тропи у творах Т.Г.Шевченка, їх естетичні можливості.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
: навчити учнів з’ясовувати значення художніх засобів; розвивати вміння знаходити тропи в текстах творів українських письменників, зокрема в поезіях Т.Г.Шевченка; формувати пізнавальні, національно-етичні, творчі – інтелектуальні та художні й особистісні компетентності; виховувати здатність цінувати поетичний спадок Т.Г.Шевченка, як вагому частину національного надбання.
Поезії Т.Г.Шевченка, які прозвучали на уроці “Ну що б, здавалося,слова” “Кавказ” “Гайдамаки” “Причинна” “Садок вишневий коло хати” “Умре муж велій” “Думи” “Мов за подушне” “Неофіти” “Муза” “Розрита могила” “Сон” “Марія” “Варнак” “І мертвим, і живим” “Царі” “Марина” “І Архімед,і Галілей” “Марку Вовчку” “Юродивий” “П. С.” “Княжна”
Художні засоби Епітет Метонімія Символ Гіпербола Алегорія Апосіопеза Оксиморон Асиндетон Інвектива Синекдоха Полісиндетон Перенесення Алітерація Інверсія Метафора Порівняння Асонанс
СЕНКАНИ Ш Е В Ч Е Н К О. С Л О В О. ТАЛАНОВИТИЙ, ГЕНІАЛЬНИЙ. ЕМОЦІЙНІ, ВИРАЗНІ. МАЛЮВАВ, ПИСАВ, ГРАВІРУВАВ. ВРАЖАЮТЬ, СПОНУКАЮТЬ, ДІЮТЬ. У К Р А Ї Н А - ПОНАД УСЕ. ВИХОВУЮТЬ ЕСТЕТИЧНІ СМАКИ. М И Т Е Ц Ь. Т Р О П И.
НЕМА ГІРШЕ, ЯК В НЕВОЛІ ПРО ВОЛЮ ЗГАДУВАТЬ. А Я ПРО ТЕБЕ, ВОЛЕНЬКО МОЯ, ОЦЕ НАГАДУЮ. НІКОЛИ ТИ НЕ ЗДАВАЛАСЯ МЕНІ ТАКОЮ ГАРНО МОЛОДОЮ І ПРЕХОРОШОЮ ТАКОЮ… ВОРОНОВИЦЬКИЙ КОБЗАР В.М.ПЕРЕПЕЛЮК «НЕМА ГІРШЕ, ЯК В НЕВОЛІ …»
Схожі презентації
Категорії