Казка Г.К.Андерсена "Соловей"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Японія Які образи, які слова спадають вам на думку, коли ви чуєте це слово? Створення асоціативного куща
(УС) Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Іссумбосі – Хлопчик-Мізинчик; Фарбований Шакал – Фарбований Лис та ін.). Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок.
Казка у кожного народу – це своєрідне дзеркало, в якому відображено його уявлення про зло і добро. Іван Дзюба
Завдання для учнів: відмітити незрозумілі слова, визначити зачин, основну частину, кінцівку Читання казки вчителем та підготовленими учнями
Риси характеру Приклади(короткий переказ, цитата або назва епізоду) Винахідливий, кмітливий, розумний, розважливий Сміливий, відважний Добрий, справедливий, чесний Прагне знайти вихід із будь-якого скрутного становища Терпляче переносить усі випробування Допитливий, адже бажає пізнати світ Вірний рідному краю
Національний колорит – це сукупність особливостей життя, традицій, побуту, культури народу. Кімано Віяло Вагаса (паперова парасолька)
- Чи сподобалась вам казка? - То ж до якого розряду ви б віднесли цю казку? Обгрунтуйте відповідь. - Знайдіть типові складові побудови (зачин, основну частину, кінцівку) - Хто головний герой казки? - Як він відноситься до своїх батьків? - Як він відноситься до праці? - Чому він покинув рідну домівку? - Які риси характеру Іссумбосі сподобалися вельможі? - Яким показав себе Іссумбосі під час зустрічі з двома оні (чудовиськами)? - Яке диво сталося з хлопчиком? - Чи отримав Іссумбосі нагороду? Яку? Робота з текстом
Батько й мати назвали сина Іссумбосі, тобто …, і берегли його як зіницю ока. Хлопчик зробив собі меч із …, що дала мати, і вранці всі троє подалися на берег річки. - До побачення! – гукнув Іссумбосі і поплив униз за водою у … … , веслуючи …. Для їжі … . - Мене звати Іссумбосі. Я хотів би стати вашим …. Іссумбосі був … і …, тому в домі його всі любили. Коли Іссумбосі опам’ятався, то побачив перед собою на землі … - скарб чудовиськ. Робота в парах. Вставити пропущені слова
Заповнення таблиці. (Робота в парах) Японська казка«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» Українська казка«Хлопчик-Мізинчик» Автор Ім'я головного героя Відношення до батьків Відношення до праці Риси характеру Чарівні речі Винагорода Різновид казки
Величезний добрий роботящий страшний маленький кмітливий чудовисько з бичачими рогами і тигрячими іклами Поєднати означення з особами, яких вони характеризують Іссумбосі Оні
Я вважаю, що казки українського і японського народів про Хлопчика-Мізинчика схожі тим, що…. Вправа Закінчи речення
Початковий рівень – намалювати ілюстрації до казки Середній, початковий рівень – скласти план казки Високий рівень – підготувати повідомлення про культуру Китаю. Домашнє завдання.
Схожі презентації
Категорії