X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Загальна характеристика навчального закладу

Завантажити презентацію

Загальна характеристика навчального закладу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Загальна характеристика навчального закладу

Слайд 2

Загальноосвітня школа I-II ступенів № 17 (8532321)м.Димитров, вул. Карбишева, 2 ( тел : 45-41),Email:Dimschool172007@rumbler.ru

Слайд 3

  Проблема школи - “Впровадження компетентністно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес.” Мова навчання – державна. Наша школа сьогодні – це: 524 учня; 38 вчителів.

Слайд 4

  емблема Девіз школи – «Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю,пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній.»   А. Дістервег

Слайд 5

Була заснована у 1973 році. У 2004 році навчальний заклад було реорганізовано шляхом розділення у загальноосвітню школу I-II ступенів № 17 та Димитровський міський ліцей Димитровської міської ради.  

Слайд 6

За час існування школи педагогічний супровід учнів завжди здійснював колектив висококваліфікованих спеціалістів.  

Слайд 7

Скільки років минуло…  

Слайд 8

Скільки років минуло…  

Слайд 9

Десятки років у стінах школи  

Слайд 10

Педагогічні колективи 50 – х років    

Слайд 11

Педагогічні колективи 1953 – 1954 роки    

Слайд 12

Педагогічні колективи 63 рік    

Слайд 13

Педагогічні колективи 63 рік    

Слайд 14

Педагогічні колективи 1980 - 1981 роки    

Слайд 15

Педагогічні колективи 90 рік    

Слайд 16

Педагогічні колективи 1997 рік    

Слайд 17

Педагогічні колективи 2000 рік    

Слайд 18

Педагогічні колективи 2005 рік    

Слайд 19

Педагогічні колективи 2006 рік    

Слайд 20

Педагогічні колективи 2010 рік    

Слайд 21

Педагогічний колектив сьогодні: 8 вчителів вищої кваліфікаційної категорії; 14 вчителів I кваліфікаційної категорії; 2 вчителя II кваліфікаційної категорії. Педагогічні звання мають: “Вчитель - методист” – 4 вчителя (Паустовська Н.О., Новожилова Г.К., Ліокумович М.В., Наумова Н.І.); “Старший вчитель” – 2 вчителя (Прус О.І., Голуб Т.Ф.).  

Слайд 22

Педагоги школи активно застосовують інтерактивні, інформаційні,проектні, особистісно – орієнтовані технології: “Технологія розвитку критичного мислення”, елементи технології “Система розвиваючого навчання”, теорію гуманно – особистісної педагогіки . В школі впроваджується педагогічний досвід В.Сухомлинського, Ш. Амонашвілі.  

Слайд 23

 

Слайд 24

 

Слайд 25

 

Слайд 26

Слайд 27

Система навчально-виховної роботи в школі з а б е з п е ч у є: отримання учнями високого рівня базової освіти у відповідності до державних вимог; індивідуальний вибір факультативів; залучення учнів до пошукової, дослідницької роботи; сприятливі умови для самореалізації особистості.  

Слайд 28

Для отримання учнями якісної освіти та допрофесійної підготовки у закладі обладнано навчальні кабінети: кабінет дистанційної освіти; кабінет хімії; кабінет біології; кабінет обслуговуючої праці; класні кімнати; майстерні; бібліотеку; спортивний зал; їдальню; медичний кабінет.  

Слайд 29

 

Слайд 30

З метою збереження і розвитку національних традицій, формування в учнів історичної пам’яті національного характеру у школі працює кімната Бойової Слави та народознавчий кабінет «Світлиця».  

Слайд 31

Педколектив підтримує та розвиває позитивно природні здібності та обдаровування 25 учнів інтелектуального напрямку обдарованості; психомоторного напрямку обдарованості; художньо – естетичного напрямку обдарованості; практично – перетворювального напрямку обдарованості.  

Слайд 32

МІСЬКИЙ БАНК   Міський банк 4,2 Шкільний банк 95,8

Слайд 33

Інтелектуальний потенціал Донеччини  

Слайд 34

Здорове покоління Донбасу  

Слайд 35

МИ - найкращі  

Слайд 36

Про нас пишуть…  

Слайд 37

Основні етапи роботи з ОД виявлення схильності виявлення ОД педагога до роботи з ОД методична робота робота з батьками ОД робота з наступності уроки – проекти позакласна робота МАН презентація ОД робота з літературою  

Слайд 38

Розвиток інтелектуальних здібностей Розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих учнів школи 2008-2009 н.р. обдарованих учнів школи 2009-2010 н.р.  

Слайд 39

РІСТ ДОСЯГНЕНЬ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МІСЬКИХ ОЛІМПІАД) 2009 – 2010Н.Р. 2008 – 2009Н.Р.  

Слайд 40

РІСТ ДОСЯГНЕНЬ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КОНКУРСІВ) Конкурс імені п. Яцика, Обласний інтелектуальний турнір МАН “Ерудит – пошук”  

Слайд 41

Очікувані результати роботи з обдарованими дітьми: здатні до винахідництва й дослідницької роботи, аналізу, самоаналізу; аналізують проблемні ситуації, висовують гіпотези, їх аргументують, піддають науковій перевірці і формують обґрунтовані висновки; орієнтуються в інформаційному просторі; мають розвинені навички комунікативних взаємин.  

Слайд 42

  Основні напрямки виховної роботи

Слайд 43

. ЗОШ I – II ступенів № 17 г а р а н т у є: готовність до безупинної освіти; досвід суспільної та організаторської роботи; самоствердження своєї людської гідності; оволодіння способами самозахисту власного здоров’я.  

Слайд 44

.  

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне