X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вльтер Скотт

Завантажити презентацію

Вльтер Скотт

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

За новою програмою 2017 року Урок 24 Типи алгоритмів Зразок підзаголовка

Слайд 2

Розгадайте кросворд Розділ 4 § 24 1 Середовище учня. 2 Середовище дресирувальника. 3 Середовище світлофора. 4 Середовище дельфіна. 5 Середовище пілота. 6 Середовище моряка-підводника. Далі К л а С Ц и р к П е р е х р е с т я М о р е Л і т а к Ч о в е н

Слайд 3

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? У програмах, які складають у середовищі Скретч, усі команди можуть об'єднуватися по-різному, залежно від задачі, для розв'язування якої створюється програма. Для цього спочатку описують алгоритм, у якому можуть використовуватись алгоритмічні структури: Розділ 4 § 24 Слідування Повторення Розгалуження

Слайд 4

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? Якщо для розв'язування задачі потрібно виконати послідовні дії, коли кожна наступна дія розпочинається після завершення попередньої та виконується тільки один раз, то команди розміщуються послідовно, як вагончики за потягом. Це — алгоритмічна структура слідування. Розділ 4 § 24

Слайд 5

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? Алгоритми з використанням структури слідування називають лінійними. Розділ 4 § 24 Слідування — це алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.

Слайд 6

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? Для розв'язування деяких задач потрібно повторяти одні й ті самі дії кілька разів. Розділ 4 § 24 Наприклад, для того щоб наповнити водою діжку місткістю 50 л, маючи десятилітрове відро.

Слайд 7

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? Потрібно виконувати 5 разів одні й ті самі дії: Розділ 4 § 24 набрати воду у відро, вилити воду в діжку. Отже, потрібно використати алгоритмічну структуру повторення. Повторення — алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.

Слайд 8

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? Алгоритм, у якому деякі команди повторюються, називають циклічним алгоритмом. Розділ 4 § 24

Слайд 9

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? Якщо задача має кілька варіантів розв'язку залежно від істинності деякої умови, то використовують алгоритм із розгалуженням. Розділ 4 § 24 Розгалуження — алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

Слайд 10

Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? Наприклад, якщо ти переходиш перехрестя, яке регулюється світлофором, то коли: Розділ 4 § 24 вмикається зелене світло для пішохода горить червоне світло для пішохода Ти починаєш переходити дорогу Ти очікуєш на тротуарі

Слайд 11

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Існує два способи створення проектів у середовищі Скретч: Розділ 4 § 24 Зміна існуючого проекту Створення нового

Слайд 12

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Зміна існуючого проекту передбачає зміну: Розділ 4 § 24 Зображення виконавця Фону сцени Програми в уже створеному проекті Ти вже вмієш змінювати зображення виконавця чи фону сцени. А ось зміна створеної програми передбачає зміну команд, порядку їх запису у програмі або значень параметрів команд.

Слайд 13

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Розділ 4 § 24 Наприклад, якщо в команді клацнути мишею на числі, ввести з клавіатури 30, то після запуску команди на виконання виконавець повернеться за годинниковою стрілкою на 30 градусів замість 15.

Слайд 14

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Щоб змінити порядок команд, їх спочатку «від'єднують» від сусідніх, а потім розташовують за встановленим порядком — просто перетягують мишею. Розділ 4 § 24 Щоб додати до програми нову команду, її переміщують з набору команд в область складання програми на вкладці Скрипти перетягуванням миші.

Слайд 15

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Обравши відповідні вказівки з контекстного меню команду в області складання програми можна: Розділ 4 § 24

Слайд 16

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Дублювати можна також і групу команд. Розділ 4 § 24 Користувач середовища Скретч може самостійно створити проект, у ньому — програму та відповідних виконавців. Слово дублювати означає — робити те саме вдруге. На відміну від дії копіювання, дія дублювання не переміщує скопійоване в буфер обміну.

Слайд 17

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Розробка нової програми виконується за таким планом: Розділ 4 § 24

Слайд 18

Як створити новий проект у середовищі Скретч? (Продовження…) Розробка нової програми Розділ 4 § 24

Слайд 19

Як створити новий проект у середовищі Скретч? У проекті в середовищі Скретч можна використати декілька виконавців. Додати нового виконавця можна двома способами: Розділ 4 § 24 Скористатись вказівкою Додати новий спрайт над списком об'єктів Продублювати існуючий об'єкт за допомогою вказівки контекстного меню або інструмента Дублювати, змінивши згодом за потреби його образ.

Слайд 20

Як створити новий проект у середовищі Скретч? Дублюючи існуючий об'єкт разом з об'єктом буде продубльовано і програму, яку склали для нього. Розділ 4 § 24 Складену програму для одного об'єкта можна перенести на доданий об'єкт. Для цього її перетягують на обраний об'єкт у списку об'єктів.

Слайд 21

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? У навчальних середовищах виконання алгоритмів команди, з яких складають програму, часто об'єднують у групи й зображують у вигляді графічних елементів — цеглинок, які зручно вибирати та припасовувати, використовуючи пази. Розділ 4 § 24

Слайд 22

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Команди, які можна використати у програмі для виконання в середовищі Скретч, об'єднано в 10 груп. Розділ 4 § 24 Розглянемо деякі з них.

Слайд 23

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Команди групи Рух використовують для створення подій переміщення виконавця по сцені. Так само, як у кінозалі можна знайти місце відповідно до купленого квитка, розташування виконавця визначається двома числами: Розділ 4 § 24 X — позицією в рядку Y — позицією у стовпці

Слайд 24

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? У центрі сцени: Розділ 4 § 24 X = 0 Y = 0 й

Слайд 25

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Аналогічно при русі: Розділ 4 § 24 Якщо виконавця перемістити по горизонталі від центра праворуч, то його позиція в рядку відповідатиме X = а, де а — кількість кроків праворуч. Якщо виконавця переміщувати у зворотному напрямку, то вираз позиції в рядку набуде вигляду X = -а, де а  — кількість кроків, a знак «-» вказує на напрямок руху — ліворуч. Вгору від центра Y — а Вниз від центра Y = -а

Слайд 26

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Розділ 4 § 24 10 кроків Наприклад, команді відповідає подія на сцені: виконавець переміщується на 10 кроків уперед у тому напрямку, який вказано у властивостях виконавця. Число 10 — значення параметра команди, яке можна змінити при складанні програми.

Слайд 27

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Розділ 4 § 24 Рухаючись по сцені, виконавець може залишати «слід» різного кольору й розміру — малювати. Команди малювання зібрані у групі Олівець. Наприклад, за допомогою команди витирають усі малюнки, створені підчас виконання однієї з команд малювання або їх сукупності.

Слайд 28

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Розділ 4 § 24 На сцені буде пов'язана з подією, зображеною на малюнку, яка триватиме дві секунди. Виконавець алгоритму в середовищі Скретч може також змінювати свій вигляд: колір і відображення. Так само, як зображають у коміксах, виконавець може «говорити» чи «думати». Такі команди зібрані у групі Вигляд. Наприклад, команда

Слайд 29

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Розділ 4 § 24 Команди, що забезпечують відтворення звуків і музики, містяться у групі Звук. Наприклад, виконання команди: параметр 0.25 — темп звучання. Значення параметра цієї команди, яке, наприклад, дорівнює 1, задає ударний інструмент — малий барабан

Слайд 30

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Розділ 4 § 24 Команди управління виконанням команд програми містяться у групі Керувати. Найчастіше серед цих команд обирають команду Після натискання відповідної кнопки всі команди програми виконуватимуться автоматично.

Слайд 31

Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? Команди управління виконанням програми містяться у групі Керувати. Розділ 4 § 24 Деякі з них можуть тільки завершувати програму, бо після них не можна нічого приєднати, наприклад команда: Інші можна використати у програмі після початку та перед закінченням у будь-якому місці, наприклад команда:

Слайд 32

Дайте відповіді на запитання Як створюються алгоритми? Які ви знаєте типи алгоритмів? Наведіть приклади лінійних алгоритмів. Наведіть приклади алгоритмів з повторенням. Наведіть приклади алгоритмів з розгалуженням. Розділ 4 § 24 Які команди слід використати під час складання програми в середовищі Скретч, щоб її виконавець переміщувався по сцені вгору-вниз?

Слайд 33

Розгадайте ребус Висловлення «Ребуси українською» © rebus1.com Розділ 4 § 24 ВЛЕ М=НН И

Слайд 34

Працюємо за комп’ютером Розділ 4 § 24

Слайд 35

Дякую за увагу! За новою програмою 2017 року Урок 24 Зразок підзаголовка

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література