иван малкович
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нові інформаційні технології навчання - це сукупність методології та технології навчання, в основу якої покладено використання комп’ютерних навчальних програм, електронних посібників і підручників, що забезпечують інтерактивний програмно-методичний супровід навчального процесу і є однією з форм реалізації мети та змісту сучасної парадигми гуманізованої освіти
Комп’ютерні засоби навчання: Електронний підручник Статистичні таблиці Динамічні таблиці Літературні портрети Тестові завдання Диктанти Медіа-твори Віртуальні екскурсії
Дидактичні можливості комп’ютерних технологій Джерело полісенсорної інформації Диференційовано організовують навчальний процес Контролюють ступінь засвоєння інформації Регулюють темп вивчення навчального предмета Попереджають помилки Дають необхідні коментарі, пояснення Забезпечують зворотний зв'язок
Етапи залучення комп'ютерних технологій на уроках української мови та літератури: I етап – концептуальний (визначення дидактичної мети) II етап – технологічний (підбір електронних засобів навчання) III етап – операційний (виділення елементів уроку) IV етап – педагогічна реалізація (урок, результативність)
Методи, прийоми, засоби, форми навчання Предмет, клас Тема уроку Мета уроку Завдання уроку Навчальні Розвивальні Виховні Як саме ІТ використовуються на уроці Обладнання уроку Етапи уроку Хід уроку I Організаційний момент II Актуалізація знань (лексико-орфографічна робота) Фронтальне опитування (ТСО, дошка, підручник, зошит) Індивідуальне опитування (підручник, зошит, картка, ЕЗНП) III Перевірка домашнього завдання Індивідуальне опитування IV Повідомлення теми, мети, завдань уроку Основні задачі уроку (учитель) V Сприймання й усвідомлення учням нового матеріалу (введення теоретичних знань, виконання розумових дій) Створення наочних ілюстрацій, пояснення нового матеріалу Розв’язання проблемних ситуацій (ПК) Організація супровідного діалогу (учитель) VII Закріплення знань (тренувальні вправи на осмислення знань, формування умінь і навичок на основі знань) Постановка завдань для повторення та узагальнення знань (ПК) Виконання завдань (ПК) VII Контроль засвоєння знань Фронтальне опитування (учитель) Обговорення отриманих результатів (учитель, учень, ПК) VIIІ Постановка домашнього завдання Повідомлення домашнього завдання та його роз’яснення (учитель, підручник, ЕЗНП) ІХ Підсумок уроку Оголошення кількісних результатів (учитель, ПК) Якісний аналіз досягнення висунутих цілей (учитель, ПК)
Дослідження ролі та місця компютерних технологій у навчанні Експериментальні групи Види навчання Співвідношення роботи з комп’ютером і традиційними засобами Кількість матеріалу збереженого у пам’яті учнів через місяці у % І група Навчання тільки з допомогою комп’ютера 0 25 % ІІ група Навчання шляхом поєднання комп’ютера і традиційних засобів 1:1 50% ІІІ групи Навчання у поєднанні комп’ютера та традиційних засобів 3:1 75-80% ІV група Тільки традиційні засоби навчання 0 20-40%
застосування навчальних комп’ютерних ігор; використання комп’ютерного тестування; впровадження комп’ютерних творчих завдань.
Мета: закріпити, повторити 1 узагальнити вивчений матеріал з теми “Другорядні члени речення”; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, творчу увагу; виховувати інтерес до уроків української мови, любов до рідного слова .
ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ Чинник Події, образи, що його розкривають Ваше розуміння, пояснення 1. 2. ВИСНОВОК
Схожі презентації
Категорії