X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
М. В.Гоголь та його повість “Тарас Бульба”

Завантажити презентацію

М. В.Гоголь та його повість “Тарас Бульба”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

М. В.Гоголь та його повість “Тарас Бульба”

Слайд 2

Основні питання Ключове питання: М.Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності та ратної звитяги українського народу в боротьбі за рідну землю.

Слайд 3

Тематичні питання Що тобі відомо про козацьку добу з уроків історії України? Історична вірогідність повісті. Ймовірні прототипи образу Тараса Бульби. Зображення історичних подій в Україні, побуту й звичаїв Запорізької Січі в данному художньому творі. Чого ти дізнався про військове товариство? Втіленням яких рис запорожських козаків є образ Тараса Бульби? Остап і Андрій. Що спільного між братами і чим вони відрізняються? Проблема життєвого вибору в долях героїв. Чому в повісті так багато пейзажних замальовок? Яку роль вони відіграють?

Слайд 4

Змістові питання: Відокремити ключові епізоди у повісті. Як і чому поводиться батько із синами при зустрічі? Чому батько поспішає відправитися на Січ? Які особливості побуту, звичаїв українського народу ми бачимо вдома у Тараса Бульби та на Січі? Чого дізнаємось про військове товариство? Які вчинки характеризують Остапа і Андрія? Тарас Бульба серед запорожськіх козаків? Яким був фінал життя головних героїв? З якими пейзажними замальовками ми зустрічаємось у повісті? Чи відчуваємо ми авторське ставлення до героїв, подій? Як ми можемо це визначити?

Слайд 5

Стислий опис проекту Працюючи над змістом повісті, треба звернути увагу на узагальнене художнє зображення історичних подій в Україні часів Запорізької Січі, на яскравість, колоритність образів головних і другорядних героїв повісті, на лірико-романтичний характер твору. Розкрити трагічність долі головних героїв, звернути увагу на протиставлення життєвого вибору синів Тараса Бульби, їхніх моральних якостей. Необхідно запобігати однозначної оцінки героїв і подій, показати їх у всій складності. Виробляти особисте ставлення до проблем, що порушуються в творі, аргументуючи свою точку зору. При роботі поєднувати індивідуальні і групові форми роботи, залучати ілюстративні матеріали як безпосередньо до твору так і для створення фонового колориту українського життя тих часів. Використовувати додаткову літературу стосовно життя і творчості Гоголя, ресурси Інтернету, інші інформаційні джерела. Активізувати пошукову, дослідницьку роботу учнів, формувати пізнавальні інтереси, мотиваційну сферу діяльності учнів.

Слайд 6

Навчальні предмети,з якими пов’язаний навчальний проект: Зарубіжна література Українська мова Російська мова Історія України Образотворче мистецтво Музичне мистецтво Класи, яких стосується навчальний проект: 5-7 кл

Слайд 7

Дізнатися загальні відомості про життя і творчість М. Гоголя та його місце у світовій літературі. Зв'язки з Україною та її культурою. Прочитати повість М.Гоголя “Тарас Бульба” Вміти переказувати ключові епізоди. Розповідати про бойове товариство, побут і звичаї запорожців на основі тексту твору. Характеризувати образи Тараса бульби, Остапа, Андрія. Порівнювати братів. Пояснювати роль пейзажів у творі. Висловлювати особисте ставлення щодо предмету розмови. Знати визначення жанру твору, що вивчається. Очікувані результати Досягнення поставлених цілей з урахуванням диференціації навчання

Слайд 8

Діяльність учнів Обов'язкове читання тексту твору (всіма учнями). Робота по обговоренню змісту (всі учні) Повідомлення про життєвий та творчий шлях. Ймовірних прототипів(індивідуальні завдання) Збір матеріалу для характеристики героїв і представлення цих характеристик (робота в групах) Підбір цитат для характеристики героїв, описів пейзажів( робота в парах) Створення мультимедійної презентації(індивідуальна робота) Створення друкованої публікації(робота в парах) Добір матеріалу про ілюстрування твору різними художниками та композиторами.

Слайд 9

8 уроків

Слайд 10

Вхідні знання та навички Знання про історичні події, Запорізьку Січ, козаків. Знання з теорії літератури: лірика, повість, епічний рід літератури. Певний рівень навичок аналізу твору, порівняльної характеристики. Навички користування комп'ютером. Навички художнього, образного мислення.

Слайд 11

Принтер. Засоби для зв'язку з Інтернетом. Сканер. Комп'ютери. Фотоапарат.

Слайд 12

Програмне забезпечення Програми для підтримки з електронною поштою. Програми для опрацювання зображень. Програми для створення мультимедійних презентацій. Програми для створення публікацій.

Слайд 13

Учнівська мультимедійна презентація. Бюлетень. Реферати.

Слайд 14

Веб-сайти Українські освітні портали

Слайд 15

Диференціація навчання Визначення обсягу завдань по рівнях компетентності учнів згідно можливостей кожної дитини. Розподіл учнів по групах (згідно можливостей і бажань самих учнів) Індивідуальні завдання пошуко- вого характеру.

Слайд 16

Високий рівень навченості Як би ти проілюстрував повість “Тарас Бульба”?

Слайд 17

Оцінювання знань та вмінь учнів Звіт кожної групи і пари про виконання завдань проекту. Врахування активності роботи кожного учня на уроках. Презентація веб - сайту,друкованої інформації

Слайд 18

Ключові слова М.В.Гоголь “Тарас Бульба” Історична повість Запорожська Січ Козаки Україна

Слайд 19

Бажаємо виконавцям проекту цікавої зустрічі з російськім письменником , М.Гоголем, українцем за походженням та духом. Хай знайомство з повістю розширить Ваші знання з історії України, з особливостями художнього зображення подій, характерів. Пошукова, дослідницька діяльність дасть результати і принесе задоволення. Душа розкриється для співпереживань, високих почуттів. В П Е Р Е Д!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література