національне виховання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Форми роботи Психолого-педагогічний патронаж; Ведення Щоденників педспостережень; Профілактичні бесіди з учнями; Корекційні заходи психолога; Консультаційна робота з батьками; Співпраця з ВКМСН та ССН З досвіду роботи ЗДВР Бак Т.М.
Завдання проекту «Формування соціально компетентної особистості» (підвищення рівня вихованості, громадської активності та соціальної адаптованості учнів) Мета проекту створення виховної системи на засадах аксіологічного та акмеологічного підходів. З досвіду роботи ЗДВР Бак Т.М.
«Школа позитивного соціального досвіду» Мета проекту Створення виховної системи на засадах аксіологічного та акмеологічного підходів, яка спрямована на збереження і розвиток умов, що сприяють здоров’ю, збереженню життя учнів, на попередження несприятливого впливу факторів соціального і природного середовища. Формування конкретного морального почуття - відповідальності дитини за свою поведінку через глибоке усвідомлення не лише своїх прав, а й обов’язків. Етапи впровадження проекту: І. Аналітично-організаційний етап ІІ. Науково-методичний етап ІІІ. Практичний етап IV. Системно-узагальнюючий етап Типологія проекту: за кінцевим результатом: практико-орієнтований. за кількістю учасників: колективний. за тривалістю: довготривалий. за ступенем самостійності: експериментально-дослідницький. за характером контактів: внутрішній. З досвіду роботи ЗДВР Бак Т.М.
Традиційні та сучасні підходи до шкільної профілактики Традиційні Характеристика Сучасні Характеристика Інформаційний Учням повідомляються фактичні дані про природу, властивості та шкідливі наслідки тютюнопаління, вживання наркотиків та алкоголю Психологічне щеплення Концепція психологічного щеплення подібна до тієї, яку використовують у медицині Емоційний Стимулювання особистісного зростання дітей. Учні навчаються давати адекватну самооцінку, приймати конструктивні рішення Навички опору тиску Школярі учаться розпізнавати, уникати, переборювати негативні ситуації (пропозиції випити, запалити сигарету тощо). Навчання способів відмови за допомогою рольових ігор. Організація дозвілля Дітям надається можливість проявити себе в різних формах активного відпочинку, громадської діяльності Розвиток особистої та соціальної компетентності Формуються навички подолання життєвих труднощів. У школярів розвиваються уміння розв'язувати проблеми і приймати адекватні рішення. Вироблення імунітету до зовнішнього тиску однолітків і ЗМІ, вміння контролювати свою поведінку, переборювати стрес, депресію. Формування вміння наполягати на своєму. Моралізування Моральні та етичні установки у вигляді лекцій, бесід Залякування Використання емоційно забарвлених закликів не вживати психоактивних речовин у зв'язку з їх катастрофічним впливом на особистість З досвіду роботи ЗДВР Бак Т.М.
Правильних багатогранників зухвало мало, але цей вельми скромний за чисельністю загін зумів пробратися в самі глибини різних наук Л. Керолл З досвіду роботи ЗДВР Бак Т.М.
Схожі презентації
Категорії