ЦІКАВІ ЗАПИТАННЯ І ЗАДАЧІ НА КМІТЛИВІСТЬ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЛОГІЧНІ ВПРАВИ 1. Чим відрізняються зображені ряди? А) 1 3 5 7 9 11 13... Б)2 4 6 78 10 2. Як розрізати фігуру на 2 частини, щоб із них можна було скласти прямокутник? 3. В сумці у мами знаходяться яблука, лимони і апельсини, всього 10 штук. Скільки в сумці окремо яблук, лимонів і апельсинів, якщо кількість яблук на 7 більше, ніж лимонів? (Відповідь: 8 яблук, 1 лимон, 1 апельсин).
4. На гілці сиділо 5 синиць і 7 горобців.6 пташок полетіло. Чи полетів хоча один горобець? (Відповідь: так, полетів, тому що синичок всього 5, і якщо всі вони полетіли, то тоді серед пташок, які полетіли був горобець). 5. Що більше - 5 одиниць другого розряду чи 8 одиниць першого розряду? 6. Яка з даних фігур (трикутник, квадрат, коло) "зайва" (відрізняється від решти)? Чим вона відрізняється? (Відповідь: третя фігура «зайва»).
1. а) Скільки одержимо, якщо додамо найбільше однозначне число з найменшим однозначним натуральним числом? б) Скільки одержимо, якщо додамо найбільше двозначне число і найменше однозначне число? 2. На скільки одиниць більше найбільше двохзначне число, чим більше однозначне число? * * ЦІКАВІ ЗАПИТАННЯ І ЗАДАЧІ
3. а) В рамках двадцяти назвати число, в якому число одиниць на 7 більше, ніж його десятків. (Відповідь: 18). б) Написати двозначне число, в якому число десятків на 9 більше числа одиниць. (Відповідь: 90). 4. Використовуючи 2 картки з цифрами 1 і 7, виразити найбільше і найменше двохзначне число. (Відповідь: 17 і 71).
5. Я провів у бабусі понеділок, вівторок, середу і четвер, а моя сестра в цю ж неділю - середу, четвер, п'ятницю і суботу. Скільки всього днів ми гостювали у бабусі? (Відповідь: 6 днів). 6. Як скласти два квадрати із 7 однакових паличок? 7. Мама купила мені 4 стрічки червоного і блакитного кольору. Червоних стрічок було більше ніж блакитних. Скільки стрічок кожного кольору купила мама?
8. У літні канікули Сергійко побував в Києві, Москві, Каневі, а його сестра Оленка - в Москві, Каневі, Львові. В яких містах побували діти? В яких містах були і Сергійко і Оленка? 9. Яке найменше число однакових паличок потрібно взяти, щоб за допомогою їх скласти 3 квадрати? (Відповідь: 10 паличок). 10. В нашому класі всього 42 учнівських міста. Спочатку навчального року у нас було 19 хлопчиків і 18 дівчаток, а потім до нас прийшли ще 4 дівчинки. Чи вистачить учнівських міст для всіх учнів нашого класу?
ЗАДАЧІ-ЖАРТИ 1. На столі лежали 3 цукерки в одній кучці. Дві матері, дві дочки та бабуся з внучкою взяли цукерки по одній штучці, і не стало цієї кучки. Як це розуміти. Скільки чоловік брали цукерки? 2. Два чоловіки підійшли до річки. Біля пустого берегу стояв човен, в якому міг поміститися тільки один чоловік. Обидва без всякої допомоги переправилися на цьому човні через річку і продовжили свій шлях. Як вони це зробили? (Відповідь: двоє підійшли до різних берегів річки).
3. Перед вами стоять в ряду 6 склянок, з яких перші 3 з водою, а решта 3 пусті. Що потрібно зробити, щоб склянки пусті і з водою чергувались між собою при умові, що із всіх склянок можна брати лише 1 і всього 1 раз? (Відповідь: взяти другу склянку, перелити з неї воду у п'яту і поставити на місце). 4. Два батьки і два сини зїли 3 апельсина. По скільки зїв кожний з них? (Відповідь: по одному).
5. В клітці знаходилося 4 кролика. Четверо дітей купили по одному із цих кроликів і один кролик залишився в клітці. Як це могло статися? (Відповідь: один кролик був куплений з кліткою). 6. Що дорожче кілограм гривеників чи півкіло двохгривенників? (Відповідь: кілограм гривеників дорожче чим півкіло двохгривенників, так як вартість металічних монет зв'язана з вагою витраченого на них металу).
7. 6 штук картоплин зварилося в каструлі за 30 хвилин. За скільки хвилин зварилась одна штука? 8. На березі сиділи дві ворони і дивилися в різні сторони: одна на південь, а друга на північ. А у тебе, - говорить перша ворона, - лапки в багні. А у тебе, - відповідає друга, - дзьоб у землі. Як же так? Дивляться в різні сторони, а одна одну бачать? (Відповідь: вони дивляться одна на одну, а це і є різні сторони).
9. Скільки кінців у 10 палок? А у десяти з половиною? 10. У суботу, стомившись від занять у школі і ігор, Костя ліг спати в 9 годин вечора. Щоб не вставати рано ранком, але і не проспати дуже довго, він завів будильник на 11 годин наступного дня. Скільки всього часу він проспить, перш ніж розбудить його будильник? (Відповідь: Костя проспить всього 2 години, так як в 11 годин вечора того ж дня, тобто в 23 години будильник його розбудить).
ІГРИ Гра "Один, два, не зіб'юсь" Виходять учасники. По черзі рахують, починаючи з 1, а замість числа, кратного 3, говорять "не зіб'юсь". Переможцем буде той, хто назве більше натуральне число. Наприклад: один, два не зіб'юсь, чотири, п'ять, не зіб'юсь, сім, вісім, не зіб'юсь. .).
ІГРИ Гра "Весела рибалка" На підлозі класу обводять контури озера, в яке поміщають рибок. До рибки скріпкою прикріплюються завдання. Учасник бере вудочку. (На кінці ліски - магніт). І ловить рибку. Давши правильну відповідь на запитання - забирає рибку.
ІГРИ Гра "Футбол". На дошці намальовані футбольні ворота, м'ячі з прикладами. Роль воротаря виконує певна цифра. Суддя - учень з кращих обчислювачів. Діти обчислюють приклади на м'ячиках. Якщо вибрали такий приклад, що відповідь співпадає з цифрою - воротарем, гол вважається забитим.
ІГРИ Гра "Не зіб'юсь". Капітани по черзі роблять по 10 кроків і на кожному кроці називають: приклади на додавання; приклади на віднімання.
Схожі презентації
Категорії