Від флеш-мобів - до змін у медіа-індустрії Як спрацювали соціальні медіа в проекті
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Від флеш-мобів - до змін у медіа-індустрії Як спрацювали соціальні медіа в проекті Журнал за 24 години Олена Дуб, Ірина Маркова, Віталій Мороз MediaCamp Kyiv 2009
Нібито так, але.... 1400 посилань за запитом #24godyny в Yandex Blogs 15639 переглядів журналу на www.issuu.com увага рекламодавців та роботодавців хвиля флеш-мобів по всій Україні – 7 журналів за 1 місяць і….. перевірена в бою команда!
Як усе починалося? Інформація з Iнтернету. Бельгійці. Росіяни Обговорення у блогосфері та жж-спільноті MediaNext_Ideas Рішення: “Робимо журнал самі!”
Інтерес до участі: Понад 60 заявок на участь наживо або віддаленo Ролі: від верстальника і редактора до IT-спеціаліста і PR-менеджера В результаті: команда з 25 осіб
Як виглядав процес зсередини? Brainstorming УСІЄЇ команди Визначення ЦА, концепції, теми, формату та cтруктури видання – все “з нуля” - Розподіл обов’язків та завдань Виконання завдань Написання і здача текстів/ілюстрацій Редагування – вичитка – верстка Mодель роботи редакцiї + Чіткі правила + Жорсткий таймінг
Як виглядав процес зовні? PR-служба працювала паралельно з редакцією: Твіттер-трансляція #24godyny Зйомки вірусного відео для Youtube -15 роликів Пости у ЖЖ Допоміжна група Вконтакте Надання коментарів телефоном/Tвіттером/email Контроль за виходом інформації Домовленості з рекламодавцями
Кінцевий продукт: Через 24h після старту – журнал Бомjour: up to now - 15639 views - http://issuu.com/24godyny
Уроки для журналістів: паблісіті більш стислі терміни роботи нові контакти досвід роботи з інструментом crowdsourcing вихід за межі офлайну вихід за межі своїх жанрів та амплуа самовдосконалення конвергенція можливостей і знань (а саме: блогер “інтегрується” та навчається у журналіста, і навпаки. Таким чином, обидва стають більш медіа-освіченими)
Уроки для редакторів: пошук та підбір ефективної команди організація процесу роботи в екстремальних умовах знайомство з інструментом crowdsourcing більш стислі терміни роботи вихід в онлайн, знайомство з new/social media паблісіті свого видання: принт- і онлайн-версій
Уроки для блогерів: паблісіті власного блогу/бренду досвід командної роботи знайомство з інструментом crowdsourcing, участь у ньому досвід роботи у редакції, за чіткими правилами самотренінг конвергенція можливостей і знань вихід з онлайну в оффлайн
Уроки для всіх видів медіа: варто реалізувати сміливі ідеї! медіа не повинні чекати, поки їх замінить Інтернет вчитися розвиватися самостійно, і без Інтерньюз-Україна:) продовження ідей в соціальних ініціативах (сase від yusmal)
Дякуємо! Віталій Мороз vitaliy.moroz@gmail.com medianext-ua.livejournal.com @medianext-ua Ірина Маркова 24godyny@gmail.com wepa.kiev@gmail.com iri-ma.livejournal.com @Irinnka Олена Дуб dub.olena@gmail.com spam-do-boga.livejournal.com @olenadub ініціатори 24godyny – учасники MediaNext від Інтерньюз-Україна
Схожі презентації
Категорії