів: програма зовнішнього оцінювання; характеристика тесту. Сайт - test.dn.ua Розділ – Готуємось до ЗНО
Загальна кількість завдань тесту - 61 Частина 1 – завдання з української мови Частина 2 – завдання з української літератури Частина 3 – завдання на створення власного висловлення На виконання тесту відведено 180 хвилин
І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. ІІ. Завдання на встановлення відповідності. ІІІ. Завдання з розгорнутою відповіддю.
Завдання з вибором однієї правильної відповіді - 0 – 1 тестовий бал. Завдання на встановлення відповідності – 0 – 1 – 2 – 3 – 4 тестових бали. Завдання з розгорнутою відповіддю – від 0 до 24 тестових балів. Максимальна кількість балів - 111
Завдання в межах предметних складових тесту розміщено від завдань з вибором однієї правильної відповіді до завдання з розгорнутою відповіддю. Завдання в межах кожної з форм розташовуються від простого до складного.
здатність завдання оцінити належний рівень знань і навичок при допустимому рівні (частці) помилок. Складність завдання залежить від відсотка помилкових відповідей, допущених тестованими під час його виконання.
характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень. Дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної та слабкої групи.
М'який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку А виставковий павіл..йон, шановне пан..ство Б громадянс..ка позиція, здаєт..ся в аренду В п'ят..сот гривень, перевірка знан.. Г абсолютна мен..шість, пол..ське посольство Д підійти близ..ко, гетьман..ський палац
Першим твором нової української літератури є А “Енеїда” Б “Хазяїн” В “Бджола та Шершень” Г “Наталка Полтавка” Д “Всякому місту – звичай і права”
До одного роду належать обидва іменника рядка А Сімферополь, Сибір Б рукопис, магістраль В ательє, маестро Г лібрето, колібрі Д тюль, Охтирка
Автором “Балади про соняшник” є А Василь Стус Б Ліна Костенко В Дмитро Павличко Г Іван Драч Д Андрій Малишко
Граматичну помилку допущено в словосполученні А сто кілограмів Б незручних туфель В барвистих ярмарок Г багатоповерхових готелів Д запалення легень
“Ваша “Маруся” так мені про Вас розказала, що я Вас навиліт знаю”, - написав тарас Шевченко А Іванові Котляревському Б Пантелеймонові Кулішу В Іванові Нечую-Левицькому Г Григорієві Квітці-Основ’яненку Д Панасові Мирному
Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива А плавати – пливуть Б возити – везуть В водити - водють Г сипати – сиплють Д бігти – біжуть
Вислів “Випускає від десять соколів на стадо лебедів” (“Слово про похід Ігорів”) означає А полювання на лебедів Б затемнення сонця В втечу князя з полону Г бій між русичами і половцями Д гру на гуслях
Підтримайте або спростуйте думку: “Ми не безліч стандартних “я”, а безліч всесвітів різних”. Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, які найкраще підтвердять Ваші міркування. Проілюструйте Ваші думки посиланнями на приклади з художньої літератури (зазначте назву твору, укажіть проблему, порушену письменником, назву твору, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. Не переказуйте змісту, не давайте повної характеристики образів. Сформулюйте висновки.
“Ми не безліч стандартних “я”, а безліч всесвітів різних”. я вважаю тому що наприклад отже теза аргументи приклади висновок
теоретична й практична підготовка вчителя та учнів до проведення тестування; організація тестування; аналіз і корекція результатів.
Перший етап Вчитель здійснює відбір або самостійно розробляє тестові завдання. Головними вимогами до них є відповідність меті навчання, високий ступінь валідності, багатоваріантність, побудова неправильних відповідей на основі типових помилок. Типологія тестів ураховує особливості їхніх змісту та структури.
Другий етап Пояснення процедури, режиму, правил виконання тестових завдань, умов оформлення робіт, демонстрування алгоритмів виконання завдання, виконання тренувальних завдань. Важливим для вчителя є дотримання головної вимоги посування школярів в освоєнні тестових технологій – від простих завдань до складніших. Освоєння кожної нової форми тестових завдань слід починати з детального ознайомлення з інструкцією щодо їх виконання.
Третій етап Здійснюється виявлення типових та індивідуальних помилок, що їх припустилися учні. Аналіз результатів проводиться в довільній, найбільш зручній і звичній для вчителя й школярів формі.
Учителеві варто пам’ятати, що на виконання завдань з вибором однієї правильної відповіді треба відводити орієнтовно одну хвилину, а кількох правильних відповідей або встановлення відповідності – півтори хвилини. Важливо привчати учнів виконувати завдання не лише правильно, але й швидко, щоб максимально наблизити їх до умов, у яких випускники працюватимуть під час зовнішнього оцінювання. На цьому етапі учителеві слід навчати учнів алгоритмів виконання тестових завдань різних форм, аналізувати результати тестування, виявляти типові помилки й визначати шляхи їх усунення. Доцільно давати учневі конкретні інструкції, як виправити виявлені помилки.
Практикуючи тест, треба враховувати, що запропоновані завдання мають бути різноманітними за змістом і формою, що дасть змогу уникнути монотонності та забезпечити постійну й стійку мотивацію учнів до роботи. Не варто обмежуватися тільки завданнями закритої форми, доцільно пропонувати учням також і відкриті завдання, у яких вони самостійно мають записати повну відповідь на запитання.
Учитель повинен пам’ятати, що основа завдання повинна бути сформульована переважно у формі стверджувального речення, воно має бути максимально коротким, точним і однозначним, а варіанти відповідей доступними для розуміння школярами.
Глазова О. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – 288 с. Єрмоленко С. Я., Сичова В. Т. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. – К.: Грамота, 2005. – 240 с. Бондаренко Н. В., Ярмолюк А. В. Українська мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Освіта, 2005. – 272 с. Глазова О. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2006. – 288 с. Єрмоленко С. Я., Сичова В. Т. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. – К.: Грамота, 2006. – 296 с. Пентилюк М. І., Гайдаєнко І. В., Ляшкевич А. І., Омельчук С. А. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Освіта, 2006. – 272 с. Бондаренко Н. В., Ярмолюк А. В. Українська мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Освіта, 2006. – 240 с. Передрій Г. Р., Скуратівський Л. В., Шелехова Г. Т., Остаф Я. І. Рідна мова: Підруч. для 7 кл. – К.: Освіта, 2003. – 272 с. Ющук І. П. Рідна мова: Підруч. для 7 кл. – К.: Арт-Освіта, 2004. – 288 с. Олійник О. Б. Українська мова: Підручник для 7 кл. середньої школи. – К.: Вікторія, 2003. – 364 с. Біляєв О. М., Пентилюк М. І., Симоненкова Л. М., Симоненкова Т. П. Українська мова: Підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: ВД «Афон», 2004.– 128 с. Ющук І. П. Рідна мова: Підруч. для 8 кл. – К.: Арт-Освіта, 2004. – 256 с. Олійник О. Б. Українська мова: Підручн. для 8 кл. серед. шк. – К.: Вікторія, 2004. – 288 с. Біляєв О. М., Пентилюк М. І., Симоненкова Л. М., Симоненкова Т. П. Українська мова: Підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: ВД «Афон», 2004. – 128 с. Шелехова Г. Т., Остаф Я. І., Скуратівський Л. В. Рідна мова: Підручник для 9 кл. – К.: Освіта, 2002. – 256 с. Олійник О. Б. Українська мова: Підручн. для 9 кл. середньої школи. – К. : Вікторія, 2003. – 384 с. Біляєв О. М., Пентилюк М. І., Симоненкова Л. М., Симоненкова Т. П. Українська мова: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Освіта, 2002. – 208 с. Олійник О. Б. Українська мова: Підручн. для 10–11 кл. середньої школи. – К.: Вікторія, 2004. – 448 с. Степанишин Б. Українська література: Підручник для 9 класу. – Київ: Арт-Освіта, 2004. – 334 с. Джерела пружно б’ють: Хрестоматія з української літератури для 9 кл. / Упор. Б. Степанишин. – К.: Арт-Освіта, 2004. – 478 с. Хропко П. Українська література: Підруч. для 10 кл. – К.: Школяр, 2006. – 528 с. Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11 класу / Упор. Семенюк Г., Ткачук М., Гуляк А. – К.: Освіта, 2006 (Ч.1 – 511 с.; Ч.ІІ – 576 с.) Семенюк Г., Ткачук М., Ковальчук О. Українська література: Підруч. для 11 кл. – К.: Освіта, 2006. – 510 с.
Це можливість: психологічно адаптуватися до складання вступних екзаменів у незвичних умовах; ознайомитися зі змістом та формою тестових завдань, які відповідатимуть специфікаціям зовнішнього незалежного оцінювання 2011 р.; ознайомитися з бланками відповідей та вимогами щодо їх заповнення; отримати консультації щодо процедури зовнішнього незалежного оцінювання. Реєстрація учасників з 10 листопада до 10 грудня 2010 року на сайті www.test.dn.ua Вартість одного тестування орієнтовно складає 84 грн.
Схожі презентації
Категорії