Повчальне слово байки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Особливості виразного читання байок»1. Байки виконуються з відповідною розповідною інтонацією. Для байки характерні інтонації розмовно-побутового мовлення.2. Виразно читаючи байку, ви не «виконуєте роль» кожного з її персонажів, а лише інтонаційно підкреслюєте основні риси їхніх характерів. Виконавець — свідок описуваних подій, а не їхній учасник.3.Мораль байки — відома істина, а не відкриття. Тому виконавець не проголошує її, а ніби нагадує про її існування слухачам.
Робота в групахІ група «Повчальне слово байки Езопа «Хліборобові діти»ІІ група «Повчальне слово байки Федра “Вівця, Пес та Вовк”»ІІІ група «Повчальне слово байки-притчі да Вінчі “Лев та Ягня”»ІV група «Повчальне слово байки Жана де Лафонтена “Вовк і Собака”»V група «Повчальне слово байки Григорія Сковороди “Ворон і Чиж”»
Розповісти цікаві легенди про ЕзопаРозповісти цікаві легенди про ЕзопаВиразно прочитати байку “Хліборобові діти ”Скласти сенкан до образу ХліборобаСкласти міні-проект «Повчальне слово байки Езопа» за планом:- особливості форми байки;- мораль байки;- що засуджується у байці?- чого вчить байка?
Підготувати розповідь про ФедраПідготувати розповідь про ФедраВиразно прочитати байку “Вівця, Пес та Вовк”Скласти діаманту до образів Вовка та ВівціСкласти міні-проект «Повчальне слово байки Федра» за планом:- особливості форми байки;- мораль байки;- що засуджується у байці?- чого вчить байка?
Підготувати розповідь про Леонардо да Вінчі.Підготувати розповідь про Леонардо да Вінчі.Виразно прочитати байку-притчу “Лев та Ягня”Скласти кубування до байкиСкласти міні-проект «Повчальне слово байки-притчі да Вінчі» за планом:- особливості форми байки;- мораль байки;- що засуджується у байці?- чого вчить байка?
Підготувати повідомлення про Жана де ЛафонтенаПідготувати повідомлення про Жана де ЛафонтенаВиразно прочитати байку “Вовк і Собака”Скласти порівняльну таблицю до образів Вовка та СобакиСкласти міні-проект «Повчальне слово байки “Вовк і Собака”» за планом:- особливості форми байки;- мораль байки;- що засуджується у байці?- чого вчить байка?
Підготувати повідомлення про Гр.СковородуПідготувати повідомлення про Гр.СковородуПрочитати байку “Ворон і Чиж” по ролямСкласти міні-проект «Повчальне слово байки “Ворон і Чиж”» за планом:- особливості форми байки;- мораль байки;- що засуджується у байці?- чого вчить байка?
Езоп “Хліборобові діти ”Хліборобові діти між собою не мирилися. Він їх часто вмовляв, але слова не допомагали. Тоді Хлібороб вирішив вплинути на них ділом і сказав їм принести в'язку різок. Коли вони виконали те, що він їм загадав, батько дав їм в'язку і наказав зламати її. Але діти, хоч як силкувалися, не змогли цього зробити. Тоді батько розв'язав в'язку і дав кожному по різці. Коли вони легко переламали їх, батько промовив:
1. Хлібороб;1. Хлібороб;2. Досвідчений, впевнений3. Вмовляє, діє, переконує.4. Сила батьківської любові до дітей.5. Мудрість
Опиши це – Опиши це – Притча Да Вінчі – роздум про людську поведінку2. Засоціюй це – доброта, любов, довіра3. Порівняй це – Ягня, наче мале дитя; Лев, наче турботлива мати4. Проаналізуй це – Ягня: щире, ласкаве, добродушне, довірливе; Лев: грізний, вражений поведінкою Ягняти5. Аргументи “за” – Ласкавою поведінкою та добрим словом можна перемогти; аргументи “проти” – зло завжди заважає людям6. Застосуй це – Збагачує нашу душу, робить кращою нашу поведінку, наближує до розуміння високих моральних цінностей; не можна відповідати зло на добро
Схожі презентації
Категорії