X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ми — українці

Завантажити презентацію

Ми — українці

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Івахнова Тетяна Олександрівна Куйбишевська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. “Інтелект” смт. Куйбишеве Авторська робота

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

 Рівень 1: знання Елемент: понятійний апарат 1. Указати, зі скількох частин складається тетралогія: А Двох Б Трьох В Чотирьох Г П'яти Формат А

Слайд 8

2. Указати ім’я головного героя повісті А.Дімарова «Блакитна дитина»: А Василь Б Матвій В Оля Г Толя  Рівень 2: розуміння Елемент: зміст твору Формат А

Слайд 9

Рівень 3: застосування Елемент: біографія письменника   3. Вибрати, де народився А.Дімаров: А Київщина Б Полтавщина В Сумщина Г Харківщина Формат А  

Слайд 10

Рівень 3: застосування Елемент: елементи сюжету   4. Указати, якого кольору ввижався Толі ангел: А Білий Б Блакитний В Сірий Г Чорний Формат А

Слайд 11

Рівень 3: застосування Елемент: елементи сюжету 5. Розпізнайте, яким було ставлення учнів до дорослих: А Дуже любили 1. Варвара Іванівна Б Найбільш боялися 2. Віктор Михайлович В Обходили десятою дорогою 3. Дядько Матвій Г Особливо допікала дітям 4.Павло Степанович Формат R

Слайд 12

Рівень 3: застосування Елемент: сюжет твору 6. Відновити сюжетний ланцюжок (за твором А.Дімарова “Блакитна дитина”): А Толя отримав двійку; заліз у чужий сад; взяв до рота жабу; зіпсував новий костюм. Б Толя заліз у чужий сад; взяв до рота жабу; зіпсував новий костюм; отримав двійку. В Толя зіпсував новий костюм; отримав двійку; заліз у чужий сад; взяв до рота жабу. Г Толя зіпсував новий костюм; взяв до рота жабу; отримав двійку; заліз у чужий сад. Формат R

Слайд 13

Рівень 3: застосування Елемент: сюжетна лінія 7. Визначити, перед ким найбільше хизувався Толя, поклавши жабенят у рот: А Ваньком Б Василем В Олею Г Сонею Формат А

Слайд 14

Рівень 3: застосування Елемент: аргументи   8. Указати, чому Толя вирішив поприбирати в хаті : А Наказала бабуся Б Прокинулась чемність В Хотів догодити матері Г Це був його щоденний обов'язок Формат А

Слайд 15

Рівень 3: застосування Елемент: зміст тексту 9. Указати, у якому класі Толик надів “перший у житті новий костюм”: А П,ятому Б Третьому В Четвертому Г Шостому Формат А

Слайд 16

Рівень 3: застосування Елемент: назва творів 10. Установити відповідність між автором і назвою твору: А Голобородько В. Б Гуцало Є. В Дімаров А. Г Тютюнник Г. Формат R “Блакитна дитина” “Климко” “Ми йдемо” “Сім'я дикої качки”

Слайд 17

Рівень 3: застосування Елемент: проблематика творів 11. Співвіднести твір та проблему: А Голобородько В. “Наша мова” Б Голобородько В. “Біла лелека…” В Кисельов Л. “Земля така гаряча” Г Кисельов Л. “Додому” Формат R 1. Духовність 2. Збереження природи 3. Продовження роду 4. Туга за рідним краєм

Слайд 18

Рівень 3: застосування Елемент: зміст твору 12. Установити відповідність між героями повісті та їхніми репліками: А Дядько Матвій Б Мати Толика В Павло Степанович Г Тато Ванька Формат R 1. – Ану злазь! Злазь, сучий ти сину! 2. – А ти чого не вітаєшся? 3. – Бо на нас батьки лози не жаліли! От ми й повиростали людьми! 4. – Тобі б усе ганяти! На ось винеси брудну воду, бо я підлоги не домию.

Слайд 19

Рівень 3: застосування Елемент: слова - фразеологізми 13. Установити відповідність між фразеологізмом та його поясненням ( за твором Дімарова А. “Блакитна дитина”): А За вухом не веде Б Обходити десятою дорогою В Підхопитися до схід сонця Г П'ятами миготіти Формат R 1. Не слухати 2. Не чіпати 3. Рано 4. Тікати

Слайд 20

Василь Голобородько “Наша мова”, “Ми йдемо”, “З дитинства: Дощ”, “Лелека” Рівень 1: Знання Елемент: теорія літератури 14. Визначити, який вірш називається білим: А З багатьма засобами художньої виразності Б З вільним порядком слів В З неримованими рядками Г З римованими рядками Формат А

Слайд 21

Рівень 2: розуміння Елемент: аспект твору 15. Указати, якого кольору волосся в дощу ( за віршем В.Голобородька “З дитинства: Дощ”): А Білого Б Блакитного В Зеленого Г Сірого Формат А

Слайд 22

Рівень 3: застосування Елемент: зміст тексту 16. Указати, яке християнське свято згадане у творі В.Голобородька “Лелека” : А Благовіщення Б Паска В Покрова Г Різдво Формат А

Слайд 23

Рівень 3: застосування Елемент: зміст тексту 17. Установити відповідність між назвами предметів та їхніми ознаками (В. Голобородько “Ми йдемо”): А Віковічні Б Золотоверхі В Прадавні Г Тихомрійні Формат R 1. Землі 2. Селі 3. Церкви 4. Шляхи

Слайд 24

Рівень 4: аналіз Елемент: символічні образи 18. Указати, що в українців символізує лелека ( за твором В.Голобородька “Біла лелека” ): А Багатство Б Любов до Батьківщини В Материнську любов Г Продовження роду Формат А

Слайд 25

Леонід Кисельов “Стати б хоч на менти лічені…”, “Земля така гаряча”, “Додому”, “Катерина” Рівень 1: знання Елемент: теорія літератури 19. Визначити, як називається однаковий початок і кінець “шкода Москви” у вірші Л.Кисельова “Додому”: А Анафора Б Інверсія В Обрамлення Г Рефрен Формат А

Слайд 26

Рівень 2: розуміння Елемент: біографія письменника 20. Указати, за скільки років до смерті Л.Кисельов почав писати поезії українською мовою: А За рік Б За два В За три Г За чотири Формат А

Слайд 27

Рівень 3: застосування Елемент: зміст тексту 21. Установити відповідність між подарунками ліричного героя та їхніми адресатами (за Л.Кисельовим “Стати хоч...”): А Бабі - сироті Б Дівчині В Жінці - вдові Г Тому, хто не має віри Формат R 1. Івасика - Телесика 2. Козаченька чорновусого 3. Лицаря на коні 4. Сопілку

Слайд 28

Рівень 3: застосування Елемент: зміст твору 22. Указати до кого звертається ліричний герой із проханням: “не співай…”, “не квили…” у вірші “Катерина” Л.Кисельова: А До Катерини Б До народу В До поета Г До читача Формат А

Слайд 29

Теорія літератури Рівень 1: розуміння Елемент: жанр повісті 23. Визначити, до якого жанру належать повість А.Дімарова “Блакитна дитина” : А Автобіографічна Б Героїко - романтична В Історична Г Пригодницька Формат А

Слайд 30

Рівень 3: застосування Елемент: тропи 24. Визначити, який із тропів використано у поезії В.Голобородька “Ми йдемо” : А Анафора Б Епіфора В Рефрен Г Символ Формат А

Слайд 31

Рівень 3: застосування Елемент: художні засоби 24. Співвіднести наведені приклади та художні засоби виразності : А Епітет Б Метафора В Повтор Г Риторичне звертання Формат R 1. День без'язикий 2. Мій світе! Мій журавлю! 3. Не бийте журавля! 4. Руда земля

Слайд 32

Високий рівень 12 б-25 питань 11 б-23 питання 10 б-21 питання Достатній рівень 9 б-19 питань 8 б-17 питань 7 б-15 питань Середній рівень 6 б-13 питань 5 б-11 питань 4 б-9 питань Початковий рівень 3 б-7 питань 2 б-5 питань 1б-3 питання

Слайд 33

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська література