Заклад оздоровлення та відпочинку
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Актуальність Організація повноцінного відпочинку дітей. Залучення в табір важко вихованих дітей, дітей із багатодітних и малозабезпечених сімей.
Мета Організація повноцінного відпочинку та оздоровлення учнів шкіл в літній період. Використання ігрових форм для підвищення мотиваційної діяльності.
Завдання 1. Забезпечення умов для організованого відпочинку дітей. 2. Проведення роботи з дітьми, що поєднує розвиток і виховання дітей з оздоровчим відпочинком. 3. Залучення дітей до творчих видів діяльності, розвиток творчого мислення. 4. Формування культурної поведінки, санітарно-гігієнічної культури, набуття навичок здорового способу життя. 5. Формування у дітей навичок спілкування і толерантності.
Організатори програми Спеціалісти органів освіти, організатори и викладачі, директор и заступники директора ДПТНЗ “Свеський професійний аграрний ліцей”, керівники творчих колективів, студій, спортивних секцій, а також ті, хто цікавиться проблемою організації оздоровчо - розвиваючого відпочинку та дозвілля.
Направлення роботи Організація діяльності закладу оздоровлення та відпочинку ім. К.Яніна. Організація діяльності трудового загону. Організація зайнятості «важких» підлітків и дітей із неблагополучних сімей.
Умови реалізації програми ігрові кімнати з набором настільних ігор, спальні кімнати, їдальня, актова зала, ігрова площадка
Умови реалізації програми Педагогічні умови Відповідність направлення і формування роботи меті задачам табірної зміни, складання умов для індивідуального розвитку особистості дитини через участь в загальнотабірних заходах в додатковій освіті за інтересами; Відбір педагогічних прийомів и засобів з урахуванням вікових особливостей дітей; Забезпечення єдності і взаємозв'язку управління і самоуправління; Єдність педагогічних вимог у взаєминах з дітьми.
Етапи програми табірної зміни Підготовчий (січень – квітень) Організаційний етап (квітень – травень) Основний етап (червень – липень) Заключний етап (кінець серпня)
Очікувані результати загальне оздоровлення дітей; поповнення дітей цікавими соціо – культурними подіями; отримання нових знань про різни держави, знайомство з звичаями і традиціями різних народів, знайомство з іноземними мовами (мотивування учнів до вивчення зарубіжної історії, географії світу, зарубіжної літератури, іноземної мови)- проведення інтелектуальних марафонів; оволодіння та закріплення навичок самообслуговування; (щоденник вихователя); стабілізація міжособових взаємин (психологічне тестування); придбання дітьми досвіду реагування в скрутних ситуаціях.
Схожі презентації
Категорії