здоровеньки були
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
заснована у 1966 році. Кадрове забезпечення навчального закладу здійснено у повній відповідності з робочим навчальним планом школи за 5-денним режимом роботи. У школі працює 34 педагогів. Налічується 11 класів, обладнано 10 кабінетів, де навчаються 130 вихованців, працює 8 груп продовженого дня. , Тренажерний зал Дбаємо у школі і про здоров’я дітей. Налагоджене п’ятиразове збалансоване харчування. В шкільній амбулаторії працюють досвідчені медики, улітку діє пришкільний табір. У спальному корпусі створені належні побутові умови, наближені до домашніх: затишні умебльовані спальні, пральний комплекс, кімнати гігієни. В актовому залі проходять репетиції та святкування шкільних заходів, де юні актори відчувають себе зірками сцени та згуртовуються в єдину сім’ю.
«Турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань і віра в свої сили» В. Сухомлинський
За останні десятиліття у світовому масштабі проблема здоров’я увійшла до глобальних проблем людства. Упродовж останніх десяти серед населення області зросла в 1,4 рази (Україна – в 1,8 разів). У 2008 році кількість людей, які мали хвороби років поширеність хвороб системи кровообігу системи кровообігу в області становило понад 500 тис. осіб, тобто 48,7% населення, з яких працездатного віку – 30%
Педагогічний колектив занепокоєний стрімким погіршенням стану фізичного та розумового розвитку дітей, недостатньою культурою здоров’я молодого покоління, бо здоров’я – це не тільки відсутність захворювань або фізичних дефектів, але й повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. Ослаблені діти не мають такого благополуччя. Вони відчувають дискомфорт на уроках, в позакласній роботі, навіть під час розваг з однолітками. Розуміючи те, що половина успіху в збереженні та зміцненні здоров’я школярів залежить від свідомої волі, психічної енергії, способу життя й поведінки людини, у нашій школі було створено свою модель „Школи сприяння здоров’ю”. Одне з основних завдань Тальнівської санаторної школи сприяння здоров»ю є формування здорового способу життя учнів та вихованців.
Забезпечення інтелектуально – мотиваційного компоненту діяльності Школи здоров’я Навчальний план школи побудований з урахуванням направленості закладу: у початковій школі три уроки фізкультури, у середній та старшій школі – два уроки; у 1 – 11 класах проводяться уроки ЛФК; на кожному уроці з 1 по 11 клас запроваджено систему фізкультхвилинок – енергізаторів з метою розвантаження та підвищення рухової активності учнів. на великій перерві для всіх учнів проводиться динамічна пауза під музику.
Впроваджуючи модель Школи здоров’я ми очікуємо результати: Створення сприятливого середовища для збереження здоров’я, виховання і розвитку особистості; Позитивна динаміка емоційного стану школярів; Збереження фізичного, психічного і духовного здоров’я учнів; Формування у дітей навичок саморегуляції, ціннісного ставлення до здоров’я; Зниження показників захворюваності серед учнів і вчителів; Покращення психологічного клімату в дитячому і педагогічному колективі; Збереження опірності організму учнів до шкідливих факторів впливу навколишнього середовища; Зміна соціального менталітету батьків; Оптимізація рухового режиму учнів. Фізичні вправи можуть замінити багато ліків, але жодні ліки в світі не можуть замінити фізичні вправи. А.Моссо
Фізкультурні хвилинки і фізкультурні паузи Завдання цих двох форм однакові: • повернути втомленій дитині працездатність, увагу; • зняти м'язове і розумове напруження; • попередити порушення постави; Організовуючи фізкультурні хвилинки, дуже важливо дотримуватися певних методичних умов, а саме: належної їх тривалості (2,5-3 хв), включення 3-4 вправ з 6-8-разовим повторенням кожної. Окремі вправи для рук, для відчуття постави можуть виконуватися за партою. Комплекс передбачає вправи для м'язів рук, спини, ніг, які здатні зняти статичне напруження, активізувати дихання, посилити кровообіг (усунути застійні явища). Хто здоровий, той не плаче, Жде його в житті удача, Він уміє працювати, Вчитись і відпочивати.
Динамічні паузи в навчальному закладі Динамічні паузи проводяться для учнів 1-5 класів після 3-го уроку, для учнів 6-11 класів після 4-го уроку Та о 17-00 для учнів які відвідують групи продовженого дня. На свіжому повітрі за сприятливих погодних умов, або в спортивному залі. Фізичні вправи виконуються обов’язково під ритмічну музику Для учнів середньої та старшої ланок розроблена система динамічних пауз. Різноманітні вправи спрямовані на зняття напруження всіх груп м’язів у залежності від стомлюваності організму протягом навчального дня та дозволяють запобігти виникненню перевантаження розумового й фізичного стану учнів. Учителі фізичної культури й ЛФК забезпечують розвиток фізичних здібностей не тільки на уроках, а й у позаурочний час.
Як організувати динамічні паузи в навчальному закладі? Створити робочу групу на чолі з керівником навчального закладу та його заступниками до складу якої залучити: вчителів фізкультури, медичних працівників, класних керівників, вихователів. Обговорити режим школи та визначити найдоцільніший час для проведення динамічних пауз. Визначити відповідальних за проведення. Ознайомити учнів з режимом та місцем проведення динамічних пауз Щоденно проводити динамічні паузи під ритмічну музику 10-15 хвилин (Музичні файли додаємо в подарунок. Удачі! ). ...10-20 хвилин витрачені на зарядку не лише додають бадьорості на увесь день, але й збережуть чимало років життя. Ж.Ж.Руссо
Динамічна пауза під ритмічну музику – викликає неабиякий позитив у дітей, що робить її більш ефективною Тисни на кнопку та підбери музику для динамічної паузи
Використані інформаційні джерела 1 Благодіяння, або Розповідь з ліричними роздумами // Спортивна газе та — 1987 —24 грудня 2 Новиков В К Вместо гимнастики до учебньїх занятий // Физическая культура в школе — 1990 —№ 1 3 Час здоровья // Физическая культура в школе — 1988 —№ 1
Схожі презентації
Категорії