X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Реалізація основних завдань освітньої галузі «Технології» у процесі навчання предмета «Трудове навчання»

Завантажити презентацію

Реалізація основних завдань освітньої галузі «Технології» у процесі навчання предмета «Трудове навчання»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Реалізація завдань освітньої галузі «Технології» у процесі навчання предмета «Трудове навчання»

Слайд 2

Метою “Трудового навчання” в початковій школі є формування і розвиток в межах вікових можливостей предметно-перетворювальної компетентності учнів, яка дає можливість їм самостійно вирішувати предметно-практичні та побутові задачі.

Слайд 3

1. Формування в межах вікових можливостей узагальнених способів (алгоритмів) предметно-перетворювальної діяльності з дотримання безпечних прийомів ручної праці та економного використання матеріалів; 2. Розвиток творчих здібностей, елементів графічної грамоти, вмінь працювати в команді та навичок виконання операцій з ручних технік обробки матеріалів; Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання наступних завдань:

Слайд 4

3. Набуття досвіду предметно-перетворювальної та побутової практичної діяльності, алгоритмів і способів предметно-практичних дій ручними техніками для оволодіння в основній 4. Виховання в учнів ціннісного ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності, шанобливого ставлення до людей праці та їх професії, трудових традицій українського народу та інших народів світу.

Слайд 5

1. Ручні техніки обробки матеріалів; 2. Технічна творчість; 3. Декоративно-ужиткове мистецтво та самообслуговування. Зміст «Трудового навчання»

Слайд 6

1) Навчальний матеріал диференціюється за видами діяльності (згинання, складання, різання, ліплення тощо) та конструкційними матеріалами (папір, картон, пластилін, природні та штучні матеріали та ін.), які ускладнюються в кожному класі залежно від просторово-предметних характеристик виготовлення виробів (за шаблоном на площині, за шаблоном на площині з елементами творчості, об’ємні, об’ємні з елементами творчості); 2) Види практичної діяльності диференціюються впродовж навчального року залежно від календарних свят (держаних і релігійних), регіональних традицій і звичаїв, які ускладнюються в кожному класі через добір об’єктів праці з врахуванням вікових особливостей учнів. Принципи побудови програми

Слайд 7

1. Матеріали, рекомендовані до використання програмою трудового навчання в початкових класах, з якими всі вчителі зобов'язані працювати на своїх уроках. 2. Нетрадиційні матеріали, які використовують з метою підвищення розвивального потенціалу своїх уроків. Матеріали, з якими працюють учні на уроках трудового навчання, можна розділити на дві великі групи:

Слайд 8

Вступ Папір. Види і властивості паперу Рвання паперу Різання паперу Симетричні форми Згинання і складання паперу Аплікація з паперу Робота з природними матеріалами Прикраси з паперу Робота із пластиліном Самообслуговування Комбіновані роботи Екскурсії Резерв Орієнтовна сітка розподілу навчальних годин за темами програмового матеріалу 1 клас

Слайд 9

Практична робота (работа із пластиліном). Техніка “Мозаїка”

Слайд 10

Слайд 11

Матеріал: різнобарвний пластилін. Основа для ліплення (в якості основи можна використовувати звичайні розмальовки або чорно-білі малюнки з контурами). Порядок виконання роботи: такі кулі, розміром з горошину, катають на долоні пальцем, а потім розкладають на основі, трохи придавлюючи. Цілі: сприяти розвитку дрібної моторики і навичок володіння власними руками. Розвивається фантазія, образне й просторове мислення, творчі й конструкторські здібності. Вихідною формою мозаїки з пластиліну є - маленька куля.

Слайд 12

шаблон

Слайд 13

Практична робота (Рвання паперу). Техніка “Аплікація”

Слайд 14

Цілі: зміцнювати дрібні м'язи пальців рук, розвивати взаємодію рук, показати, що старі газети можна використовувати для виготовлення виробів. Матеріал: старі газети, картон, клей, фломастери. Порядок виконання роботи: 1) На білому папері намалювати барана, зафарбувати фломастерами наступні частини тіла: голову, роги і ноги, приклеїти на картон. 2) Від газети відривати шматочки і скачувати їх у грудочки (3х5 см). 3) Готові газетні грудки приклеювати на тулуб барана поруч один з одним.

Слайд 15

Практична робота (Прикраси із паперу). Техніка “Аплікація”, “Торцювання”

Слайд 16

Цілі: вчити заповнювати простір, зміцнювати дрібну моторику пальців, розвивати посидючість і терпіння, формування естетичного смаку. Матеріал: картон, шаблон «сердечко», аркуш червоного гофрованого паперу, атласна стрічка, олівець, стрижень, клей ПВА, дерев'яний шампур. Порядок виконання роботи: 1) Зі смужок гофрованого паперу наріжте на око квадрати зі стороною приблизно 1-1,5 см. 2) Тупим кінцем стрижень кладеться в середину квадратика. Зімніть квадрат і прокатайте стрижень між пальцями. 3) Вийміть стрижень. Кожну наступну торцовочку приклеюємо поряд з попередньою.

Слайд 17

Слайд 18

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Трудове навчання