Загальна характеристика навчального закладу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Загальноосвітня школа I-II ступенів № 17 (8532321)м.Димитров, вул. Карбишева, 2 ( тел : 45-41),Email:Dimschool172007@rumbler.ru
Проблема школи - “Впровадження компетентністно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес.” Мова навчання – державна. Наша школа сьогодні – це: 524 учня; 38 вчителів.
емблема Девіз школи – «Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю,пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній.» А. Дістервег
Була заснована у 1973 році. У 2004 році навчальний заклад було реорганізовано шляхом розділення у загальноосвітню школу I-II ступенів № 17 та Димитровський міський ліцей Димитровської міської ради.
За час існування школи педагогічний супровід учнів завжди здійснював колектив висококваліфікованих спеціалістів.
Педагогічний колектив сьогодні: 8 вчителів вищої кваліфікаційної категорії; 14 вчителів I кваліфікаційної категорії; 2 вчителя II кваліфікаційної категорії. Педагогічні звання мають: “Вчитель - методист” – 4 вчителя (Паустовська Н.О., Новожилова Г.К., Ліокумович М.В., Наумова Н.І.); “Старший вчитель” – 2 вчителя (Прус О.І., Голуб Т.Ф.).
Педагоги школи активно застосовують інтерактивні, інформаційні,проектні, особистісно – орієнтовані технології: “Технологія розвитку критичного мислення”, елементи технології “Система розвиваючого навчання”, теорію гуманно – особистісної педагогіки . В школі впроваджується педагогічний досвід В.Сухомлинського, Ш. Амонашвілі.
Система навчально-виховної роботи в школі з а б е з п е ч у є: отримання учнями високого рівня базової освіти у відповідності до державних вимог; індивідуальний вибір факультативів; залучення учнів до пошукової, дослідницької роботи; сприятливі умови для самореалізації особистості.
Для отримання учнями якісної освіти та допрофесійної підготовки у закладі обладнано навчальні кабінети: кабінет дистанційної освіти; кабінет хімії; кабінет біології; кабінет обслуговуючої праці; класні кімнати; майстерні; бібліотеку; спортивний зал; їдальню; медичний кабінет.
З метою збереження і розвитку національних традицій, формування в учнів історичної пам’яті національного характеру у школі працює кімната Бойової Слави та народознавчий кабінет «Світлиця».
Педколектив підтримує та розвиває позитивно природні здібності та обдаровування 25 учнів інтелектуального напрямку обдарованості; психомоторного напрямку обдарованості; художньо – естетичного напрямку обдарованості; практично – перетворювального напрямку обдарованості.
Основні етапи роботи з ОД виявлення схильності виявлення ОД педагога до роботи з ОД методична робота робота з батьками ОД робота з наступності уроки – проекти позакласна робота МАН презентація ОД робота з літературою
Розвиток інтелектуальних здібностей Розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих учнів школи 2008-2009 н.р. обдарованих учнів школи 2009-2010 н.р.
РІСТ ДОСЯГНЕНЬ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МІСЬКИХ ОЛІМПІАД) 2009 – 2010Н.Р. 2008 – 2009Н.Р.
РІСТ ДОСЯГНЕНЬ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КОНКУРСІВ) Конкурс імені п. Яцика, Обласний інтелектуальний турнір МАН “Ерудит – пошук”
Очікувані результати роботи з обдарованими дітьми: здатні до винахідництва й дослідницької роботи, аналізу, самоаналізу; аналізують проблемні ситуації, висовують гіпотези, їх аргументують, піддають науковій перевірці і формують обґрунтовані висновки; орієнтуються в інформаційному просторі; мають розвинені навички комунікативних взаємин.
. ЗОШ I – II ступенів № 17 г а р а н т у є: готовність до безупинної освіти; досвід суспільної та організаторської роботи; самоствердження своєї людської гідності; оволодіння способами самозахисту власного здоров’я.
Схожі презентації
Категорії