X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Провідні країни світу у 20-30-х роках ХХ століття

Завантажити презентацію

Провідні країни світу у 20-30-х роках ХХ століття

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

План уроку. 1.Післявоєнна стабілізація. Економічне піднесення 2.Суспільство в нових економічних умовах 3.Велика депресія. 4.30-ті роки: нова роль держави. 5.Політизація людської свідомості: феномен епохи.

Слайд 3

Завдання на урок. Які зміни і чому відбулися в житті країн Заходу в 20-30 ті роки?

Слайд 4

1.Післявоєнна стабілізація. В сер.20-х рр. післявоєнна криза була подолана. Економіка західних країн стабілізувалась. Обмеження в економіці були зняті. Державне регулювання скорочено. У 1926 г.Е.Кейнс в книзі «Кінець вільного ринку» довів необхідність потреби державного регулювання економіки, особливо в суспільно важливих галузях виробництва. Конвеєрне виробництво в 20-ті рр. в США

Слайд 5

Экономичне піднесення. Після переходу до мирної економіки (1922) починається процвітання «щасливих двадцятих років» (1922- 1929), яке базується на стрімкому розвитку техніки(раціоналізація, стандартизація), розбудові механічної, електричної і хімічної великої промисловості, на зростанні економічної концентрації (часто за державної допомоги) і якому сприяє утворення картелів, трестів, великих банків та концернів Завдяки всесвітньому економіч ному піднесенню і підвищенню народного доброту ознаки кризи залишаються непоміченими…

Слайд 6

2. Суспільство в нових економічних умовах В ці роки швидко розвивалась техніка. У небі з’явились пасажирські літаки та дирижаблі. В 1926 р. Р.Амудсен на дирижаблі досяг Північного полюсу. З винаходом синтетичного пального швидко зростає виробництво атомобілів. Застосування конвеєра привело до появи доступних за ціною автомобілів для представників середнього класу і навіть робітників.

Слайд 7

Зустріч традицій і модерну в побуті

Слайд 8

Зростання споживання побутових товарів (у % на одну американську родину)

Слайд 9

Формування суспільства споживачів. Реклама стала агресивно нав’язувати споживачам товари та послуги, впливаючи на формування громадської думки. Серед членів суспільства почав розвиватись індивідуалізм. В умовах економічного піднесення він відкривав перед людиною нові можливості для реалізаціїї життєвих планів «У відпустку всією родиною» Рекламный плакат.1923 г.

Слайд 10

Жінка, якої ще не бачили

Слайд 11

Хронологічна довідка

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Всесвітня історія