X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Презентація з музейної справи про найвідоміших представників різних часів

Завантажити презентацію

Презентація з музейної справи про найвідоміших представників різних часів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація з музейної справи про найвідоміших представників різних часів. Виконала Студентка гр. КТО-32 Гецой А.К.

Слайд 2

Античний час

Слайд 3

Стародавня Греція Стародавня Греція – це загальна назва древньогрецьких держав на півдні Балканського півострова, островах Егейського моря, узбережжі Фракії, по західній береговій лінії Малої Азії. Етнічний склад Греції в ІІІ тис. до н. е. був різноманітний: пеласги, лелеги, яких відтіснили і асимілювали порто-грецькі племена – ахейці, іонійці. Перші держави ахейців: Кнос, Фест, Мікени, Тірінф, Пілос, які утворилися на початку ІІ тис. до н. е., в епоху бронзи.

Слайд 4

Скульптор мирон та статуя дискобола Мирон більшу частину свого життя працював в Афінах , розквіт його творчості падає на другу чверть V століття до н. е. . Серед його творів найбільшою популярністю користувалася статуя « Дискобол », виконана між 460 і 450 роками до н . е. Вона прославляє переможця атлетичних змагань . Стиснувши диск в правій руці , оголений юнак нахилився вперед. Рука з диском відведена назад до межі. Здається , через мить атлет розпрямиться і кинутий з величезною силою диск полетить на далеку відстань . Все тіло юнака пронизане захопили його рухом.

Слайд 5

Слайд 6

фідій Скульптор 5 ст. до н. е. Один з найбільших майстрів давньогрецького мистецтва епохи високої класики. • Статуя Зевса в Олімпії - одне з семи чудес Стародавнього Світу . Фідій працював над статуєю Зевса разом з ученікомКолотом і братом Паненом. • « Афіна Промахос » - гігантське зображення богині Афіни , замахується списом , на афінському Акрополі . Споруджена ок . 460 до н . е. . в пам'ять перемог над персами. Її висота досягала 60 футів і височіла над усіма навколишніми будівлями , здалеку сяючи над містом. Лиття з бронзи. Не збереглася . • « Афіна Парфенос ». 438 р. до н . е. . Була встановлена в афінському Парфеноні , усередині святилища і представляла собою богиню в повному озброєнні . Найбільш повною копією вважається т. н . « Афіна Варвакион » ( Афіни) , мармур. • Скульптурне оформлення Парфенона ( фриз Парфенона , метопи , інш.) Було виконано під його керівництвом. Про долю пам'ятників см. мармури Елгіна . • « Афіна Лемнія » , - ок . 450 р. до н.е. Бронзова статуя . Зображує богиню , що спирається на спис , її задумливий погляд звернений на шолом в руці [ 1 ] . Назва - від острова Лемнос , для жителів якого вона була виготовлена. Відома за копіями . • « Афіна Арея » в Платеях , ок . 470-450 до н. е. . З позолоченого дерева ( одяг) і пентелийского мармуру (обличчя , руки і ноги). Не збереглася .

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Готика

Слайд 11

Готична архітектура — період розвитку західноєвропейської архітектури з XII по XVI століття. Готична архітектура замінила архітектуру романської доби і в свою чергу поступилася архітектурі доби відродження. Сам термін «готика» виник саме в добу Відродження для позначки попереднього періоду розвитку архітектури, аби підкреслити відмінності архітектури, що відродила стилістику архітектури Стародавнього Риму і мала значні відмінності (стильові і конструктивні) від середньовічної архітектури.

Слайд 12

Собор Парижcкой Богоматері , що знаходиться в західній частині острова Сіте , почали будувати в 1163 році за епіскопом Морісі де Сюллі . Перший камінь в основу символічно вклав сам папа римський Олександр III. Собор будувався досить довго , близько двохсот років , і за цей час він зазнав ряд змін , адже стилі архітектури весь час змінювалися. Далеко не всі імена зодчих , які будували цю споруду , дійшли до наших днів. Однак історія володіє деякими фактами про будівництво Нотрдам -де- Парі.

Слайд 13

Слайд 14

Церква Діви Марії ( Маріацький костел ) розташована на головній площі Кракова , площі Головного ринку ( Сукеннице ) . Вона є видатною пам'яткою польського зодчества. Всім , хто бував у Кракові , відомо , що кожна година на вежі костелу грає трубач . Переказ розповідає , що трубач - сигнальник , стояв на вежі церкви , першим побачив наближення раті язичників і засурмив сигнал тривоги - " хейнал " . Але в цей момент йому в горло встромилася татарська стріла , і труба замовкла. З тих пір кожну годину на вежі Маріацького костелу з'являється фігурка механічного трубача , і його " хейнал " обривається на тій ноті , на якій обірвалося життя захисника Кракова. собор будувався майже сто років - весь XIV століття .

Слайд 15

Слайд 16

Зведений на честь святої Марії та Петра, Кельнський собор є офіційною резиденцією католицького архієпископа міста Кельна. Кельнський собор — найбільший собор в стилі готики на території Німеччини, найзнаменитіша визначна пам’ятка Кельна. У свій час собор був найвищою спорудою в світі, проте, і зараз він залишається рекордсменом, що володіє найбільшим церковним фасадом у світі. Головним багатством собору є золота гробниця з останками волхвів, прикрашена тисячами перлин і дорогоцінних каменів. Ця цінна реліквія розташовується прямо в центрі собору і привертає щорічно величезну кількість паломників і туристів. Перший камінь Кельнського собору був закладений в серпні 1248 архієпископом Кельна — Конрадом фон Гохштаденом. Фундамент будівлі був закладений дуже швидко, однак потім роботи зайшли в безвихідь, і тільки до 1560 року була завершена основа собору.

Слайд 17

Слайд 18

Доба Відродження (Ренесанс)

Слайд 19

В основі культури епохи Відродження (14-17ст) лежить принцип гуманізму, утвердження гідності і краси реальної людини, її розуму та волі, її творчих сил. На відміну від культури Середньовіччя, гуманістична культура Відродження носила світський характер. Жагуча спрага пізнання реального світу і захоплення ним сприяли піднесенню науки і привели до відображення в мистецтві найрізноманітніших сторін дійсності і передали величний пафос багатьом творінням художників. Важливу роль для становлення мистецтва Відродження мало нове розуміння античної спадщини. Вплив античності найсильніше позначився на формуванні культури Відродження в Італії, де збереглося безліч пам'ятників давньоримського та давньогрецького мистецтва.

Слайд 20

Леонардо да Вінчі. “Мона ліза” Засновником нового етапу розвитку мистецтва став Леонардо да Вінчі (1452-1519), найнезвичайніша постать в історії світової культури. Він втілив в собі ідеал людини Відродження: вмів все і у всьому був геніальним. У сфері мистецтва Леонардо був живописцем, скульптором,художником, музикантом, залишив безліч записів про мистецтво, які після його смерті були видані під назвою «Книга про мистецтво

Слайд 21

«Мона Ліза» — портрет молодої жінки, написаний італіським художником Леонардо да Вінчі близько 1503 року. Картина є одним з найвідоміших творів живописуу світі. Відноситься до епохи Відродження. Виставлена в Луврі.

Слайд 22

Мікеланджело Буонарроті Один із найбільших майстрів Відродження — скульптор, живописець і архітектор Мікеланджело. Він народився в Італії 6 березня 1475 р. Коли він був зовсім маленьким, його мама захворіла, тому за малюком доглядала родина каменярів. Пізніше Мікеланджело говорив, що навчився створювати кам'яні скульптури саме завдяки цим людям. 

Слайд 23

У 26 років Мікеланджело взявся за роботу знаменитої статуї Давида. Через три роки статуя була готова. У 1504 році на площі його рідного міста Флоренції була встановлена п'ятиметрова скульптура «Давида», зроблена ним як образ бійця за свободу. Сюжетом її стала біблійна оповідь про пастуха Давида, який врятував усю країну від поневолення в бою з могутнім Голіафом. Мікеланджело зобразив Давида тоді, коли, суворо насупивши брови, він підстерігає свого суперника. Його потужна оголена фігура нагадує хоробрих атлетів, яких так воліли зображувати грецькі архітектори. Але в «Давиді» є те, що було недоступне давнім митцям — велика і щира напруга. На відміну від стародавніх героїв, він не приховує своїх почуттів. Його обличчя у гніві. 

Слайд 24

Бароко

Слайд 25

Джованні Лоренцо Берніні  Джованні Лоренцо Берніні — італйський архітектор і скульптор.У архітектурі і скульптурі Берніні, найбільшого майстра римського і всього італійського бароко, яскраво утілилися головні принципи цього стилю: підвищена емоційність, театральність, активна протидія простору і маси, поєднання релігійної афектації з підкресленою чуттєвістю.

Слайд 26

Віртуозно обробляючи і поліруючи мармур, Берніні добивався майже натуралістичних ефектів — імітації блиску і м'якості шкіри, фактури тканини. Чуттєвість і натхненність в творах Берніні нерідко зливаються, переходячи в містичну екзальтацію («Екстаз святої Терези», мармур, 1644—165)

Слайд 27

Почавши свою скульптурну творчість із статуй і двохфігурних композицій («Давид», мармур, 1623, «Аполлон і Дафна», мармур, 1622—1625, - в Музеї і галереї Боргезе Рим).

Слайд 28

Слайд 29

Пьєтро да Кортона Пьєтро да Кортона -представник бароко в живописі Італії 17 ст. Займався також архітектурою. Його покровителем стає кардинал Франческо Барберіні, племінник тата. Брати Марчелло і Джуліо Саккетті і кардинал Франческо Барберіні сприяють успішній кар'єрі П'єтро да Кортона, а він цілком виправдовує їхні сподівання.

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Джордано Лука Джордано Лука  — талановитий представник неаполітанської школи живопису, художник доби бароко. Виробив особливу, космополітичну і неглибоку систему художніх образів, що згодилася для декоративних робіт в різних містах західної Європи ( в Неаполі, Римі, Флоренції, Бергамо, Венеції,Мадриді, Толедо). . Його твори швидко розійшлися Європою і були в збірках від Іспанії до Росії ще на початку 18 століття. За швидкість праці мав прізвисько Фа Престо = «робить швидко»

Слайд 33

Перші твори художника датують 1650-и роками, серед них — «Христос і грішниця», «Розп'яття Андрія Першозванного», «Розп'яття Апостола Петра».

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Імпресіонізм

Слайд 37

Клод Моне Клод Моне  — французький живописець, один із засновниківімпресіонізму. Ранні картини Моне, такі, як «Жінка в зеленому платті», «Жінки в саду»та деякі пізніші — «Міст в Аржантейлі»

Слайд 38

Слайд 39

Слайд 40

Каміль Піссарро Каміль Піссарро — французький художник 19 ст., представник імпресіонізму. Малював пейзажі, натюрморти, іноді побутові картини і портрети.

Слайд 41

Чудовий пейзажист Каміль Піссарро був невдалим портретистом. Він мало брався за створення портретів, хоча намалював і декілька автопортретів, що непогало передали тільки його зовнішність. Людська психологія йому мало вдавалась.Значно повніше особу небагатого художника з великою родиною передав малюнок художника Фелікса Валлотона. Фінансовий стан художника трохи покращився після продажу декількох картин Піссарро в Сполучених Штатах ще за життя митця. Але Франція втратила багато видатних творів художника, що були вивезені в Британію, Сполучені Штати, Російську імперію.

Слайд 42

Сад Тюїльрі взимку

Слайд 43

Старий міст Челсі

Слайд 44

Краєвид Руан

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Всесвітня історія