X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вільям Шекспір

Завантажити презентацію

Вільям Шекспір

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Доба Відродження. Вільям Шекспір – геній епохи Ренесансу.

Слайд 2

Шосте лютого Класна робота

Слайд 3

Тема уроку: Доба Відродження. Вільям Шекспір – геній епохи Ренесансу.

Слайд 4

Мета уроку: розкрити особливості епохи Відродження та її значення для європейської та світової культур; познайомитися з особливостями літератури, архітектури, живопису доби Ренесансу; дослідити життєвий шлях та творчу спадщину В.Шекспіра.

Слайд 5

«Он был торжественным рассветом эры нового истинного искусства». В.Белинский

Слайд 6

Слайд 7

Словникова робота Відродження широкий ідеологічний і культурний рух, що виник у країнах Західної Європи у процесі їх переходу від епохи Середніх віків до Нового часу (2 пол. XV ст. ( в Італії - з XIV) до серединиXVII ст.) Гуманізм світське вільнодумство епохи Відродження, що протистояло духовному пануванню церкви в суспільстві. У широкому розумінні – визнання цінності людини як особистості, її права на вільний розвиток і реалізацію своїх можливостей. Асоціативний ланцюжок Відродження ранок пробудження природи від сну весна березневий струмок

Слайд 8

Середньовічна католицька доктрина ГуманізмXIV–XVIст. У центрі Всесвіту стоїть Бог, а люди – його віддані слуги У центрі Всесвіту стоїть людина, яка спілкується з Богом як з абсолютом совісті Людина виконує своє призначення, яке визначає Бог. Людина не залежить від волі небесних сил Людина не існує сама по собі, вона завжди є частиною великої спільноти (роду, нації) Людина – самостійна цінність, яка має право незалежного вибору Любов – релігійне високе почуття, звернене до Бога та його волі Любов поширюється не лише на релігійні цінності, а й на людину Повага людини до людини залежала від рівня в ієрархічній структурі суспільства Повага людини до людини залежала від результату якісної оцінки людини людиною Життєві блага та пристрасті (їжа, вино, розваги, кохання) вважались диявольською спокусою Життєві блага та пристрасті розуміли як необхідну частину людського життя

Слайд 9

Діячі епохи Мореплавці Вчені Письменники- педагоги Письменники Художники Універсальні творці Христофор Колумб, Васко де Гама, Фернандо Магеллан Міколай Коперник, Галілео Галілей, Джордано Бруно Еразм Роттердамський, Франсуа Рабле Дж. Боккаччо, Ф. Петрарка, М. Сервантес, В. Шекспір Джордоне, Боттіччеллі, Тиціан, Дюрер Мікеланджело (скульптор, художник, поет, інженер),Ф.Рабле (письменник, лікар, юрист, педагог, архітектор, філософ, вчений)

Слайд 10

Леонардо да Вінчі (1452 – 1519) Рафаель Санті (1483 – 1520) “ Мадонна в гроті ” “ Сікстинська мадонна ” “ Таємна вечеря” “Джоконда”

Слайд 11

Мікеланджело Боттічеллі “Страшний суд” “ Весна” “Давид” “Марія Магдалена” “Леда” Віртуальна екскурсія картинною галереєю.

Слайд 12

Д. Веласкес “Прялі” Ель Греко “ Вид Толедо ” Хосе де Ребера “Кульгава” Художники іспанського Ренесансу

Слайд 13

ВІДРОДЖЕННЯ Культ сильної людини Опора на розум Зміна феодального способу на капіталістичний Географічні відкриття Письменники Відродження античної культури Людина центр Всесвіту Оновлення світу й буття Педагоги Універсальні творці Єдність, гармонійність світу Гуманізм Розвиток науки Культура Художники

Слайд 14

В. Шекспір Мені ж від зір найбільша честь припала: Твоя любов, велика і тривала… В. Шекспір Церква св. Трійці у Стратфорді Театру Глобус

Слайд 15

Творчість Шекспіра поділяють на 3 періоди: 1) 1590–1600 рр. — «оптимістичний». Були написані комедії, основною темою яких була віра в життя та сили людини: «Приборкання норовливої», «Сон літньої ночі», «Багато галасу даремно», «Дванадцята ніч» та ін. 2) 1600–1608 рр. — «трагічний». Створені шедеври в жанрі трагедії: «Гамлет», «Король Лір», «Макбет». 3) 1609–1612 рр. — «романтичний». Трагікомедії зі щасливим фіналом : «Зимова казка», «Буря». Усього написано 37 п’єс, 2 поеми та 154 сонети.

Слайд 16

ТВОРЧИЙ СПАДОК

Слайд 17

Сонети Шекспіра 1 - 126 127 - 152 153 - 154 сонети, присвячені другові сонети, присвячені коханій, “смаглявій леді ” сонети, в яких оспівується радість і краса кохання

Слайд 18

Сонет — форма віршування з 14 рядків. Сонет виник в Італії у XIII ст. і став особливо популярний в епоху Відродження. Рядки вірша згруповані особливим чином: чотири — чотири — чотири — два. Сонети надзвичайно мелодійні, багато з них покладені на музику. Останні рядки мають характер філософського узагальнення.

Слайд 19

Три різновиди класичного сонета Італійсько-французький Англійський ( шекспірівський ) Німецько- російський 2 катрени + 2 терцети З катрени + двовірш 2 катрени + 2 терцети Сонет – це ключ, котрим Шекспір відкрив своє серце” В. Вордсворт

Слайд 20

Take all my passions, all my Love, You will gain little from it. All that people call Love, has been yours... I do not blame you, my friend, That you own all that I have... My only reproach is That you have despised my Love. You have robbed a beggar! But I forgive you, charming thief! Love wrongs hurt us more than poison of discord. You, whose vice seems like grace to me, Kill me! Kill me! Kill me, but do not be my foe! Do not be my foe! Сонет 40

Слайд 21

Слайд 22

…но как тебя покинуть,милый друг?!

Слайд 23

Ромео і Джульєтта

Слайд 24

Любов – вірна опора,провідна зоря в бурхливому морі життєвих невзгод…

Слайд 25

Зроста любов моя…

Слайд 26

Слайд 27

Підсумки уроку 1. У перекладі з французької слово “ Ренесанс ” означає: а) розквіт; б) пишне буття; в) занепад 2. В якій з європейських країн вперше почалася доба Відродження: а) у Франції; б) в Іспанії; в) в Італії. 3. Який період світової культури називають добою Відродження? а) XIV ст.; б) XVI ст.; в) XVII ст.. 4. Шекспір народився в: а) Лондоні; б) Стетфорді-на-ейвоні; в) Едінбурзі 5. Скільки п'єс написав В.Шекспір? а) 27 ; б) 37 ; в) 66. 6. Чому Відродження називають світоглядним переворотом?

Слайд 28

“ Найуважніший” У різних країнах Відродження розвивалася по-різному. 2. Але не всюди культура Відродження відзначалася великими звершеннями в мистецтві, науці, культурі. 3. Сонце Ренесансу зійшло над Іспанією в XVІ ст. 4. Ренесанс відродив інтерес до релігії. 5. Античні статуї та монументальні розписи стали зразком для художників. 6. Англійський сонет має форму: 14 = 4+4+4+2. Гра

Слайд 29

Повторити записи у літературознавчому словнику. - Вивчити напам’ять сонет (за вибором). Домашнє завдання

Слайд 30

Слайд 31

ШЕКСПІР Блукав я сам у браконьєрськім строї В гаях зелених Англії старої, А вколо, в затуманеній далі Проходили і блазні, й королі. Присівши на пеньку, серед поляни, Я розглядав видовисько туманне, І рисами тонкими рисував - І людям вічне в ті хвилини дав. (М.Рильський)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література