X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Казка Г.К.Андерсена "Соловей"

Завантажити презентацію

Казка Г.К.Андерсена "Соловей"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

УРОК 5 Японські народні казки

Слайд 2

Японія Які образи, які слова спадають вам на думку, коли ви чуєте це слово? Створення асоціативного куща

Слайд 3

Слайд 4

Фудзіяма, цунамі, Токіо, сумо, ікебана, сакура, ієрогліф

Слайд 5

Тема. Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»

Слайд 6

(УС) Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Іссумбосі – Хлопчик-Мізинчик; Фарбований Шакал – Фарбований Лис та ін.). Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок.

Слайд 7

Казка у кожного народу – це своєрідне дзеркало, в якому відображено його уявлення про зло і добро. Іван Дзюба

Слайд 8

Завдання для учнів: відмітити незрозумілі слова, визначити зачин, основну частину, кінцівку Читання казки вчителем та підготовленими учнями

Слайд 9

Риси характеру Приклади(короткий переказ, цитата або назва епізоду) Винахідливий, кмітливий, розумний, розважливий   Сміливий, відважний   Добрий, справедливий, чесний   Прагне знайти вихід із будь-якого скрутного становища   Терпляче переносить усі випробування   Допитливий, адже бажає пізнати світ   Вірний рідному краю  

Слайд 10

Національний колорит – це сукупність особливостей життя, традицій, побуту, культури народу. Кімано Віяло Вагаса (паперова парасолька)

Слайд 11

- Чи сподобалась вам казка? - То ж до якого розряду ви б віднесли цю казку? Обгрунтуйте відповідь. - Знайдіть типові складові побудови (зачин, основну частину, кінцівку) - Хто головний герой казки? - Як він відноситься до своїх батьків? - Як він відноситься до праці? - Чому він покинув рідну домівку? - Які риси характеру Іссумбосі сподобалися вельможі? - Яким показав себе Іссумбосі під час зустрічі з двома оні (чудовиськами)? - Яке диво сталося з хлопчиком? - Чи отримав Іссумбосі нагороду? Яку? Робота з текстом

Слайд 12

Батько й мати назвали сина Іссумбосі, тобто …, і берегли його як зіницю ока. Хлопчик зробив собі меч із …, що дала мати, і вранці всі троє подалися на берег річки. - До побачення! – гукнув Іссумбосі і поплив униз за водою у … … , веслуючи …. Для їжі … . - Мене звати Іссумбосі. Я хотів би стати вашим …. Іссумбосі був … і …, тому в домі його всі любили. Коли Іссумбосі опам’ятався, то побачив перед собою на землі … - скарб чудовиськ. Робота в парах. Вставити пропущені слова

Слайд 13

Заповнення таблиці. (Робота в парах) Японська казка«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» Українська казка«Хлопчик-Мізинчик» Автор Ім'я головного героя Відношення до батьків Відношення до праці Риси характеру Чарівні речі Винагорода Різновид казки

Слайд 14

Величезний добрий роботящий страшний маленький кмітливий чудовисько з бичачими рогами і тигрячими іклами Поєднати означення з особами, яких вони характеризують Іссумбосі Оні

Слайд 15

Я вважаю, що казки українського і японського народів про Хлопчика-Мізинчика схожі тим, що…. Вправа Закінчи речення

Слайд 16

Інтерактивна вправа «Мікрофон». Закінчити речення. Найцікавішим на уроці для мене було …

Слайд 17

Початковий рівень – намалювати ілюстрації до казки Середній, початковий рівень – скласти план казки Високий рівень – підготувати повідомлення про культуру Китаю. Домашнє завдання.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література